denk het ook wel, als ze maar geen Do`tje gaat doen, saai en toch naar bed.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef peaceman het volgende:
Diaan, do you want to be my Milf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ah, okay. Dan moet je het maar niet doen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zullen ze hier thuis niet al te blij mee zijn
hehequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik snap sommige nieuwerwetse afkortingen niet...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef peaceman het volgende:
Diaan, do you want to be my Milf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katjequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
denk het ook wel, als ze maar geen Do`tje gaat doen, saai en toch naar bed.
Gewoon blijven zitten, niet weggaan, en vooral veel teruglezen. Komt helemaal goed als je je niet verroert.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, dit is echt niet bij te houden.
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katje.
Haha ik hoop het ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
Ik denk dat Katja en Ellen gaan zoenen!
dat was mijn laatste post,
tot vannacht mag ik hopen!
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Seam het volgende:
[..]
heheNiks om je voor te schamen hoor
Die kan is ook nog aanwezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
Do was en is volgens mij altijd saai, misschien ken ze mooi zingen maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Do stel ik me ook heel wat saaier voor dan Katje.
Tot een volgende keerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
dat was mijn laatste post,
tot vannacht mag ik hopen!
quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zijn allebei anders bloedjegeil in bed hoor!
Vooral vergeleken met een normale zaterdagavond, dan is dit topic zwaar doodquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, dit is echt niet bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |