Doen ze daar nog aan ruilhandel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niets missen... Moet naar Belgie met nieuwe winterbanden vuurwerk kopen!
Daar zijn autoradio's voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niets missen... Moet naar Belgie met nieuwe winterbanden vuurwerk kopen!
Was vvorige ketennook niet zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus Gieltje heeft weer vast de ochtenden tussen 6 en 10 weer te pakken . . .![]()
In elk geval speelt hij nu de muziek die de luisteraar wil.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus Gieltje heeft weer vast de ochtenden tussen 6 en 10 weer te pakken . . .![]()
Wel als je een ipod touch hebt! Streamer downloaden en gewoon de link invoeren. Werkt prima!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb geen laptop. En mijn telefoon is kut. En mijn iPod streamt wss niet.
O, wist ik niet. Ik gebruik dat ding alleen maar voor FOK!, wat chans, wat andere websites en muziek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Mula het volgende:
[..]
Wel als je een ipod touch hebt! Streamer downloaden en gewoon de link invoeren. Werkt prima!
Rudy en Marijke deden dat veel leuker, lekker luchtig en met flauwe grappen. Eric en Sharid zijn veel te serieusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door de stomme discussies luister ik al niet eens meer
juist!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |