que?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom heb jij een andere account?
Alleen jammer dat er 'maar' 3 in gebruik zijn. Magertjes vergeleken met voorgaande jaren . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
http://streams.selfip.com/index.asp?prog=29&ws=1
4 streams.
toplink dank aan HiDiHo![]()
quote:
En is ook bekend waarom dat is afgelopen ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
hij heeft een tijdlang Corton op wo en do vervangen, maar dat is nu ook afgelopen .wat ie volgend jaar gaat doen is volgens mij niet bekend. hij heeft nog wel 1 of meerdere shows op Radio6 en hij is docent op een hogeschool of uni in UTrecht geloof ik![]()
Ja, dan sta ik elke dag bovenaan in dat topic in GC. Waar je de post top 100 kan zien van de dagquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Houden dit tempo, de hele week!
Zoals gewoonlijk. Na een paar dagen zijn ze weg en blijven de 3FM'ers over.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Seam het volgende:
Wat een trollers hier opeensONZ topic over SR geopend?
Dit jaar haal ik ze van onze jullie belastingcenten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je maar geen tshirts gaat halen
Als je de laatste hebt (Staat in mn sig) niet, die van woensdag heeft geen streams (Waren toen niet beschikbaar).quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Kan het dat bij de applicatie de streams nog niet werken/kloppen ?
pumpkinsoup had je toch eerstquote:
Typtyfus?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
weet niet wrm stel jij mei die vraag haha heb me diploma nog nie ;P ;P
Vorig jaar zat ik hier ook, hier is het leuk dan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Seam het volgende:
Wat een trollers hier opeensONZ topic over SR geopend?
ach vind het top en beter iets dan niets he, deze gebruik ik goed geluid en je kan een stream aanklikken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er 'maar' 3 in gebruik zijn. Magertjes vergeleken met voorgaande jaren . . .![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
Als Rudy echt weg is ga ik uit protest nooit meer 3v12 luisteren. Eric altijd met zijn stomme Triggerfinger en Volbeat![]()
![]()
Nee jou geloof ik ook wel, alleen sommige anderen dan weerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik hier ook, hier is het leuk dan.Normaal zit ik alleen in ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |