Niet een keer even flink doorhalen? Is leuk joh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Overdag zal ik veel hier te zien zijn, alleen s'nachts gaat hem niet worden
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees het wel vaker en vraag me altijd af wat dat is...
straks wordt t geld in de verkeerde gleuf gedaan!quote:
Komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:
leuke meid en absoluut niet dom, hoop dat ze ook gezellig wakker blijft vannacht.
en Gilf is Granny.......maar dat komt minder vaak voor.quote:
Zullen ze hier thuis niet al te blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet een keer even flink doorhalen? Is leuk joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
denk het ook wel, als ze maar geen Do`tje gaat doen, saai en toch naar bed.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef peaceman het volgende:
Diaan, do you want to be my Milf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ah, okay. Dan moet je het maar niet doen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zullen ze hier thuis niet al te blij mee zijn
hehequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik snap sommige nieuwerwetse afkortingen niet...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef peaceman het volgende:
Diaan, do you want to be my Milf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katjequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
denk het ook wel, als ze maar geen Do`tje gaat doen, saai en toch naar bed.
Gewoon blijven zitten, niet weggaan, en vooral veel teruglezen. Komt helemaal goed als je je niet verroert.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, dit is echt niet bij te houden.
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katje.
Haha ik hoop het ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
Ik denk dat Katja en Ellen gaan zoenen!
dat was mijn laatste post,
tot vannacht mag ik hopen!
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Seam het volgende:
[..]
heheNiks om je voor te schamen hoor
Die kan is ook nog aanwezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katje.
Tot een volgende keerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
dat was mijn laatste post,
tot vannacht mag ik hopen!
quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!
Vooral vergeleken met een normale zaterdagavond, dan is dit topic zwaar doodquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, dit is echt niet bij te houden.
Jij kunt het weten, ik heb geen idee eigenlijk :$.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
Saai en rustig, katje is het dus juist NIETquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.
Zo komt ze ook overquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.
yupquote:
nja, beide tegelijk is nog wel een wens jaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb een Spotify-playlist gemaakt
Subsribe en voeg alle Serious Request 2010-hits toe![]()
Spotify-playlist Serious Request 2010
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, beide tegelijk is nog wel een wens ja
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Viel niet eens op, ik dacht dat mijn beeld ruisde.
Moet je dan niet in FB zijn ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef Seam het volgende:
Ik zou wel een autoscroll willen, is dat idee al aan bod gekomen?
say whutquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je dan niet in FB zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef Seam het volgende:
Kut nou ben ik weer vergeten op te letten wie die gast van de nierziekten was
Ja, dat is en blijft irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, het is echt al jaren zo dat er tijdens het nieuws muziek wordt gedraaid in plaats van wat er gezegd wordt in het huis.
Behalve met Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, het is echt al jaren zo dat er tijdens het nieuws muziek wordt gedraaid in plaats van wat er gezegd wordt in het huis.
Oh ik dacht dat je met FB Facebook bedoeldequote:
Sense of Dancequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vooral vergeleken met een normale zaterdagavond, dan is dit topic zwaar dood
Btje Twentse Gezelligheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Ilse weer langs komt, gewoon even spontaan een nachtje de boel op stelten daar zetten
Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met FB Facebook bedoeldeVandaar mijn verwarring
Ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Ilse weer langs komt, gewoon even spontaan een nachtje de boel op stelten daar zetten
Wat is er mis met Domien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We moeten gewoon de EW crew in dat huis hebben ;p.
En dan direct domien verbannen.
Zeker! Tot ziensquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik zal toch afscheid moeten nemen !
Hopen dat het morgen weer zo gezellig wordt
Gelukkig filteren ze niet op inhoud.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Seam het volgende:
Jezus volgens mij zit ik nu alweer op 200+ posts
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Genoeg, lees even terug, maar als toeschouwer bij EW is hij helemaal kut .
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik zal toch afscheid moeten nemen !
Hopen dat het morgen weer zo gezellig wordt
Oh nee het ging me om de dagcijfers. Normaal gesproken ben ik geen baggeraarquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig filteren ze niet op inhoud.
Wie zich excuseert... enz.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee het ging me om de dagcijfers. Normaal gesproken ben ik geen baggeraar
Beetje papieren en verder niets gok ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SR weer begonnen, heurlijk eindelijk weer!
Maar een vraagje wat doen alle DJ's nou allemaal?
Coen Giel en Gerard zitten in het huis maar de rest, wat voor acties doen hij/zij dan? Iemand die dit weet?
lees eens de website van SR kom je heel veel te weten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coen Giel en Gerard zitten in het huis maar de rest, wat voor acties doen hij/zij dan? Iemand die dit weet?
Is het ook. Jammer dat ze het halverwege afbrekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
Scouting for Girls!
dit vind ik een mooi nummer, de rest van de cd is best kut...
veenstra doet huiskamerconcerten, bart haalt lege flessen op, Sander en Ramon gaan klusjes doen, Timur en Annemieke doen de updates. Corton heeft filmpjes gemaakt en Der Rudy zit in kenia.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerlijk in de club wat chimi's hosselen.quote:
Moneygrabberquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er nog een echt swing nummer waarbij we gaan knallen deze week?
Man, daar trap je je hond nog afquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Heerlijk in de club wat chimi's hosselen.
Ik spot ''t!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Man, daar trap je je hond nog af![]()
En dit nummer is echt helemaal kapotgedraaid![]()
Voor de liefhebbers: Hamilton - Smith 0-0 / 2-1 (S / L)
Ohja, aan haar had ik een hekel, niet aan Katja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig zit Katja in het huis in plaats van die irritante Birgit.
Die Smith, onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spot ''t!![]()
Dartsliefhebber in hart en nieren... Wordt een lange zit vanavond
Whitlock en Anderson tip ik als outsiders!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Smith, onvoorstelbaar![]()
Ik zit vooral te wachten op Whitlock
Heb nu darts op de beamer en SR op de laptop
Whitlock is toch geen outsider meer, vorig jaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock en Anderson tip ik als outsiders!
Ik denk ik ook niet......quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef Mdrop het volgende:
De Gekstuh kan ik niet meer horen na deze week.
Inmiddels de 1e set voor Hamiltonquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock is toch geen outsider meer, vorig jaar![]()
Eerst gejouw en geboe bij zijn 1e wedstrijd, maar nu... prachtig!
JALOERSquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Van Haren Chocolademelk met volle melk, volle slagroom en stukje Droste chocoladeletter
Ow dat ziet er lekker uit zeg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Van Haren Chocolademelk met volle melk, volle slagroom en stukje Droste chocoladeletter
Das niet echte chocolademelkquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JALOERS![]()
Oh, wacht, volgensmij heb ik nog wel Chocomel staan hier.
Want straks komt het kabinet binnenstormen dat NL financieel gezond is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Ik denk dat de grote verrassing van dit jaar is; dat de overheid toch 3 miljoen schenkt.
Laten we het hopen. Er is geld zat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Ik denk dat de grote verrassing van dit jaar is; dat de overheid toch 3 miljoen schenkt.
Hier zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Wolfieeeequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inmiddels de 1e set voor Hamilton![]()
Maar het speerwerpen voor de kroegtijgers van Frimley Green begint op Nieuwjaarsdag
Vraag het eens aan Google.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Even iets heel anders, weet iemand hoe ik Apache Mysql en Php samen krijg draaien op de mac.
MAMPquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Even iets heel anders, weet iemand hoe ik Apache Mysql en Php samen krijg draaien op de mac.
Ja Hankey zit er nog. Ik verwacht dat hij naar de PDC gaat.. Dat zou heerlijk zijn. Hankey kibbelen met Lloydquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wolfieeee![]()
Zit Hankey nog bij de BDO eigenlijk? Heb het daar amper gevolgd helaas.
Ja gozer, doe dat maar in DIG.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Ik wist dat je hiermee zou komen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef peaceman het volgende:
Blijft toch een mooi verhaal dat The Verve geen cent aan dit nummer verdiend heeft.
Die mening deel ik van ganzer harte!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Bittersweet Symphonyvind ik echt een baggerplaat.
Schaam je! Beste nummer ooitquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Bittersweet Symphonyvind ik echt een baggerplaat.
indirect natuurlijk wel.....tis een hit geworden en daardoor kwamen mensen naar eer concerten enzo. maar ze hebben er idd niet zoveel aan overgehouden als ze hadden gehoopt en in 1e instantie dachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef peaceman het volgende:
Blijft toch een mooi verhaal dat The Verve geen cent aan dit nummer verdiend heeft.
Van welke muziek hou jij dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mening deel ik van ganzer harte!
Sowieso je apache+php uit Mac OS zelf uitschakelen als je eigen distributies wilt gebruiken, die geven vaak problemen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk!
ik schaam me er niet voor. ik vind het niks.quote:
Ik deels... ik vind het ik weet niet wat ik ervan moet vinden plaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mening deel ik van ganzer harte!
Indirect wel ja, maar aan het liedje op zichzelf geen cent. Die Richard Ashcroft is trouwens wel een arrogante bal.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
indirect natuurlijk wel.....tis een hit geworden en daardoor kwamen mensen naar eer concerten enzo. maar ze hebben er idd niet zoveel aan overgehouden als ze hadden gehoopt en in 1e instantie dachten
Of samen met Merv King, dubbele BOEEE-wedstrijd whahahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja Hankey zit er nog. Ik verwacht dat hij naar de PDC gaat.. Dat zou heerlijk zijn. Hankey kibbelen met Lloyd
Uhm......quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Waar kunnen we die komen ophalen?
Heb je UPC?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
Geen fatsoenlijke 101tv op tv te vinden, en stream die hapert, waarom nu
en als dat al zou bestaan was het zeker niet Bittersweet Symphony. ik denk dat Baby don't go van Close II You wel een kans maakt. zeker de kerstuitvoeringquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso bestaat er geen beste nummer van de wereld
Het ironische is dat The Stones het zelf ook keihard gejat hebben, maar er wel geld aan verdienen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
indirect natuurlijk wel.....tis een hit geworden en daardoor kwamen mensen naar eer concerten enzo. maar ze hebben er idd niet zoveel aan overgehouden als ze hadden gehoopt en in 1e instantie dachten
is dat laatste niet inherent aan succesvolle britpoppers?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Indirect wel ja, maar aan het liedje op zichzelf geen cent. Die Richard Ashcroft is trouwens wel een arrogante bal.
Adams mag van mij een eigen bond oprichten, Wil wel eens zien hoe Waites en O'shea het flikken bij de grotere mannen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of samen met Merv King, dubbele BOEEE-wedstrijd whahaha
Gisteren die actie van Lloyd voind ik trouwenswant die ander had moeten winnen hoor, die Duitser. Was helemaal van zijn a propos na die mep.
Beterrrrrquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef henkde_j het volgende:
Maar he, wel de eerste fok request plaat
Dat is echt de grootste zeikplaat ooit, hoe kun je dat nou goed vinden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil wel The Cranberries met Zombie horen, Topplaat!
Geen idee, Radiohead werd ooit ook Britpop genoemd en die zou ik absoluut niet kunnen betichten van arrogantie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat laatste niet inherent aan succesvolle britpoppers?
ik ken ze ook niet persoonlijk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee, Radiohead werd ooit ook Britpop genoemd en die zou ik absoluut niet kunnen betichten van arrogantie.
Oh, dan weet ik het ook niet.. Bij UPC hebben ze op 14 gewoon een aparte zenderquote:
Digitaal: 13 of 140quote:
Wat heb ik gestartquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
wordt eens tijd voor een mooie ouwe soulplaat, laten ze Marvin Gaye maar draaien
![]()
mooiste nummer ooit What`s Going On
Salomon Burke?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
wordt eens tijd voor een mooie ouwe soulplaat, laten ze Marvin Gaye maar draaien
![]()
mooiste nummer ooit What`s Going On
Het is ook niet verwonderlijk dat ie daarmee bevriend is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ze ook niet persoonlijk hoormaar ik zat even te denken aan bijv de mannen van Oasis
Gestart??? wff ik snap je niet leg eens uit.quote:
nee, das waar....kilo arrogante ballenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is ook niet verwonderlijk dat ie daarmee bevriend is.
Jammie roel, Mag ik nogeven wat mee eten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
De lambsrack was zo lekker![]()
.
Zowiezo, mooie famfare muziek ook, zeker voor op een rontondequote:
Ervaring ermee ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
Op mn bureauquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laat me raden, tussen je tanden?
niet tegelijkertijd hoorquote:
Dat wel, maar wel slim bedachtquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef alors het volgende:
Jezus christus jahoor natuurlijk een actie met die dikke schijtplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |