Niet een keer even flink doorhalen? Is leuk joh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Overdag zal ik veel hier te zien zijn, alleen s'nachts gaat hem niet worden
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees het wel vaker en vraag me altijd af wat dat is...
straks wordt t geld in de verkeerde gleuf gedaan!quote:
Komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:
leuke meid en absoluut niet dom, hoop dat ze ook gezellig wakker blijft vannacht.
en Gilf is Granny.......maar dat komt minder vaak voor.quote:
Zullen ze hier thuis niet al te blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet een keer even flink doorhalen? Is leuk joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
denk het ook wel, als ze maar geen Do`tje gaat doen, saai en toch naar bed.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef peaceman het volgende:
Diaan, do you want to be my Milf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ah, okay. Dan moet je het maar niet doen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zullen ze hier thuis niet al te blij mee zijn
hehequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik snap sommige nieuwerwetse afkortingen niet...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef peaceman het volgende:
Diaan, do you want to be my Milf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katjequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
denk het ook wel, als ze maar geen Do`tje gaat doen, saai en toch naar bed.
Gewoon blijven zitten, niet weggaan, en vooral veel teruglezen. Komt helemaal goed als je je niet verroert.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, dit is echt niet bij te houden.
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katje.
Haha ik hoop het ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
Ik denk dat Katja en Ellen gaan zoenen!
dat was mijn laatste post,
tot vannacht mag ik hopen!
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Seam het volgende:
[..]
heheNiks om je voor te schamen hoor
Die kan is ook nog aanwezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katje.
Tot een volgende keerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
dat was mijn laatste post,
tot vannacht mag ik hopen!
quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!
Vooral vergeleken met een normale zaterdagavond, dan is dit topic zwaar doodquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, dit is echt niet bij te houden.
Jij kunt het weten, ik heb geen idee eigenlijk :$.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!
Saai en rustig, katje is het dus juist NIETquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.
Zo komt ze ook overquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.
yupquote:
nja, beide tegelijk is nog wel een wens jaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb een Spotify-playlist gemaakt
Subsribe en voeg alle Serious Request 2010-hits toe![]()
Spotify-playlist Serious Request 2010
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, beide tegelijk is nog wel een wens ja
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Viel niet eens op, ik dacht dat mijn beeld ruisde.
Moet je dan niet in FB zijn ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef Seam het volgende:
Ik zou wel een autoscroll willen, is dat idee al aan bod gekomen?
say whutquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je dan niet in FB zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef Seam het volgende:
Kut nou ben ik weer vergeten op te letten wie die gast van de nierziekten was
Ja, dat is en blijft irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, het is echt al jaren zo dat er tijdens het nieuws muziek wordt gedraaid in plaats van wat er gezegd wordt in het huis.
Behalve met Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, het is echt al jaren zo dat er tijdens het nieuws muziek wordt gedraaid in plaats van wat er gezegd wordt in het huis.
Oh ik dacht dat je met FB Facebook bedoeldequote:
Sense of Dancequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vooral vergeleken met een normale zaterdagavond, dan is dit topic zwaar dood
Btje Twentse Gezelligheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Ilse weer langs komt, gewoon even spontaan een nachtje de boel op stelten daar zetten
Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met FB Facebook bedoeldeVandaar mijn verwarring
Ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Ilse weer langs komt, gewoon even spontaan een nachtje de boel op stelten daar zetten
Wat is er mis met Domien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We moeten gewoon de EW crew in dat huis hebben ;p.
En dan direct domien verbannen.
Zeker! Tot ziensquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik zal toch afscheid moeten nemen !
Hopen dat het morgen weer zo gezellig wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |