Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Moet ik Kirby aan hen geven?quote:
Nee, die moet naar Trevquote:
quote:
kom ik binnen ga jij slapenquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoeken
![]()
Tot later lieverdjes
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Tot later lieverdjes
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Tot later lieverdjes
Hey Koenquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom ik binnen ga jij slapen
Truste LL![]()
ohja sorryquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom ik binnen ga jij slapen
Truste LL![]()
Slaap zequote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Tot later lieverdjes
tsja, k zat tv te kijken, en ik liep bij de buren eerder binnen ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja sorrykan niet overal rekening mee houden he?
Als jij nou voortaan eerder binnenkomt![]()
Ik ben heel hard aan het duimenquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
Cool, Rapunzel doet het goed. Toch weer een ander slag mensen te pakken, qua gamers
Lekker slapen meisquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Tot later lieverdjes
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raving rabbids is erg, met dat koewerpen
Ik doe de gordijnen altijd maar dicht
geniale serie, dat zeker.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Of die met die flesjes soda, dat je moet boeren
trusten lovelyquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Tot later lieverdjes
Absoluutquote:
Ik moet ook nog een DS gaan halenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut
Ik vind de RR2 op de DS ook leuk
brrrrrrrquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt frieking koud
Ik heb vanmiddag even het ijs uit mijn wielkasten gebikt voordat mijn wielen weer vastgevroren zitten
heb er 2 (van de kids)quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een DS gaan halen
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag even het ijs uit mijn wielkasten gebikt voordat mijn wielen weer vastgevroren zitten
Ik heb er drie, waarvan een wat raar doet met het touch-screenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik liever lentequote:
Bij mij zat die vast in 1 en de remmen werkte ook niet goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
Op mijn fiets bevroren m'n versnellingen, kon ik de 1e versnelling niet meer gebruiken![]()
Moet ik em maken?quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er drie, waarvan een wat raar doet met het touch-screen
Ik ook!!!!!quote:
Hier is het -10quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de mijne een half jaar geleden van TJ gekregen, omdat mijn vorige verdronken wasquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kidsquote:
Welk spel?quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
En die kreeg ik bij een telefoonabo. Kapot door de meest geniale muziekgame gegaan, door die hier naast me. Daarna er maar een bij gekocht en 1 op zegels of zo
Ik heb de kapotte van m'n broertje en daar is een nieuwe behuizing om gezet voor 5 euro en nu is ie weer helemaal goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het -10
[..]
Ik heb de mijne een half jaar geleden van TJ gekregen, omdat mijn vorige verdronken was
Echt heel fijn in de trein enzo
[..]
Ik doe niet aan kids
Lol, ik wil de nieuwe golden sun gaan spelenquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er drie, waarvan een wat raar doet met het touch-screen
Elite Beat Agents. _A_ heeft het uitgespeeld op het lastigste. Nog nooit zo fanatiek bezig gezien met een spelquote:
hier is het gewoon +19 hoorquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het -10
[..]
Ik heb de mijne een half jaar geleden van TJ gekregen, omdat mijn vorige verdronken was
Echt heel fijn in de trein enzo
[..]
Ik doe niet aan kids
Marijkequote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik liever lente
En hoooooooi Koen!
Ah, die had ik drie weken geleden opgehaald bij Nintendoquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik wil de nieuwe golden sun gaan spelen
Dat heb ik met een oude ook gedaan jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de kapotte van m'n broertje en daar is een nieuwe behuizing om gezet voor 5 euro en nu is ie weer helemaal goed![]()
Roze bij DX en de schroevendraaiers met winst verkochtquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik met een oude ook gedaan ja
Metallic blauwe behuizing besteld bij DealExtreme, tadaaaah
Eens kijken of ik die ergens kan downloadenquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elite Beat Agents. _A_ heeft het uitgespeeld op het lastigste. Nog nooit zo fanatiek bezig gezien met een spelAls deel 2 uitkomt kost het me zeker weer een DS, de oude molt ze nog eens
Die lijkt me zo vet. 1 op de gba gespeeld. 2 op een emulator, wil hem nog hebben voor de gba en dus ook de volgende deelquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die had ik drie weken geleden opgehaald bij Nintendo
Het scherm zelf is geheel ontregeld, en reageert heel slechtquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de kapotte van m'n broertje en daar is een nieuwe behuizing om gezet voor 5 euro en nu is ie weer helemaal goed![]()
De schroevendraaier van 19 cent ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Roze bij DX en de schroevendraaiers met winst verkocht![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens kijken of ik die ergens kan downloaden
Ja, kun je gewoon een nieuwe voor kopen in China, kost geen drolquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scherm zelf is geheel ontregeld, en reageert heel slecht
Daar hebben we PI's voor!quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kun je gewoon een nieuwe voor kopen in China, kost geen drol
Ik had het setje van een dollarquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
De schroevendraaier van 19 cent ofzo
Nee, dat is andersquote:
Coolquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
Maar het oude kapotte ding heeft nog een werkend scherm. Dat wil ik in een spoor N gebouw verwerken. Japan, dus een 'megascherm' op een gebouw
Nee, niet doen! Ligt aan Windowsquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
De schijf in station H moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.
Wilt u de schijf nu formatteren?
Neeeeeee
Mijn externe harde schijf
Mijn foto's mega muziek-collectie, mijn series, films en weet ik veel![]()
Goed ideequote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het setje van een dollar
En die behuizingen heb ik heel lang verkocht op MP, ben er volledig betaald van op vakantie geweest, 3 keer![]()
Is er een oplossing?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Ligt aan Windows
Dat is wel crapquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Neeeeeee
Volgens mij moet dat wel lukken, schermpje loshalen, DS in het gebouw of onder tafel en dan een introfilm van een spel afspelen. of zo'n kaartje zodat je eigen filmpjes er op kan zettenquote:
Shiiiiit, niet doenquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Neeeeeee
barretjequote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam..
hier ook een DS . maar geloof dat ik bij de bevolkingsgroep hoor die de schermen sloopt :p
Pince of percia doet het niet helemaal jofel..
vanavond bij volley wel even lekker m'n enkel om zeep geholpen.. voelt nu wel rustig.. moet morgen maar even zien hoe dik en blauw het is...
Hey Barretjequote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam..
hier ook een DS . maar geloof dat ik bij de bevolkingsgroep hoor die de schermen sloopt :p
vanavond bij volley wel even lekker m'n enkel om zeep geholpen.. voelt nu wel rustig.. moet morgen maar even zien hoe dik en blauw het is...
Als windows een indeling niet begrijpt, dan wil het alles mollen. Billquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Neeeeeee
Hoe coolquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel lukken, schermpje loshalen, DS in het gebouw of onder tafel en dan een introfilm van een spel afspelen. of zo'n kaartje zodat je eigen filmpjes er op kan zetten
Ik heb ook op annuleren gedruktquote:
3 jaar geleden wel jaquote:
uotquote:
e][[quote]quote:
Gaafquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel lukken, schermpje loshalen, DS in het gebouw of onder tafel en dan een introfilm van een spel afspelen. of zo'n kaartje zodat je eigen filmpjes er op kan zetten
Balen van je enkelquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam..
quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als windows een indeling niet begrijpt, dan wil het alles mollen. Bill
Nu eerst een gebouw makenquote:
Bij deze. Guilty. Oude zak, jeweetz.quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij ook een model spoorbaan had
Ik wist wel van je toffe seizoenstreintjes uit Japanquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze. Guilty. Oude zak, jeweetz.
Ja, een ander OS gebruikenquote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3 jaar geleden wel jaNu doet iedereen het
Dus het schiet niet echt meer op... En ik mag het niet meer ivm bijstand... Ipv dat ze me korten is dat te veel werk en moest ik stoppen
Nou ja, dan niet hoor
[q
[..]
uot
[..]
e][
[..]
img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Is er een oplossing?
Vistaquote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, een ander OS gebruiken
Nee, bij mij was het een SDHC kaart onder XP, dat snapt XP natuurlijk nietWat voor Windows draai je?
Ja, het kan nog iets met Z, maar dan is mijn japans thema er zo goed als aan. het is er wel overigens, maar ik vind het te klein om mooi te vinden. Ze verkopen diorama's, in Z, want in japan zijn de huizen een stukkie kleiner, dus zeker de ruimte om zoiets te doenquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een modelspoorbaan is sowieso gaaf
N is toch van dat hele kleine?
Slaap Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik faalde hard in quoten
Geen flauw idee wat je kunt doen dan, weet niet zo veel van Windows
En nu moet ik echt gaan slapen, anders wordt het morgen niets
Dus welterusten lieve mensen![]()
Ik faalde hard in quotenquote:
Dat is de laatste trein die ik gekocht heb op een japanse veilingsite jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist wel van je toffe seizoenstreintjes uit Japan![]()
Kijk ze en denk dat het slaap lekker gaat wordenquote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
tnx voor de kusjes op de enkel
doet het vast wel goed..
en over computers en treintjes heb ik geen verstand..
ik ga maar eens een serie oid kijken..
veel plezier en misschien tot later voor een welterusten knuf!
trusten marijkequote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik faalde hard in quoten
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn de kappers nog open?quote:
Welterustenquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vista
Ik faalde hard in quoten
Andere computer in de omgeving om het te proberen?quote:
En de laptop van broermuck?quote:
laters barretjequote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
tnx voor de kusjes op de enkel
doet het vast wel goed..
en over computers en treintjes heb ik geen verstand..
ik ga maar eens een serie oid kijken..
veel plezier en misschien tot later voor een welterusten knuf!
trusten phenoquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Morgen weer naar dat prachtige werk. kijken of er een kerstpakket wacht. Not
Oyasuminasai
truste Phenoquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Morgen weer naar dat prachtige werk. kijken of er een kerstpakket wacht. Not
Oyasuminasai
Trusten Phenoquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
Oyasuminasai
Ik heb hem al aan de PC van mijn vader gehangen, maar ook dan wil hij formatterenquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere computer in de omgeving om het te proberen?
Die is niet te genieten, dus ik vraag het niet eens meerquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo even een kabeltje plaatsen, en daarna naar boven verhuizen
misschien tot laterssss
laters koenquote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
misschien tot laterssss
Bis Laterquote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
misschien tot laterssss
Door op het aan knopje te drukkenquote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
ohh wacht ff..
hoe krijg ik een iMac aan??
leuk dat die vent zo'n ding heeft.. ik snap er alleen niks van![]()
![]()
![]()
power knopje?quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
ohh wacht ff..
hoe krijg ik een iMac aan??
leuk dat die vent zo'n ding heeft.. ik snap er alleen niks van![]()
![]()
![]()
waar zit die??quote:
welke imac is het?quote:
een platte zilvere...quote:
Gevonden, tnx!quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het goed het ergens aan de achterkant
Dat idee had ik alquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi jongens![]()
Oh, Trev, ik ben weer beschikbaar op msn hoor
Graag gedaan, dat is een reden dat ik daar niet wil zittenquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een platte zilvere...
[..]
Gevonden, tnx!
ik ben echt zo'n drama met computers... hih op de helpdesk worden ze ook gek van me
Auw.quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
* Trevland trekt aan de tong van PGR
quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt er van als je hem uitsteekt
Zo te lezen is vriend lief heel handig met pc'squote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Barretje80 het volgende:
huh??
nou start ie windows 7 op..
ik snap er niet veel van... maar windows op een mac is toch een beetje vloeken in de kerk
Ik doe het zo weerquote:
Hij pretendeert het wel te zijn...quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen is vriend lief heel handig met pc's
Dat durf ik echt niet met dit dingquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uit zijn behuizing halen en in een computer hangen
Ik geloof hem bij deze alquote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hij pretendeert het wel te zijn...
trusten trevquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Bis Later![]()
en slaap lekker
Kusje op je steekhoofdquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
Sooooooo
Ineens een steek in mijn hoofd, niet normaal zeg
Hoog tijd dat ik ga slapen volgens mij
Dank uquote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je steekhoofd![]()
![]()
Slaap lekker
quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
Sooooooo
Ineens een steek in mijn hoofd, niet normaal zeg
Hoog tijd dat ik ga slapen volgens mij
Wait whut?quote:
Neuh, maar we gaan morgen vrolijk verderquote:
Ga slaai p0wnen jijquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wait whut?
Is Fles wezen bodypainten?
Jij hebt ook geen geniale tip meer?quote:
Woeiquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, maar we gaan morgen vrolijk verder
Ze zat al een paar keer op mijn neus te mikkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei![]()
Op haar neus mikken![]()
Krijg je leuke gevechten van
Ubuntu CD downloaden / lenen en daarmee opstarten en proberenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zat al een paar keer op mijn neus te mikken![]()
![]()
Morgen gaat het echt helemaal mis![]()
Oh dat heb ik ook eens gehadquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
Even nog snel een update van mijn mobiel:
Het is nu onder 0 op mijn slaapkamer
Heerlijk slapen wordt dat
Bijnaquote:
Zeker, ik ben wegquote:
Hoi snoetepetoetertjequote:
*Googled snoetepetoetertjequote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetepetoetertje![]()
ja, beter zelfs![]()
kijk DAT klinkt nu eens primaquote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, beter zelfs![]()
Laat me raden: FOK! - suikertaartje?quote:
Fijnquote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, beter zelfs![]()
yep, originele ST uitspraakquote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laat me raden: FOK! - suikertaartje?
wil je nu nog je huis uitquote:Op maandag 20 december 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg mijn nagels niet mooi.En ik durf niet zonder nagellak het huis uit.
En daar maak je je nu druk omquote:
Het is midden in de nacht en het vriest goddamn 20 graden. Je nagels zijn niet HEEL erg belangrijk nuquote:Op maandag 20 december 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg mijn nagels niet mooi.En ik durf niet zonder nagellak het huis uit.
ja, en dan moeten ze nu goed zijn, ik snap dat hoorquote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wanneer anders?ik heb morgen geen tijd meer.
Dit dus.quote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht en het vriest goddamn 20 graden. Je nagels zijn niet HEEL erg belangrijk nu
jaquote:
family slaapt, vrouw heeft last van een ontstoken kies, ze tobt al een tijd met die kiesquote:Op maandag 20 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
ik doe hem nu steeds iets later naar bed en dat lijkt te helpen!
en ik zag vandaag een stukje heel erg rood tandvlees in zijn mond, dus het is weer een kies..
hoe is het daar nu, beetje rustig?
soms slaap je daar lekkerder door ookquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
family slaapt, vrouw heeft last van een ontstoken kies, ze tobt al een tijd met die kies
ze heeft antibiotica.
Gelukkig werd ze niet narrig daardoor
ik slaap zowiezo ook 3 nachten op zolder (ik ben te goed voor deze wereld)quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms slaap je daar lekkerder door ook
waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
ik slaap zowiezo ook 3 nachten op zolder (ik ben te goed voor deze wereld)
Die kies wordt met een grote sloot wodka in bedwang gehouden?quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms slaap je daar lekkerder door ook
ze heeft de bijkomstigheid dat als mijn wekker om 5:30 afgaat ze niet meer kan slapenquote:
Weeknie, want het is niet mijn kies waar dit over ging, en ook niet die van zoonliefquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kies wordt met een grote sloot wodka in bedwang gehouden?
gaat over kies van mijn vrouw schat ik inquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weeknie, want het is niet mijn kies waar dit over ging, en ook niet die van zoonlief
Ik denk ook niet dat jij de kies van zoonlief met wodka in bedwang moet houdenquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weeknie, want het is niet mijn kies waar dit over ging, en ook niet die van zoonlief
wat voor pillen :quote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag teveel pillen gezien.Soms lijkt het zo verleidelijk.
ja, maar ik doelde op de antibiotica en niet op drankquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat over kies van mijn vrouw schat ik in
en die is niet van de alcohol, ze vindt t niet lekker, en zit ook aan allerlei pillen
Ik ken de helft niet eens joh. Van de anticonceptie tot morfine-pillen.quote:
Nee, jij vindt me NU al een slechte moeder...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
Ik denk ook niet dat jij de kies van zoonlief met wodka in bedwang moet houden...
Dat kan jij helemaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee Nou dan ga ik maar gewoon slapoen
ik reageerde op jou en bedoelde Flashquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik doelde op de antibiotica en niet op drank
we lijken ook enorm op elkaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageerde op jou en bedoelde Flash
truste Fles
je wilde ze proberen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de helft niet eens joh. Van de anticonceptie tot morfine-pillen.Roze, blauw, oranje, gestreept, groot, klein.
In bed liggen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bedoelt, dan kan die whisky van meneer taart als kies-in-bedwang-houd-middel er nog wel bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij vindt me NU al een slechte moeder...
Ja ik bedoelde jou ook, maar ST reageerdequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageerde op jou en bedoelde Flash
truste Fles
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bed liggen dan
Mwa... 1 stevige vuistslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
In bed liggen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fijn dromen, schatils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wie zoek je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:05 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn mensen nooit online als ik ze wil spreken.
Ja, ze denken niet zomaar dat ik ma-te-loos populair ben hequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik bedoelde jou ook, maar ST reageerdeDenkt zeker dat iedereen altijd alles tegen HAAR bedoelt te zeggen
Iemand die er de gewoonte van heeft gemaakt mijn postgeschiedenis te volgen, dus ik zeg maar geen namen.quote:
okiquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand die er de gewoonte van heeft gemaakt mijn postgeschiedenis te volgen, dus ik zeg maar geen namen.
Ja, de link tussen rustig slapen en rotte kies hequote:
dan staan we tegelijk opquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen. Om half 6 opstaan.
Trusten.
Om 9 uur wakker gekwebbeld worden hier, dat kan ook geen pretje zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Trusten.
Heul wel, liegerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om 9 uur wakker gekwebbeld worden hier, dat kan ook geen pretje zijn
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Trusten.
Waarschijnlijk ben ik dan ook wel online. Ik verslaap me gegarandeerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK, hoe heet (is) ze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trusten flesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee Nou dan ga ik maar gewoon slapoen
MSN schiet telkens uitquote:
Ik zie je nu gewoon onlinequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
MSN schiet telkens uit
moet het toch eens installeren op laptop
Ja, stuur maar een fax.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ha ha doei weltrusten we faxen nog![]()
slaap lekker myraelaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Trusten.
Stuartquote:
Ja, dat is wel jammer maar goed, ik ben hier gewoon te laatquote:
Al een tijdje hoorquote:
en dat terwijl je gewend zou moeten zijn dat wij een uur voorlopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer maar goed, ik ben hier gewoon te laat
Ja, zeker wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, gelukkig
nu van je tijd hier genieten dan
ben je gek, familie gaat voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is wel jammer maar goed, ik ben hier gewoon te laat
Ja, maar moest natuurlijk even gezellig kletsen en allesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat terwijl je gewend zou moeten zijn dat wij een uur voorlopen
ligt dat nu aan AMS of Heathrowquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
Heathrow heeft weer alle vluchten naar Amsterdam geannuleerd. Dat is al 4 dagen
Nee, sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier vandaag nog niet geweest
wie heeft me gemist?
nog een keer truste Sweetiequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je gek, familie gaat voor![]()
![]()
is het fijn?
heb je veel bijgepraat en geknuffeld?
vraag ik teveel?
ik ga maar slapen![]()
tot morgen allemaal![]()
Ja, goed om mijn ouders en zus weer te zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is het fijn?
vraag ik teveel?
ik ga maar slapen![]()
tot morgen allemaal![]()
Ja, slaap lekker, over een half uur ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is het fijn?
vraag ik teveel?
ik ga maar slapen![]()
tot morgen allemaal![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is het fijn?
vraag ik teveel?
ik ga maar slapen![]()
tot morgen allemaal![]()
dacht ik al, boeit me vrij weinigquote:
Ja, Schiphol heeft het beter voor elkaar wat dat betreftquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde al zeggen. zag hier zat kisten landen vandaag
Is niet rot bedoeld hoor. Ik was er zelf immers ook maar een minuut of 10 namelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht ik al, boeit me vrij weinig
ohneequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hmmm ik kan via mobiel de stats niet plaatsen
Doe ik het wel evenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
Whehehehequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 158 goldfinger1963
02. 158 suikertaartje
03. 140 Pheno
04. 124 Trevland
05. 117 MPG
06. 112 LovelyLady
07. 110 Marijkezwolle
08. 094 Stuart
09. 078 Koen66
10. 065 pgrferrari
11. 055 wel.o.k
12. 054 Muck
13. 054 TheFamousMan
14. 047 Dr_Flash
15. 045 DaMart
16. 034 Barretje80
17. 033 Enfermera
18. 025 Symphonic
19. 022 Toekito
20. 016 Pien85
Reeks-statistieken!
Trusten suikertjequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is het fijn?
vraag ik teveel?
ik ga maar slapen![]()
tot morgen allemaal![]()
Stond ik ook al van te kijken. Erg rustig dagje geweest dusquote:
jij trekt de meute mee naar bovenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stond ik ook al van te kijken. Erg rustig dagje geweest dus
Ja slaap lekkerquote:
indeedquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Maar het is nu ook al vroeg erg rustig hier zeg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |