quote:Op woensdag 22 december 2010 09:01 schreef Purdey het volgende:
Conclusie op deze vroege morgen:
Dromen zijn maf. Maar wel heel fijn af en toe
Is dat snel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Welke idioot komt er nu met zijn sjonniebak om dit tijdstip de straat doorracen met 40 of 50
Voor hem voelt het snel want regenpijp uitlaat en 'vet' geluid
Zolang sjonnie zijn uitlaatgeluid goed hoort, dan voor hem ja inclusief de gladheid ook nogquote:
Daar ben ik eens geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ben in Delft naar discotheek gegaan
Misschien zegt iemand het iets: Speakers
Ik ben net klaar: Boterham met een speculaasje, een beker melk, en een hele shitload aan pilletjesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Iedereen inclusief ik is aan het ontbijten?
Morgen!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Morgen!
Ook naar Serious Request aan het kijken?Ik vind het geweldige TV. Helaas dadelijk even op pad
KnipKnip bij de kapper?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga zo de kapper nog even lastig vallen. En dan met een vrachtwagg0l naar Tilburg
Trouwens, ik wens natuurlijk wel een sneak preview van de nieuwe aanwinsten hmm
Zul je zien dat ze tampons gaat halen ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
KnipKnip bij de kapper?Ik ben vorige week geweest
Het is van heeeeeel lang oranje haar, naar in laagjes geknipt gegaan, in het donkerbruin
Je krijgt een sneak-PreviewPromiss, van álle aankopen
Vrees nietquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze tampons gaat halen ofzo
Kom net van de kapper vandaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga zo de kapper nog even lastig vallen. En dan met een vrachtwagg0l naar Tilburg
Ik zat 4 uur eerder aan het ontbijt. om 10 uur had ik mn eerste afspraak al gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Iedereen inclusief ik is aan het ontbijten?
Laat de dames het niet horen, als je hardop roept dat je chocolade bent vinden ze je ineens om op te vretenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Marco001 het volgende:
mijn ontbijt was alleen een kop koffie.. ben een stukje echt zwitserse chocolade
Doh! typo 1e klas.... bedoelde met een ......quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat de dames het niet horen, als je hardop roept dat je chocolade bent vinden ze je ineens om op te vreten
Doe dat nou niet, want dan mogen we in het topic wekenlang aanhoren over dat ze aangekomen zijn en dat ze weer moeten afvallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nouja, mocht ik nog wat hebben tegen de tijd van de meet, zal ik wat meenemen voor de dames..
Dit weekend is't kerst. En over het algemeen.... juist. Dus dat kleine beetje extra chocolade zal het probleem niet zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, want dan mogen we in het topic wekenlang aanhoren over dat ze aangekomen zijn en dat ze weer moeten afvallen.
Het zwaard van Damocles hangt boven ons hoofd.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit weekend is't kerst. En over het algemeen.... juist. Dus dat kleine beetje extra chocolade zal het probleem niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |