De schroevendraaier van 19 cent ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Roze bij DX en de schroevendraaiers met winst verkocht![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens kijken of ik die ergens kan downloaden
Ja, kun je gewoon een nieuwe voor kopen in China, kost geen drolquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scherm zelf is geheel ontregeld, en reageert heel slecht
Daar hebben we PI's voor!quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kun je gewoon een nieuwe voor kopen in China, kost geen drol
Ik had het setje van een dollarquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
De schroevendraaier van 19 cent ofzo
Nee, dat is andersquote:
Coolquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
Maar het oude kapotte ding heeft nog een werkend scherm. Dat wil ik in een spoor N gebouw verwerken. Japan, dus een 'megascherm' op een gebouw
Nee, niet doen! Ligt aan Windowsquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
De schijf in station H moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.
Wilt u de schijf nu formatteren?
Neeeeeee
Mijn externe harde schijf
Mijn foto's mega muziek-collectie, mijn series, films en weet ik veel![]()
Goed ideequote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het setje van een dollar
En die behuizingen heb ik heel lang verkocht op MP, ben er volledig betaald van op vakantie geweest, 3 keer![]()
Is er een oplossing?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Ligt aan Windows
Dat is wel crapquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Neeeeeee
Volgens mij moet dat wel lukken, schermpje loshalen, DS in het gebouw of onder tafel en dan een introfilm van een spel afspelen. of zo'n kaartje zodat je eigen filmpjes er op kan zettenquote:
Shiiiiit, niet doenquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Neeeeeee
barretjequote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam..
hier ook een DS . maar geloof dat ik bij de bevolkingsgroep hoor die de schermen sloopt :p
Pince of percia doet het niet helemaal jofel..
vanavond bij volley wel even lekker m'n enkel om zeep geholpen.. voelt nu wel rustig.. moet morgen maar even zien hoe dik en blauw het is...
Hey Barretjequote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam..
hier ook een DS . maar geloof dat ik bij de bevolkingsgroep hoor die de schermen sloopt :p
vanavond bij volley wel even lekker m'n enkel om zeep geholpen.. voelt nu wel rustig.. moet morgen maar even zien hoe dik en blauw het is...
Als windows een indeling niet begrijpt, dan wil het alles mollen. Billquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Neeeeeee
Hoe coolquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel lukken, schermpje loshalen, DS in het gebouw of onder tafel en dan een introfilm van een spel afspelen. of zo'n kaartje zodat je eigen filmpjes er op kan zetten
Ik heb ook op annuleren gedruktquote:
3 jaar geleden wel jaquote:
uotquote:
e][[quote]quote:
Gaafquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel lukken, schermpje loshalen, DS in het gebouw of onder tafel en dan een introfilm van een spel afspelen. of zo'n kaartje zodat je eigen filmpjes er op kan zetten
Balen van je enkelquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam..
quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als windows een indeling niet begrijpt, dan wil het alles mollen. Bill
Nu eerst een gebouw makenquote:
Bij deze. Guilty. Oude zak, jeweetz.quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij ook een model spoorbaan had
Ik wist wel van je toffe seizoenstreintjes uit Japanquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze. Guilty. Oude zak, jeweetz.
Ja, een ander OS gebruikenquote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3 jaar geleden wel jaNu doet iedereen het
Dus het schiet niet echt meer op... En ik mag het niet meer ivm bijstand... Ipv dat ze me korten is dat te veel werk en moest ik stoppen
Nou ja, dan niet hoor
[q
[..]
uot
[..]
e][
[..]
img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Is er een oplossing?
Vistaquote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, een ander OS gebruiken
Nee, bij mij was het een SDHC kaart onder XP, dat snapt XP natuurlijk nietWat voor Windows draai je?
Ja, het kan nog iets met Z, maar dan is mijn japans thema er zo goed als aan. het is er wel overigens, maar ik vind het te klein om mooi te vinden. Ze verkopen diorama's, in Z, want in japan zijn de huizen een stukkie kleiner, dus zeker de ruimte om zoiets te doenquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een modelspoorbaan is sowieso gaaf
N is toch van dat hele kleine?
Slaap Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik faalde hard in quoten
Geen flauw idee wat je kunt doen dan, weet niet zo veel van Windows
En nu moet ik echt gaan slapen, anders wordt het morgen niets
Dus welterusten lieve mensen![]()
Ik faalde hard in quotenquote:
Dat is de laatste trein die ik gekocht heb op een japanse veilingsite jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist wel van je toffe seizoenstreintjes uit Japan![]()
Kijk ze en denk dat het slaap lekker gaat wordenquote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
tnx voor de kusjes op de enkel
doet het vast wel goed..
en over computers en treintjes heb ik geen verstand..
ik ga maar eens een serie oid kijken..
veel plezier en misschien tot later voor een welterusten knuf!
trusten marijkequote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik faalde hard in quoten
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn de kappers nog open?quote:
Welterustenquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vista
Ik faalde hard in quoten
Andere computer in de omgeving om het te proberen?quote:
En de laptop van broermuck?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |