Nee schat, wel op hyves en volgens mij twitter.quote:
Nu gaan ze de plannen omgooien denk ik!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
Als Rudy echt weg is ga ik uit protest nooit meer 3v12 luisteren. Eric altijd met zijn stomme Triggerfinger en Volbeat![]()
![]()
yup. corton wilde het even wat rustiger aandoen. zat tegen overspannenheid/burnout aan. nu gaat corton weer 4 dagen 3voor12 doen en is er geen plaats meer voor Rudy. vind ik jammer, vind ze beide op hun manier erg goed. Rudy is de relaxte verhalenverteller en Eric draait de hardere muziekquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En is ook bekend waarom dat is afgelopen ??
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee jou geloof ik ook wel, alleen sommige anderen dan weer
Tis te koud denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef purplerose het volgende:
waarom staat er niemand bij het raam te springen???
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee schat, wel op hyves en volgens mij twitter.
hier ben ik bekend onder miam. nouja, bekend.
Ik zat te wachten op deze reactie.quote:
oh is niet erg.quote:
Dan moet er eerst even een lekker beuk nummer worden aangevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef purplerose het volgende:
waarom staat er niemand bij het raam te springen???
Door de stomme discussies luister ik al niet eens meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
Als Rudy echt weg is ga ik uit protest nooit meer 3v12 luisteren. Eric altijd met zijn stomme Triggerfinger en Volbeat![]()
![]()
Zou ik maar doen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu gaan ze de plannen omgooien denk ik!
Hihi, ik moet ook. Maar wil niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |