Door op het plein in Eindhoven te gaan staan denk ikquote:
een hele goeiemorgenquote:
Boer zoekt vrouw...quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
oh, mijn favo queensong!
en ik heb Boer zoekt vrouw gekeken!
Dubbel check!quote:
Succesquote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Flippiee het volgende:
tvp even naar beneden en dan duimen dta dit nog open is
neehoor, die andere is 20minuten geleden geopend. dakannooit!quote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja eu, dubbel, deze mag nog even dichtblijven!
quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Flippiee het volgende:
tvp even naar beneden en dan duimen dta dit nog open is
Dakantochhelemaalnietimuuurquote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, die andere is 20minuten geleden geopend. dakannooit!
quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Waalwijker het volgende:
Mensen die denken dat dat andere topic het nieuwe is.
ach, ik kijk ook meer voor de dames die de boeren naar hun boerderijen meenemenquote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw...Ik vind Yvon zo niet leuk meer. Het is een echte muts/doos geworden.
Ja GoedeMIDDAG!quote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja eu, dubbel, deze mag nog even dichtblijven!
Waarom heeft deze een hoger TT nmmer dan?quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Waalwijker het volgende:
Mensen die denken dat dat andere topic het nieuwe is.
juist!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik kijk ook meer voor de dames die de boeren naar hun boerderijen meenemen
jezus dat meen je niet.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Mijn hemel, Lucille Werner is woensdag de slaapgast. Konden ze niet nog een walgelijker iemand bedenken?![]()
Omdat dit het goede topic is omdat het vorige topic nr. 2454 had.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom heeft deze een hoger TT nmmer dan?
Deze heeft het goede nummer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als dat maar goed afLoopt. pa dum tsssquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Mijn hemel, Lucille Werner is woensdag de slaapgast. Konden ze niet nog een walgelijker iemand bedenken?![]()
Dat heb je wel eens gei...quote:
Ja maar vanaf hoelaat ben jij al aan t kijken.. ik was vanochtend best vroeg wakker voor een zondag en volgens mij zat jij toen al te kijken.quote:
FAIL.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
och, dr zijn er wel bij die ik mijn hoogslaper niet uit zo schoppen!quote:
lergezegt.quote:
Juist omdat je verwacht dat het niet leuk is, kan het nog best meevallen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Guanabana het volgende:
om te janken.quote:
Ik denk wel dat Lucille haar beste beentje zal voortzetten.... en iedere vergelijking gaat verder mankquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als dat maar goed afLoopt. pa dum tsss
Met een D, en als het kan met dubbel.quote:
Ergens tussen 10 en 11. Da's al bijna een halve dagquote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ja maar vanaf hoelaat ben jij al aan t kijken.. ik was vanochtend best vroeg wakker voor een zondag en volgens mij zat jij toen al te kijken.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lucille haar beste beentje zal voortzetten.... en iedere vergelijking gaat verder mank
Jij hebt nog een hoogslaper?quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, dr zijn er wel bij die ik mijn hoogslaper niet uit zo schoppen!
Vind haar bij Lingo anders altijd zo overdreven nep. Irritant.quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist omdat je verwacht dat het niet leuk is, kan het nog best meevallen.
Op zondag! En je bent nog student ookquote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 en 11. Da's al bijna een halve dag
dat is zo.quote:
quote:
Dat ook jaquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lucille haar beste beentje zal voortzetten.... en iedere vergelijking gaat verder mank
Ja dat klopt, maar ze is ook wel eens bij Giel geweest en toen was ze best leuk.quote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind haar bij Lingo anders altijd zo overdreven nep. Irritant.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
Giel en zijn tweelingbroer![]()
[ afbeelding ]
yeah!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:
Giel en zijn tweelingbroer![]()
[ afbeelding ]
ik leef in een woonslaapkamer van ca 16m2, dan moet je wat met je ruimte.....quote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hoogslaper?Maar wat zien die dames in de boeren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |