Stop dat.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
OP, ik moet de opee lezennnnnnn!!11
smaak staat niet in jouw woordenboek he?quote:
hij gaat ook weg bij 3v12...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mis nog steeds der Rudy op vrijdagavond
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smaak staat niet in jouw woordenboek he?
ik niet, vind Stenders daar beter passen. maar Rudy bij 3voor12 was altijd mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
MILF!!
* Beginnen die witte schermen weer op FOK!?
Topquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Miam het volgende:
Ik ga The Prodigy - Smack my bitch up aanvragen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat doet 'ie tegenwoordig eigenlijk ?? Laatste keer dat ik 'm hoorde, verving hij Eric Corton s'avonds maar dat was weer een tijdje geleden (toen EC weer in Afrika was) . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk misschien wel de 2600quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh ziet nu al aankomen dat we lang en breed de 2500 gaan halen deze SR!
Ja togh sahbi. kk zwimpiequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Seam het volgende:
Voor de mensen die het nog niet snappen: Du is eindhovense straattaal a la Kempi
echt he!quote:
Hoeveel hebben we er vorig jaar ook alweer volgestouwd?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk misschien wel de 2600
Ik niet. Ik vind Stenders daar perfect.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Radio 2 iets dacht ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat doet 'ie tegenwoordig eigenlijk ?? Laatste keer dat ik 'm hoorde, verving hij Eric Corton s'avonds maar dat was weer een tijdje geleden (toen EC weer in Afrika was) . . .
Firestarter is ook goed hoor. Beide epische beukersquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Miam het volgende:
Ik ga The Prodigy - Smack my bitch up aanvragen.
Ik luister dit soort muziek niet.quote:
ja EPICquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Firestarter is ook goed hoor. Beide epische beukers
Neeeeeeeeeeeeeeequote:
Waar Bruce Willis een weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik weet niet of het toevallig bruce willis..
sterkte jongenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh is trouwens werkloos dit jaar, dus gaat nonstop SR10 kijken :-)
Ik heb jou toch, met een grote olifanten penis.quote:
Die waren gisteravond bij EW al binnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh Dear, de eerste Maya SMS'jes zijn alweer voorbij gekomen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef Miam het volgende:
Rammstein - Sonne vind ik ook wel een goeie aanvraag.
quote:
ik zit in de ziektewet vanwege ischias dus ik kijk met je mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ich Will of Feuer Frei vind ik nu wat chillerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef Miam het volgende:
Rammstein - Sonne vind ik ook wel een goeie aanvraag.
America.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iemand, vraag Rammstein aan please.
Da's bekend, dat had ik 2 jaar terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Marlousquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
America.
Ik heb liever Zanger Rinus
hij heeft een tijdlang Corton op wo en do vervangen, maar dat is nu ook afgelopen .wat ie volgend jaar gaat doen is volgens mij niet bekend. hij heeft nog wel 1 of meerdere shows op Radio6 en hij is docent op een hogeschool of uni in UTrecht geloof ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat doet 'ie tegenwoordig eigenlijk ?? Laatste keer dat ik 'm hoorde, verving hij Eric Corton s'avonds maar dat was weer een tijdje geleden (toen EC weer in Afrika was) . . .
Had dan flash gebruiktquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
http://streams.selfip.com/index.asp?prog=29&ws=1
4 streams.
toplink dank aan HiDiHo
Als je maar geen tshirts gaat halenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bij mij is het juist andersom. Ik moet gewoon aan het werk... maar dan wel met non-stop SR aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom heb jij een andere accountquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Miam het volgende:
oh mooi zeg, chasing cars ... waanzinnig nummer vind ik dat nog steeds ..
que?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom heb jij een andere account?
Alleen jammer dat er 'maar' 3 in gebruik zijn. Magertjes vergeleken met voorgaande jaren . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
http://streams.selfip.com/index.asp?prog=29&ws=1
4 streams.
toplink dank aan HiDiHo![]()
quote:
En is ook bekend waarom dat is afgelopen ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
hij heeft een tijdlang Corton op wo en do vervangen, maar dat is nu ook afgelopen .wat ie volgend jaar gaat doen is volgens mij niet bekend. hij heeft nog wel 1 of meerdere shows op Radio6 en hij is docent op een hogeschool of uni in UTrecht geloof ik![]()
Ja, dan sta ik elke dag bovenaan in dat topic in GC. Waar je de post top 100 kan zien van de dagquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Houden dit tempo, de hele week!
Zoals gewoonlijk. Na een paar dagen zijn ze weg en blijven de 3FM'ers over.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Seam het volgende:
Wat een trollers hier opeensONZ topic over SR geopend?
Dit jaar haal ik ze van onze jullie belastingcenten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je maar geen tshirts gaat halen
Als je de laatste hebt (Staat in mn sig) niet, die van woensdag heeft geen streams (Waren toen niet beschikbaar).quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Kan het dat bij de applicatie de streams nog niet werken/kloppen ?
pumpkinsoup had je toch eerstquote:
Typtyfus?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Lindstrĝm. het volgende:
[..]
weet niet wrm stel jij mei die vraag haha heb me diploma nog nie ;P ;P
Vorig jaar zat ik hier ook, hier is het leuk dan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Seam het volgende:
Wat een trollers hier opeensONZ topic over SR geopend?
ach vind het top en beter iets dan niets he, deze gebruik ik goed geluid en je kan een stream aanklikken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er 'maar' 3 in gebruik zijn. Magertjes vergeleken met voorgaande jaren . . .![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
Als Rudy echt weg is ga ik uit protest nooit meer 3v12 luisteren. Eric altijd met zijn stomme Triggerfinger en Volbeat![]()
![]()
Nee jou geloof ik ook wel, alleen sommige anderen dan weerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik hier ook, hier is het leuk dan.Normaal zit ik alleen in ONZ.
Nee schat, wel op hyves en volgens mij twitter.quote:
Nu gaan ze de plannen omgooien denk ik!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
Als Rudy echt weg is ga ik uit protest nooit meer 3v12 luisteren. Eric altijd met zijn stomme Triggerfinger en Volbeat![]()
![]()
yup. corton wilde het even wat rustiger aandoen. zat tegen overspannenheid/burnout aan. nu gaat corton weer 4 dagen 3voor12 doen en is er geen plaats meer voor Rudy. vind ik jammer, vind ze beide op hun manier erg goed. Rudy is de relaxte verhalenverteller en Eric draait de hardere muziekquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En is ook bekend waarom dat is afgelopen ??
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee jou geloof ik ook wel, alleen sommige anderen dan weer
Tis te koud denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef purplerose het volgende:
waarom staat er niemand bij het raam te springen???
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee schat, wel op hyves en volgens mij twitter.
hier ben ik bekend onder miam. nouja, bekend.
Ik zat te wachten op deze reactie.quote:
oh is niet erg.quote:
Dan moet er eerst even een lekker beuk nummer worden aangevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef purplerose het volgende:
waarom staat er niemand bij het raam te springen???
Door de stomme discussies luister ik al niet eens meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
![]()
Zou ik maar doen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu gaan ze de plannen omgooien denk ik!
Hihi, ik moet ook. Maar wil niet.quote:
Laptop of goede telefoon meequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef porsche1 het volgende:
had ik maar een plasfles gekocht. Nu moet ik helemaal naar de wc. En kan ik niet door kijken/fokken.
Of nog beter, een brandende Do. Als die bestaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand dat gifje van rokende Do nog bij de hand?
En vooral die overrated Foo Fightersquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
![]()
Heb geen laptop. En mijn telefoon is kut. En mijn iPod streamt wss niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laptop of goede telefoon mee
knijp je hem maar ff afquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef porsche1 het volgende:
had ik maar een plasfles gekocht. Nu moet ik helemaal naar de wc. En kan ik niet door kijken/fokken.
Kut van slapen komt dan nietsquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ekdom dus de graveyard shift vannacht.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of nog beter, een brandende Do. Als die bestaat.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga toch maar ff pissen.quote:
Dus Gieltje heeft weer vast de ochtenden tussen 6 en 10 weer te pakken . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Doen ze daar nog aan ruilhandel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niets missen... Moet naar Belgie met nieuwe winterbanden vuurwerk kopen!
Daar zijn autoradio's voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niets missen... Moet naar Belgie met nieuwe winterbanden vuurwerk kopen!
Was vvorige ketennook niet zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus Gieltje heeft weer vast de ochtenden tussen 6 en 10 weer te pakken . . .![]()
In elk geval speelt hij nu de muziek die de luisteraar wil.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus Gieltje heeft weer vast de ochtenden tussen 6 en 10 weer te pakken . . .![]()
Wel als je een ipod touch hebt! Streamer downloaden en gewoon de link invoeren. Werkt prima!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb geen laptop. En mijn telefoon is kut. En mijn iPod streamt wss niet.
O, wist ik niet. Ik gebruik dat ding alleen maar voor FOK!, wat chans, wat andere websites en muziek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Mula het volgende:
[..]
Wel als je een ipod touch hebt! Streamer downloaden en gewoon de link invoeren. Werkt prima!
Rudy en Marijke deden dat veel leuker, lekker luchtig en met flauwe grappen. Eric en Sharid zijn veel te serieusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door de stomme discussies luister ik al niet eens meer
juist!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dat komt door Sharid.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Rudy en Marijke deden dat veel leuker, lekker luchtig en met flauwe grappen. Eric en Sharid zijn veel te serieus
en niet alleen hierom, maar ook omdat ze 2 van de geweldige jongens heeft opgevoedquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef Swomp het volgende:
Dit nummer doet me altijd denken aan die soldaten in Afghanistan die al dansend met hun uitrusting daar rond huppelen op dit nummer
jezelf geweldig noemen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en niet alleen hierom, maar ook omdat ze 2 van de geweldige jongens heeft opgevoed
Hij komt pas langs als er geld voor is geboden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef porsche1 het volgende:
Raar dat ik die blof nog niet tegen ben gekomen. Dat was toch de SR single ofzo? Of komt die om 8 uur?
quote:
Niet zeggen, straks spelen ze hem nog...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef porsche1 het volgende:
Raar dat ik die blof nog niet tegen ben gekomen. Dat was toch de SR single ofzo? Of komt die om 8 uur?
Nee ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was vvorige ketennook niet zo
ik heb 2 broersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Wijd open. Mijn kut staat wijd open.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niet zeggen, straks spelen ze hem nog...
Enjoy.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Zo ook een poging wagen om met een paar vrienden vanuit Utrecht richting Eindhoven te komen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 2 broersEchte bazen zeggen, ik ben een dikke eindbaas beer man! Niet geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Don't hurt me.quote:
owquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echte bazen zeggen, ik ben een dikke eindbaas beer man! Niet geweldig.
Wel hoor, vorige keer was Giel 6 - 10 en dit jaar ook weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee ??
Stond me wel zoiets bij. Gerard & Annemiek heb ik nooit voor 10 uur s'ochtends gehoord . . .
hou je bordje omhoog en vergeet niet te zwaaienquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Zo ook een poging wagen om met een paar vrienden vanuit Utrecht richting Eindhoven te komen
ja die hoorde ik ook hihiquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
HURTS? Oh nee toch niet. Ik hoorde de intro.
Ah leuk, vrijdag sowiesoquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben hier. Ik ga vrijdag iig en wellicht donderdag.
De chemie tussen Marijke en Rudy is wel duizend keer beter dan die tussen Eric en Marijke...quote:
Ik vreees van nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef Seam het volgende:
Overigens is dit de laatste TT met een variant van de gekste oke?
Goed planquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef Seam het volgende:
Haha, de illusiequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef Seam het volgende:
je mist 2 uurtjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel hoor, vorige keer was Giel 6 - 10 en dit jaar ook weer.
Sterker nog, ze hebben alle 3 overdag een eigen tijdstip, namelijk:
Giel 6 - 10
Gerard 12 - 14
Coen 14 - 18
En dan dus de nacht verschillend.
Mocht het te lang duren, Gé hebt toch kei leuke radio.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Vies he.quote:
Ja nu dus helemaal niet meer hé.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef Seam het volgende:
das waar jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
De chemie tussen Marijke en Rudy is wel duizend keer beter dan die tussen Eric en Marijke...
Donderdag ook 'gewoon' gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben hier. Ik ga vrijdag iig en wellicht donderdag.
Smerige vetzak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jeetje bijna een heel topic gemist omdat we gingen eten...
Römer-Schuurman en haar man heet ook zo..quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef porsche1 het volgende:
Gewoon Schuurman. Zo kent iedereen haar al jaren.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Zit Coen al in het huis? Hoor alleen maar die Beelen..
Hurts
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik krijg een fax binnen. Een klein papiertje onder uit m'n telefoon."![]()
.
Ja, maar iedereen kent dr als Schuurman. En dat is stukken makkelijker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Römer-Schuurman en haar man heet ook zo..
Rock !quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
hoi
Hihi.quote:
Doe eens normaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |