Ik vrees ook dat het hele verhaal nog lang gaat duren.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef InverHouse het volgende:
Volgens Rutte was het allemaal toch al rond begin Juli?
Volgens mij is er over 2 maanden nog geen nieuw kabinet.
PVDA <> CDA? Lijkt me niet erg geloofwaardig.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zou - mocht PaarsPlus - mislukken, de VVD zich niet buitenspel zetten ? Dat je dus een coalitie krijgt met PvdA, CDA en een trits kleintjes ?
Nu je het zegt niet nee....maar goed, je moet op een gegeven moment toch wat ?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Northside het volgende:
[..]
PVDA <> CDA? Lijkt me niet erg geloofwaardig.
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo isquote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu je het zegt niet nee....maar goed, je moet op een gegeven moment toch wat ?
Op basis waarvan concludeer je dat? Anders moet je ff naar Den Haag gaan om ze te helpen?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is
Nou, de liberalen binnen de VVD juist niet hoor. Alleen telt de VVD gewoon bijna geen liberalen meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:06 schreef phpmystyle het volgende:
ook niet de Paars-plus-combinatie waar zoveel liberalen argwanend tegenover staan, aldus Trouw.
Vreemde tacktiek dan, 8 zetels verliezen. Ik zou toch maar eens een andere tacktiek gebruiken dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
Dezelfde tactiek als Bolkesteijn had in 1994. Erg origineel
Genoeg, zelfs bij de pvv kan je ze vinden!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nou, de liberalen binnen de VVD juist niet hoor. Alleen telt de VVD gewoon bijna geen liberalen meer.
We zullen zien. Het zou trouwens weleens verhelderend kunnen werken, dat leden van partijen even wachten op het onderhandelingsresultaat en op basis daarvan hun goed cq. afkeuring uitspreken over de te vormen coalitie.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is
Tot de volgende verkiezingen verliest helemaal niemand zetels.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreemde tacktiek dan, 8 zetels verliezen. Ik zou toch maar eens een andere tacktiek gebruiken dan.
Refodagblad schijnt ook radicaal tegen te wezenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is![]()
Dit dusquote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
Dezelfde tactiek als Bolkesteijn had in 1994. Erg origineel
Lijkt me logisch met een kabinet in het vooruitzicht zonder 1 partij met een Christelijke grondslag.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Refodagblad schijnt ook radicaal tegen te wezen
Mocht ook rechts niet lukken dan zou ik graag een VVD CDA en PVDA kabinet zien. Tikkie rechts met een conservatief randje eraan.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dusEn zelfs als de VVD de stekker eruit trekt, wat dan? Ik weet dat bepaalde fokkers een harde krijgen van een coalitie met de PVV, maar dat zal het CDA niet snel doen. Bovendien ga je als liberale partij toch niet regeren met Wilders en consorten? Dat is je eigen identiteit verloochenen.
Plus het feit dat ze hun vrouwenstandpunt in de ban kunnen doen, er komt een zelfmoord pil, homo zijn wordt dood en dood normaal straks, abortus wordt een feestje, en jongeren zuipen en roken tot ze er bij neer vallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch met een kabinet in het vooruitzicht zonder 1 partij met een Christelijke grondslag.
Een dikke vette nepliberaal dus. Eigenlijk behoren VVD'ers ver uit de buurt te blijven van de PVV, aangezien Wilders' programma op extreem veel punten botst met die van de 'liberalen'. Maar jij bent geen echter VVD'er natuurlijk. Overigens moet ik wel bekennen dat ik jouw ideeen doodeng vind. Maar uiteraard staat het jou vrij om die te bezittenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mocht ook rechts niet lukken dan zou ik graag een VVD CDA en PVDA kabinet zien. Tikkie rechts met een conservatief randje eraan.
Dat is een centrumkabinet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mocht ook rechts niet lukken dan zou ik graag een VVD CDA en PVDA kabinet zien. Tikkie rechts met een conservatief randje eraan.
VVD + PVV + gedoogsteun CDA.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu je het zegt niet nee....maar goed, je moet op een gegeven moment toch wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |