Oja.. tis laat op de avond jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die t hebben we in de jaren vijftig al afgeschaft php, gebiedende wijs, zoek maar op
Want dat typeert mij idd... Ik strooi ermeequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht : laat ik me eens verlagen tot jouw niveau.
Onder deze lap tekst al jouw ad hominems:quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dat typeert mij idd... Ik strooi ermee
Ja en dat had ik over het hoofd gezienquote:
Nee, het was een vraag om hulp.. En als hij het in 1669 niet veranderd doe ik het wel in 1670quote:
Indrukwekkend iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onder deze lap tekst al jouw ad hominems:
.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef JoaC het volgende:
php: ga studie doen in stad met academisch ziekenhuis
Ja, vroeger zeiden we "Marcheert voorwaarts kameraden!", nu zeggen we "Kom op makkers!", en niet komt dusquote:
Why?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef JoaC het volgende:
php: ga studie doen in stad met academisch ziekenhuis
Omdat daar plastisch chirurgen rondlopenquote:
Omdat die chicks niet preuts zijn.quote:
Perspectief en folklore leren dat je deze het vaakst tegenkomt op momenten van zondigenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
JoaC, vanwaar de voorkeur voor geneeskunde studentes?
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vroeger zeiden we "Marcheert voorwaarts kameraden!", nu zeggen we "Kom op makkers!", en niet komt dus
Waarom??? Spel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.![]()
Maar: Ik wist wel dat het bestond, dankzij jou.
Haha, daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. Het zijn de grootste zuiplappen die medica studenten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Perspectief en folklore leren dat je deze het vaakst tegenkomt op momenten van zondigen
Je was me voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat die chicks niet preuts zijn.
Speciaal voor jou en php dan nog even:quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.![]()
Maar: Ik wist wel dat het bestond, dankzij jou.
suprise.quote:
Ja, ik heb die van Tom genomen, twee naamtopics achter elkaar in deze reeks is iets teveel eerquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft de TT veraranderd?? Remlof????
Ook ik kan uit enige ervaring spreken uiteraard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je was me voor.
Het is geen voorkeur btw
Heel rap terug!!! Is MIJN TT...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft de TT veraranderd?? Remlof????
Ik moest hem ook met oude spelling zingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en php dan nog even:
Let op de oude spelling
Dan had je het de 1e keer maar goed moeten doen.. MIJN topic, en MIJN TT...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb die van Tom genomen, twee naamtopics achter elkaar in deze reeks is iets teveel eer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en php dan nog even:
Let op de oude spelling
Omg, en nu?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan had je het de 1e keer maar goed moeten doen.. MIJN topic, en MIJN TT...
En snel wat!!
In Remlof???quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ok... Lieve Remlof, zou je aub voor mijn plezier de TT willen wijzigen?
Dat is het verleden, dit is de toekomst:quote:
Ik zal m'n hele lichaam in de strijd gooien om dat te voorkomen. Geert Mark komop!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het verleden, dit is de toekomst:
Nee??? Mannetje je hebt geen idee..quote:
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef TomLievense het volgende:
Remlof???? Wil je deze SC sluiten en die van mij weer openen??
Dank.
Je hele lichaam? Toe maar. Oorlogszuchtig mannetje ben je of niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal m'n hele lichaam in de strijd gooien om dat te voorkomen. Geert Mark komop!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je hele lichaam? Toe maar. Oorlogszuchtig mannetje ben je of niet?
Gaan we dreigen?quote:
Afvoeren en opsluiten...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opdat het nationalisme in onze harten zullen blijven
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haarbalquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan we weer eens humorloos zijn??quote:
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende varianten van het nationalisme.quote:
En waar ben jij, als jongen van het platteland, een persoon die 10km tot zijn tandarts moet fietsen, zo trots op dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tegen landsgrenzen in het algemeen. Ik hoop dat ze langzaam vervagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende soorten ''nationalisme''.
Europees nationalisme heb ik al minder moeite mee. Mits gezien uit de verbondenheid der volken en open naar de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende soorten ''nationalisme''.
Tuurlijk, gelukkig heb jij nog niet aangegeven welke jij aanhangt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende varianten van het nationalisme.
Nee jouw eurofilie is om aan te horen bedoel jequote:
Ik woon niet op het platteland, en er zijn wel tandartsen bij mij in de buurt maar die zitten allemaal vol.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
En waar ben jij, als jongen van het platteland, een persoon die 10km tot zijn tandarts moet fietsen, zo trots op dan?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Europees nationalisme heb ik al minder moeite mee. Mits gezien uit de verbondenheid der volken en open naar de rest van de wereld.
Je kunt het noemen hoe je wilt, maar als je 10km voor de eerste vrije tandarts moet fietsen, dan woon je toch wel echt in een dorp/gehucht. Dus op het platteland.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon niet op het platteland, en er zijn wel tandartsen bij mij in de buurt maar die zitten allemaal vol.
Kom nou eens voor je mening op, ipv te proberen anderen af te kraken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jouw eurofilie is om aan te horen bedoel je
Ergens tussen de PVV en de VVD in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gelukkig heb jij nog niet aangegeven welke jij aanhangt..
Dat kende maar één Herrenvolk en stond nou niet bepaald openquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eng
zoiets als het derde rijk ofzo?
Ik zou GRAAG lachen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef TomLievense het volgende:
Gisteren heb ik meer gelachen in de SC.
Hoezo trots? Je mag toch best opkomen voor je eigen land? Maar ik heb niet zo iemand als ''quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je kan het noemen hoe je wilt, maar als je 10km voor de eerste vrije tandarts moet fietsen, dan woon je toch wel echt in een dorp/gehucht. Dus op het platteland.
Maar goed, zelfs als het niet waar is, waar ben je precies trots op dan?
ECHT?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ergens tussen de PVV en de VVD in.
'Op komen voor je eigen land', waarom doe je dat? Zo moeilijk zijn die vragen niet hoor. Je weet toch wel dat nationalisme met trots voor het vaderland te maken heeft?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo trots? Je mag toch best opkomen voor je eigen land? Maar ik heb niet zo iemand als ''EiGeN V0Lk EerST
'' , mocht dat gedacht worden.
Ik voorspel een val van de euro binnen 5 jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kende maar één Herrenvolk en stond nou niet bepaald open
Waarom is de gemiddelde Nederlander belangrijker voor je dan de gemiddelde Belg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo trots? Je mag toch best opkomen voor je eigen land? Maar ik heb niet zo iemand als ''EiGeN V0Lk EerST
'' , mocht dat gedacht worden.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voorspel een val van de euro binnen 5 jaar.
En ik van de dollar binnen 10 jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat de beurzen dit niet lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan jouw mening indeze. Jij wist ook zo zeker dat er een P + kwam en dat Wilders met zijn bakkes buiten de macht zou blijven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik van de dollar binnen 10 jaar.
Dat heb ik nooit zeker geweten, als je een post van mij kan aanwijzen waar ik dat heb gezegd stuur ik je een fles wijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan jouw mening indeze. Jij wist ook zo zeker dat er een P + kwam en dat Wilders met zijn bakkes buiten de macht zou blijven.
Misschien is het woord patriottisme dan ook beter..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
'Op komen voor je eigen land', waarom doe je dat? Zo moeilijk zijn die vragen niet hoor. Je weet toch wel dat nationalisme met trots voor het vaderland te maken heeft?
Goh, laat ik JOUW mening nou irrelevant vinden..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan jouw mening indeze. Jij wist ook zo zeker dat er een P + kwam en dat Wilders met zijn bakkes buiten de macht zou blijven.
Truste Tomquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:16 schreef TomLievense het volgende:
Moet weg batterij bijna leeg. Truste
"Paars plus lijkt in duigen te vallen"quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zeker geweten, als je een post van mij kan aanwijzen waar ik dat heb gezegd stuur ik je een fles wijn.
Ik vraag je gewoon simpel, waar ben je precies trots op? Maar doordat jij nooit concrete antwoorden op concrete vragen stelt, tot drie maal toe, ga ik er maar van uit dat je er zelf geen een idee van hebt en je 'maar wat roept'.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien is het woord patriottisme dan ook beter..
Sleep wellquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:16 schreef TomLievense het volgende:
Moet weg batterij bijna leeg. Truste
NEEE, laat me niet alleen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef remlof het volgende:
Ik ben hier alleen nog omdat er geen p&w was
Ben ook zo weg.
Nederland had bijvoorbeeld het eerste multinational, of dat wij als klein kut landje best wel een dikke vinger in de pap hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon simpel, waar ben je precies trots op? Maar doordat jij nooit concrete antwoorden op concrete vragen stelt, tot drie maal toe, ga ik er maar van uit dat je er zelf geen een idee van hebt en je 'maar wat roept'.
Dat zeg je mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef JoaC het volgende:
Nationalisme is conformisme aan willekeur
Ok, je hebt me, pm je adres maar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
"Paars plus lijkt in duigen te vallen"
Je weet waar ik woon
En ik wil een stevige bordeaux dus kom niet aan met een goedkoop lidl wijntje.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is
Weet je ook hoe die NV gedijt? Precies, buiten de landsgrenzen, en niet alleen binnen de lands grenzen. Het woord zegt het al, multinational.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederland had bijvoorbeeld het eerste multinational, of dat wij als klein kut landje best wel een dikke vinger in de pap hebben
Ik heb ook nog nooit bepleit dat we NL hermetisch moeten afsluitenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die NV gedijt? Precies, buiten de landsgrenzen, en niet alleen binnen de lands grenzen.
Ook maar gejat, alhoewel ik vast de eerste op schrift benquote:
Nee, je stelt wel dat je heel erg vaderlandslievend bent, nationalistisch, en bang bent voor allerlei enge, vreemde Europese volkeren om vervolgens er achter te komen dat je trots bent op de multinationale ondernemingsgeest van Nederland.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit bepleit dat we NL hermetisch moeten afsluiten
Beter mooi gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ook maar gejat, alhoewel ik vast de eerste op schrift ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |