dat komt door Sharid.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Rudy en Marijke deden dat veel leuker, lekker luchtig en met flauwe grappen. Eric en Sharid zijn veel te serieus
en niet alleen hierom, maar ook omdat ze 2 van de geweldige jongens heeft opgevoedquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef Swomp het volgende:
Dit nummer doet me altijd denken aan die soldaten in Afghanistan die al dansend met hun uitrusting daar rond huppelen op dit nummer
jezelf geweldig noemen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en niet alleen hierom, maar ook omdat ze 2 van de geweldige jongens heeft opgevoed
Hij komt pas langs als er geld voor is geboden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef porsche1 het volgende:
Raar dat ik die blof nog niet tegen ben gekomen. Dat was toch de SR single ofzo? Of komt die om 8 uur?
quote:
Niet zeggen, straks spelen ze hem nog...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef porsche1 het volgende:
Raar dat ik die blof nog niet tegen ben gekomen. Dat was toch de SR single ofzo? Of komt die om 8 uur?
Nee ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was vvorige ketennook niet zo
ik heb 2 broersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Wijd open. Mijn kut staat wijd open.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niet zeggen, straks spelen ze hem nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |