Absoluutquote:
Ik moet ook nog een DS gaan halenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut
Ik vind de RR2 op de DS ook leuk
brrrrrrrquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt frieking koud
Ik heb vanmiddag even het ijs uit mijn wielkasten gebikt voordat mijn wielen weer vastgevroren zitten
heb er 2 (van de kids)quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een DS gaan halen
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag even het ijs uit mijn wielkasten gebikt voordat mijn wielen weer vastgevroren zitten
Ik heb er drie, waarvan een wat raar doet met het touch-screenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik liever lentequote:
Bij mij zat die vast in 1 en de remmen werkte ook niet goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
Op mijn fiets bevroren m'n versnellingen, kon ik de 1e versnelling niet meer gebruiken![]()
Moet ik em maken?quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er drie, waarvan een wat raar doet met het touch-screen
Ik ook!!!!!quote:
Hier is het -10quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de mijne een half jaar geleden van TJ gekregen, omdat mijn vorige verdronken wasquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kidsquote:
Welk spel?quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
En die kreeg ik bij een telefoonabo. Kapot door de meest geniale muziekgame gegaan, door die hier naast me. Daarna er maar een bij gekocht en 1 op zegels of zo
Ik heb de kapotte van m'n broertje en daar is een nieuwe behuizing om gezet voor 5 euro en nu is ie weer helemaal goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het -10
[..]
Ik heb de mijne een half jaar geleden van TJ gekregen, omdat mijn vorige verdronken was
Echt heel fijn in de trein enzo
[..]
Ik doe niet aan kids
Lol, ik wil de nieuwe golden sun gaan spelenquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er drie, waarvan een wat raar doet met het touch-screen
Elite Beat Agents. _A_ heeft het uitgespeeld op het lastigste. Nog nooit zo fanatiek bezig gezien met een spelquote:
hier is het gewoon +19 hoorquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het -10
[..]
Ik heb de mijne een half jaar geleden van TJ gekregen, omdat mijn vorige verdronken was
Echt heel fijn in de trein enzo
[..]
Ik doe niet aan kids
Marijkequote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik liever lente
En hoooooooi Koen!
Ah, die had ik drie weken geleden opgehaald bij Nintendoquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik wil de nieuwe golden sun gaan spelen
Dat heb ik met een oude ook gedaan jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de kapotte van m'n broertje en daar is een nieuwe behuizing om gezet voor 5 euro en nu is ie weer helemaal goed![]()
Roze bij DX en de schroevendraaiers met winst verkochtquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik met een oude ook gedaan ja
Metallic blauwe behuizing besteld bij DealExtreme, tadaaaah
Eens kijken of ik die ergens kan downloadenquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elite Beat Agents. _A_ heeft het uitgespeeld op het lastigste. Nog nooit zo fanatiek bezig gezien met een spelAls deel 2 uitkomt kost het me zeker weer een DS, de oude molt ze nog eens
Die lijkt me zo vet. 1 op de gba gespeeld. 2 op een emulator, wil hem nog hebben voor de gba en dus ook de volgende deelquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die had ik drie weken geleden opgehaald bij Nintendo
Het scherm zelf is geheel ontregeld, en reageert heel slechtquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de kapotte van m'n broertje en daar is een nieuwe behuizing om gezet voor 5 euro en nu is ie weer helemaal goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |