Oja.. tis laat op de avond jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die t hebben we in de jaren vijftig al afgeschaft php, gebiedende wijs, zoek maar op
Want dat typeert mij idd... Ik strooi ermeequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht : laat ik me eens verlagen tot jouw niveau.
Onder deze lap tekst al jouw ad hominems:quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dat typeert mij idd... Ik strooi ermee
Ja en dat had ik over het hoofd gezienquote:
Nee, het was een vraag om hulp.. En als hij het in 1669 niet veranderd doe ik het wel in 1670quote:
Indrukwekkend iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onder deze lap tekst al jouw ad hominems:
.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef JoaC het volgende:
php: ga studie doen in stad met academisch ziekenhuis
Ja, vroeger zeiden we "Marcheert voorwaarts kameraden!", nu zeggen we "Kom op makkers!", en niet komt dusquote:
Why?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef JoaC het volgende:
php: ga studie doen in stad met academisch ziekenhuis
Omdat daar plastisch chirurgen rondlopenquote:
Omdat die chicks niet preuts zijn.quote:
Perspectief en folklore leren dat je deze het vaakst tegenkomt op momenten van zondigenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
JoaC, vanwaar de voorkeur voor geneeskunde studentes?
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vroeger zeiden we "Marcheert voorwaarts kameraden!", nu zeggen we "Kom op makkers!", en niet komt dus
Waarom??? Spel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.![]()
Maar: Ik wist wel dat het bestond, dankzij jou.
Haha, daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. Het zijn de grootste zuiplappen die medica studenten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Perspectief en folklore leren dat je deze het vaakst tegenkomt op momenten van zondigen
Je was me voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat die chicks niet preuts zijn.
Speciaal voor jou en php dan nog even:quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.![]()
Maar: Ik wist wel dat het bestond, dankzij jou.
suprise.quote:
Ja, ik heb die van Tom genomen, twee naamtopics achter elkaar in deze reeks is iets teveel eerquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft de TT veraranderd?? Remlof????
Ook ik kan uit enige ervaring spreken uiteraard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je was me voor.
Het is geen voorkeur btw
Heel rap terug!!! Is MIJN TT...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft de TT veraranderd?? Remlof????
Ik moest hem ook met oude spelling zingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en php dan nog even:
Let op de oude spelling
Dan had je het de 1e keer maar goed moeten doen.. MIJN topic, en MIJN TT...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb die van Tom genomen, twee naamtopics achter elkaar in deze reeks is iets teveel eer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en php dan nog even:
Let op de oude spelling
Omg, en nu?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan had je het de 1e keer maar goed moeten doen.. MIJN topic, en MIJN TT...
En snel wat!!
In Remlof???quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ok... Lieve Remlof, zou je aub voor mijn plezier de TT willen wijzigen?
Dat is het verleden, dit is de toekomst:quote:
Ik zal m'n hele lichaam in de strijd gooien om dat te voorkomen. Geert Mark komop!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het verleden, dit is de toekomst:
Nee??? Mannetje je hebt geen idee..quote:
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef TomLievense het volgende:
Remlof???? Wil je deze SC sluiten en die van mij weer openen??
Dank.
Je hele lichaam? Toe maar. Oorlogszuchtig mannetje ben je of niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal m'n hele lichaam in de strijd gooien om dat te voorkomen. Geert Mark komop!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je hele lichaam? Toe maar. Oorlogszuchtig mannetje ben je of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |