quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Viel niet eens op, ik dacht dat mijn beeld ruisde.
Moet je dan niet in FB zijn ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef Seam het volgende:
Ik zou wel een autoscroll willen, is dat idee al aan bod gekomen?
say whutquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je dan niet in FB zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef Seam het volgende:
Kut nou ben ik weer vergeten op te letten wie die gast van de nierziekten was
Ja, dat is en blijft irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, het is echt al jaren zo dat er tijdens het nieuws muziek wordt gedraaid in plaats van wat er gezegd wordt in het huis.
Behalve met Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, het is echt al jaren zo dat er tijdens het nieuws muziek wordt gedraaid in plaats van wat er gezegd wordt in het huis.
Oh ik dacht dat je met FB Facebook bedoeldequote:
Sense of Dancequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vooral vergeleken met een normale zaterdagavond, dan is dit topic zwaar dood
Btje Twentse Gezelligheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Ilse weer langs komt, gewoon even spontaan een nachtje de boel op stelten daar zetten
Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met FB Facebook bedoeldeVandaar mijn verwarring
Ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Ilse weer langs komt, gewoon even spontaan een nachtje de boel op stelten daar zetten
Wat is er mis met Domien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We moeten gewoon de EW crew in dat huis hebben ;p.
En dan direct domien verbannen.
Zeker! Tot ziensquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik zal toch afscheid moeten nemen !
Hopen dat het morgen weer zo gezellig wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |