quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik kijk ook meer voor de dames die de boeren naar hun boerderijen meenemen
jezus dat meen je niet.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Mijn hemel, Lucille Werner is woensdag de slaapgast. Konden ze niet nog een walgelijker iemand bedenken?![]()
Omdat dit het goede topic is omdat het vorige topic nr. 2454 had.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom heeft deze een hoger TT nmmer dan?
Deze heeft het goede nummer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als dat maar goed afLoopt. pa dum tsssquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Mijn hemel, Lucille Werner is woensdag de slaapgast. Konden ze niet nog een walgelijker iemand bedenken?![]()
Dat heb je wel eens gei...quote:
Ja maar vanaf hoelaat ben jij al aan t kijken.. ik was vanochtend best vroeg wakker voor een zondag en volgens mij zat jij toen al te kijken.quote:
FAIL.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
och, dr zijn er wel bij die ik mijn hoogslaper niet uit zo schoppen!quote:
lergezegt.quote:
Juist omdat je verwacht dat het niet leuk is, kan het nog best meevallen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Guanabana het volgende:
om te janken.quote:
Ik denk wel dat Lucille haar beste beentje zal voortzetten.... en iedere vergelijking gaat verder mankquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als dat maar goed afLoopt. pa dum tsss
Met een D, en als het kan met dubbel.quote:
Ergens tussen 10 en 11. Da's al bijna een halve dagquote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ja maar vanaf hoelaat ben jij al aan t kijken.. ik was vanochtend best vroeg wakker voor een zondag en volgens mij zat jij toen al te kijken.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lucille haar beste beentje zal voortzetten.... en iedere vergelijking gaat verder mank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |