Ik denk ik ook niet......quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef Mdrop het volgende:
De Gekstuh kan ik niet meer horen na deze week.
Inmiddels de 1e set voor Hamiltonquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock is toch geen outsider meer, vorig jaar![]()
Eerst gejouw en geboe bij zijn 1e wedstrijd, maar nu... prachtig!
JALOERSquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Van Haren Chocolademelk met volle melk, volle slagroom en stukje Droste chocoladeletter
Ow dat ziet er lekker uit zeg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Van Haren Chocolademelk met volle melk, volle slagroom en stukje Droste chocoladeletter
Das niet echte chocolademelkquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JALOERS![]()
Oh, wacht, volgensmij heb ik nog wel Chocomel staan hier.
Want straks komt het kabinet binnenstormen dat NL financieel gezond is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Ik denk dat de grote verrassing van dit jaar is; dat de overheid toch 3 miljoen schenkt.
Laten we het hopen. Er is geld zat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Ik denk dat de grote verrassing van dit jaar is; dat de overheid toch 3 miljoen schenkt.
Hier zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Wolfieeeequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inmiddels de 1e set voor Hamilton![]()
Maar het speerwerpen voor de kroegtijgers van Frimley Green begint op Nieuwjaarsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |