jaquote:
family slaapt, vrouw heeft last van een ontstoken kies, ze tobt al een tijd met die kiesquote:Op maandag 20 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
ik doe hem nu steeds iets later naar bed en dat lijkt te helpen!
en ik zag vandaag een stukje heel erg rood tandvlees in zijn mond, dus het is weer een kies..
hoe is het daar nu, beetje rustig?
soms slaap je daar lekkerder door ookquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
family slaapt, vrouw heeft last van een ontstoken kies, ze tobt al een tijd met die kies
ze heeft antibiotica.
Gelukkig werd ze niet narrig daardoor
ik slaap zowiezo ook 3 nachten op zolder (ik ben te goed voor deze wereld)quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms slaap je daar lekkerder door ook
waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
ik slaap zowiezo ook 3 nachten op zolder (ik ben te goed voor deze wereld)
Die kies wordt met een grote sloot wodka in bedwang gehouden?quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms slaap je daar lekkerder door ook
ze heeft de bijkomstigheid dat als mijn wekker om 5:30 afgaat ze niet meer kan slapenquote:
Weeknie, want het is niet mijn kies waar dit over ging, en ook niet die van zoonliefquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kies wordt met een grote sloot wodka in bedwang gehouden?
gaat over kies van mijn vrouw schat ik inquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weeknie, want het is niet mijn kies waar dit over ging, en ook niet die van zoonlief
Ik denk ook niet dat jij de kies van zoonlief met wodka in bedwang moet houdenquote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weeknie, want het is niet mijn kies waar dit over ging, en ook niet die van zoonlief
wat voor pillen :quote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag teveel pillen gezien.Soms lijkt het zo verleidelijk.
ja, maar ik doelde op de antibiotica en niet op drankquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat over kies van mijn vrouw schat ik in
en die is niet van de alcohol, ze vindt t niet lekker, en zit ook aan allerlei pillen
Ik ken de helft niet eens joh. Van de anticonceptie tot morfine-pillen.quote:
Nee, jij vindt me NU al een slechte moeder...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
Ik denk ook niet dat jij de kies van zoonlief met wodka in bedwang moet houden...
Dat kan jij helemaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee Nou dan ga ik maar gewoon slapoen
ik reageerde op jou en bedoelde Flashquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik doelde op de antibiotica en niet op drank
we lijken ook enorm op elkaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageerde op jou en bedoelde Flash
truste Fles
je wilde ze proberen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de helft niet eens joh. Van de anticonceptie tot morfine-pillen.Roze, blauw, oranje, gestreept, groot, klein.
In bed liggen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bedoelt, dan kan die whisky van meneer taart als kies-in-bedwang-houd-middel er nog wel bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij vindt me NU al een slechte moeder...
Ja ik bedoelde jou ook, maar ST reageerdequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageerde op jou en bedoelde Flash
truste Fles
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bed liggen dan
Mwa... 1 stevige vuistslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
In bed liggen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fijn dromen, schatils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wie zoek je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:05 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn mensen nooit online als ik ze wil spreken.
Ja, ze denken niet zomaar dat ik ma-te-loos populair ben hequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik bedoelde jou ook, maar ST reageerdeDenkt zeker dat iedereen altijd alles tegen HAAR bedoelt te zeggen
Iemand die er de gewoonte van heeft gemaakt mijn postgeschiedenis te volgen, dus ik zeg maar geen namen.quote:
okiquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand die er de gewoonte van heeft gemaakt mijn postgeschiedenis te volgen, dus ik zeg maar geen namen.
Ja, de link tussen rustig slapen en rotte kies hequote:
dan staan we tegelijk opquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen. Om half 6 opstaan.
Trusten.
Om 9 uur wakker gekwebbeld worden hier, dat kan ook geen pretje zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Trusten.
Heul wel, liegerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om 9 uur wakker gekwebbeld worden hier, dat kan ook geen pretje zijn
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
Trusten.
Waarschijnlijk ben ik dan ook wel online. Ik verslaap me gegarandeerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK, hoe heet (is) ze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trusten flesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee Nou dan ga ik maar gewoon slapoen
MSN schiet telkens uitquote:
Ik zie je nu gewoon onlinequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
MSN schiet telkens uit
moet het toch eens installeren op laptop
Ja, stuur maar een fax.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ha ha doei weltrusten we faxen nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |