Vraag het eens aan Google.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Even iets heel anders, weet iemand hoe ik Apache Mysql en Php samen krijg draaien op de mac.
MAMPquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Even iets heel anders, weet iemand hoe ik Apache Mysql en Php samen krijg draaien op de mac.
Ja Hankey zit er nog. Ik verwacht dat hij naar de PDC gaat.. Dat zou heerlijk zijn. Hankey kibbelen met Lloydquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wolfieeee![]()
Zit Hankey nog bij de BDO eigenlijk? Heb het daar amper gevolgd helaas.
Ja gozer, doe dat maar in DIG.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
Ik wist dat je hiermee zou komen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef peaceman het volgende:
Blijft toch een mooi verhaal dat The Verve geen cent aan dit nummer verdiend heeft.
Die mening deel ik van ganzer harte!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Bittersweet Symphonyvind ik echt een baggerplaat.
Schaam je! Beste nummer ooitquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Bittersweet Symphonyvind ik echt een baggerplaat.
indirect natuurlijk wel.....tis een hit geworden en daardoor kwamen mensen naar eer concerten enzo. maar ze hebben er idd niet zoveel aan overgehouden als ze hadden gehoopt en in 1e instantie dachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef peaceman het volgende:
Blijft toch een mooi verhaal dat The Verve geen cent aan dit nummer verdiend heeft.
Van welke muziek hou jij dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mening deel ik van ganzer harte!
Sowieso je apache+php uit Mac OS zelf uitschakelen als je eigen distributies wilt gebruiken, die geven vaak problemen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef cheese. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |