Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
is dat zo'n feestje dan?quote:
quote:
quote:
quote:
Uit de zinderende zomer van 1995quote:
Je kan toch gewoon zo in bad stappen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn moet zich maar eens snel gaan douchen, kan ik zo lekker in bad
Daar is Mijn het niet zo mee eens denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zo in bad stappen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is Mijn het niet zo mee eens denk ik
woordje pa moet er nog tussenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zo in bad stappen?
Ik heb 6 doosjes en 2 lepels.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.wilwatmetjedelen.nl/ voor de gratis koffie
En even voor de duidelijkheid, je krijgt geen doosjes en een lepel, die heb ik gekregen als proefpersoon![]()
Maar alsnog gratis koffie
En Ferrari ik doe niet alles met liefde maar wel veel![]()
Het blijkt gewoon z'n vader te zien, alsof ze elkaar nog nooit eerder naakt hebben gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is Mijn het niet zo mee eens denk ik
quote:
iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige topic klopte hij voor het eerst in 11 topic ook weer.
Wil gewoon rustig in bad liggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het blijkt gewoon z'n vader te zien, alsof ze elkaar nog nooit eerder naakt hebben gezienKomop Trev, niet te preuts en gewoon gaan met die banaan
Jij zou Trev z'n pa wel eens ff, met je banaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het blijkt gewoon z'n vader te zien, alsof ze elkaar nog nooit eerder naakt hebben gezienKomop Trev, niet te preuts en gewoon gaan met die banaan
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou Trev z'n pa wel eens ff, met je banaan?
Ja, die kende ik alquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die met caramel is wel onwijs lekker.
Ja dat konquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn zus kon toch ook Mijntje heten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou Trev z'n pa wel eens ff, met je banaan?
Gezellig!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat genieten van een lekker warm bad![]()
![]()
![]()
oh noessssssquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Strijkbout lekt, zo een plens gloeiend heet water over mijn hand
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
kusje op je handje... is het heel erg?
Valt mee, ik heb er meteen water overheen laten stomen, hij is alleen rood nu, maar geen rare dingen als blaren enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Is je hand heel erg?Of valt het mee?
Gelukkig, dat scheelt wel ietsjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Valt mee, ik heb er meteen water overheen laten stomen, hij is alleen rood nu, maar geen rare dingen als blaren enzo
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt wel ietsjesMaar alsnog stom
Wil je de mijne lenen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou is het ding ook al 9 jaar oud ofzo, net als de waterkoker die laatst overleed, dus het zat er wel aan te komen..maar toch.
Hij doet het nog wel, hij lekte alleen eventjes heel erg, maar ik ga zo wel verderquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil je de mijne lenen?Ik doe er toch niets mee nu
En die is niet zo heel oud (volgens mij max een jaar of 3) en ook met stoom enzo
Leuke verjaardag gehad?quote:
gevaarlijk...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou is het ding ook al 9 jaar oud ofzo, net als de waterkoker die laatst overleed, dus het zat er wel aan te komen..maar toch.
Kee, maar als het alsnog nodig is dan mag dat hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel, hij lekte alleen eventjes heel erg, maar ik ga zo wel verder
En dan komende week maar even een nieuwe halen denk ik. Maar lief, dankje
Kee, dankjewelquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kee, maar als het alsnog nodig is dan mag dat hoor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waar ik ook maar pijn heb, jij kust gewoon mijn bips he?
Hij bedoeld het wel liefquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
jaa was geweldig op een klein dingetje na maar dat doet er niet toequote:
quote:
Tuurlijk bedoelt hij het liefquote:
Lolquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa was geweldig op een klein dingetje na maar dat doet er niet toe
ik heb een rollator gekregen
Niet goed? Kusje op je warme pruim danquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet goed? Kusje op je warme pruim dan
zijn ze wel lief?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ff opruimen, krijg zo ook nog visite
Ik ben altijd liefquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk bedoelt hij het lief![]()
![]()
Ik niet vind ikquote:
Oh he bah...laat ik zelf nou ook getrouwd zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas, ik ben al (bijna) bezet
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh he bah...laat ik zelf nou ook getrouwd zijn
Ik heb het niet over jouquote:
Ik wist dat van jou ook alquote:
Marijke?!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist dat van jou ook al
Net of dat wat boeitquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh he bah...laat ik zelf nou ook getrouwd zijn
Ehm..dat vertelde je vanochtend zelf hoor..hierquote:
Heul niet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm..dat vertelde je vanochtend zelf hoor..hier
Nee, maar laat die jongen nou even in die waanquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar laat die jongen nou even in die waan
Wel!quote:
Okequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel!
Maar als je Marijke graag wilt slaan mag je dat ook wel gewoon zeggen hoor
Oh ja hij is nog jong en onbedorven en zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar laat die jongen nou even in die waan
Leuk Eftelingquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog een keer de kou in om eten te halen, en dan ga ik de kachel opstoken.
Vandaag is Sprookjeswonderland geweest en ik heb nu bevroren poten...
Sprookjeswonderland klinkt wel goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja hij is nog jong en onbedorven en zo
Te laatquote:
er zit een hotel op de hoekquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zijn ze wel lief?
want er komt zoveel nieuwe sneeuw aan dat je het wel moet kunnen hebben als ze niet meer naar huis kunnen
ja hoi ik zit met taartquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
hooi zuster merelquote:
ik bedoel dat je al bedorven bent, dus dat het te laat is je te behoeden voor de nare dingen in de wereld...quote:
alles goed?quote:
serieus???? Hij is 19, die kun je hus nog wel een beetje kneden hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel dat je al bedorven bent, dus dat het te laat is je te behoeden voor de nare dingen in de wereld...
ja, maar alleen nog maar de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus???? Hij is 19, die kun je hus nog wel een beetje kneden hoor
Leg uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel dat je al bedorven bent, dus dat het te laat is je te behoeden voor de nare dingen in de wereld...
Hey meis!quote:
Jahoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
alles goed?
oew ik heb een rollator gekregen voor mijn verjaardag
Taartjeeeeeeequote:
ooooojaaa... Die kant... Hmmmquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar alleen nog maar de verkeerde kant op
Dat je je jeugdige onschuld al kwijt bentquote:
Bij mannen moet je daar erg vroeg bij zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
Op welke leeftijd ben je niet meer te 'kneden' dan?
Pics van je laarsjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis!
Jahoorlekker weekend nu. Gister enorm leuke laarsjes gekocht
![]()
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Jahoor!
HAHAHAHecht?! Geweeeeldig XD
[..]
Taartjeeeeeee![]()
Hoe ist meis?
Welke?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat je je jeugdige onschuld al kwijt bent
Daar hebben jullie vrouwen wel verstand van dus neem ik dat zomaar blind van je aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mannen moet je daar erg vroeg bij zijn
Ik weet nog steeds niet hoe het moetquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
Daar hebben jullie vrouwen wel verstand van dus neem ik dat zomaar blind van je aan![]()
Ik zal ff een pic uploadenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pics van je laarsjes
Hier lekker rustig dagjemet veeeel taart
Ooooh wauwquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef Pien85 het volgende:
Brr koud
Maar nu heb ik eindelijk een zwarte broek die gewoon pastna 3 jaar zoeken
Thnx babequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zal ff een pic uploaden
Mooi! Oehhh lekkerOhja je lief is jarig he! Gefeli!
![]()
Hey gf
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx babe
Hoi GF
Wordt tijd dat je kan multiquoten op de foon
Ja das nou te laat he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
[..]
Je mocht wel mee
Jep, 32 is me vaak nog te grootquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh wauw![]()
Heb je zo'n lastige maat dan?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:52 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, wat?
Zie je nou? Je wil mij ook gwn spanken.
Ja, dan moet je wel goed zoekenquote:
jupquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel goed zoeken
zijn die dan wel lang genoeg?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
jupKindermaatje, maar daar past m'n kont vaak weer niet in
Opduvelen met die gore kuttoeiquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
I am dreaming of a white christmas.
Lang genoeg, 32 moet vaak korter gemaakt worden. Kindermaatjes zitten qua lengte en in m'n taille goed, maar dan zit ie veel te strak om m'n kontquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zijn die dan wel lang genoeg?
Dat heb ik ook, dat lengte 32 net te lang is (en 30 eigenlijk net te kortquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef Pien85 het volgende:
Lang genoeg, 32 moet vaak korter gemaakt worden. Kindermaatjes zitten qua lengte en in m'n taille goed, maar dan zit ie veel te strak om m'n kont
Nu opzoek naar een shirt voor kerst
Ik niet, want dan moet ik sneeuw vegen op werkquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
I am dreaming of a white christmas.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat lengte 32 net te lang is (en 30 eigenlijk net te kort)
Wat voor bovenmaat heb je dan?
Te laat zeker he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:13 schreef MPG het volgende:
Douchen.
Welke lieve KSC-dame komt me inzepen?
weet ik nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga vanavond dit etenIs errrug lekker
En jullie?
Erwtensoep. Uit een zakkiequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
En jullie?
Kippenpootjes uit de oven met stokbrood, salade, olijfjes, tapenade en heul veul knoflooksausquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
En jullie?
Nee?quote:
Waarquote:
Uit zakquote:
Oehhhhhhquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kippenpootjes uit de oven met stokbrood, salade, olijfjes, tapenade en heul veul knoflooksaus![]()
Denk iets van een tostie of gebakken eiquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Afhaal dus?
![]()
[..]
Waar![]()
[..]
Uit zakpft. Zelf maken FTW
![]()
Fleshje![]()
[..]
Oehhhhhh
Ja wij moeten nog naar een verjaardag vanavond dus vandaar de shoarma morgen pas en niet vandaag![]()
Ah, simpel zaterdagvoedselquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk iets van een tostie of gebakken ei
Ik ben zuster Enfermerel, I rule, ja.quote:
Ik ga zo even een pizza in de oven doenquote:
Oh, niet gezien dat jij het was in dat clownspak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben zuster Enfermerel, I rule, ja.![]()
Oh, ja, dat snap ik danquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
Oehhhhhh
Ja wij moeten nog naar een verjaardag vanavond dus vandaar de shoarma morgen pas en niet vandaag![]()
Je kwam precies op tijdquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kippenpootjes uit de oven met stokbrood, salade, olijfjes, tapenade en heul veul knoflooksaus![]()
vind ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx babe
Hoi GF
Wordt tijd dat je kan multiquoten op de foon
Met onze Ggh dochter langskomen is niet zo'n strak plan, dan heb je een bulldozer in huisquote:
HOE IS HET MET JE TEEN NU??!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb me scheen gestoten aan een trap tree![]()
me scheen is nou helemaal bont en blauw
me teen is allang weer genezenquote:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop wel dat het vanavond niet sneeuwt![]()
het ziet er naar uit dat het hier niet gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
good luck.
Liefquote:
Dan kijk je niet hequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het hier niet gaat sneeuwen
waar ik zit komt geen wolkje in de buurtquote:
Hey Koenquote:
koenquote:
Hey Koenquote:
Eetse Marijkequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen![]()
Ik ga maar even kijken wat ik ga eten vanavondtot later
smakelijk marijkequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen![]()
Succes ermeequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefZullen we anders snel weer eens samen eten?
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga zo even een pizza in de oven doen.
Mijn vermommin is idd goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, niet gezien dat jij het was in dat clownspak.
Hoi Zuster Enfe![]()
![]()
![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat snap ik dan![]()
Wij eten morgen iets met pasta![]()
Gister voor het eerst sinds tijden weer eens rode kool gegeten..met draadjesvlees en aardappelpuree
Kookze en eet smakelijk alvastquote:
smakelijk enferquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker!
Oehhhh.![]()
Ik ben koken en eten
Vermomming? Cliniclown?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Mijn vermommin is idd goed![]()
![]()
[..]
Lekker!
Oehhhh.![]()
Ik ben koken en eten
Eetsequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Mijn vermommin is idd goed![]()
![]()
[..]
Lekker!
Oehhhh.![]()
Ik ben koken en eten
thanks bongquote:
symquote:
* MPG vangt suikerbeeeeb op, zet haar op de bank en brengt en kop cappuccino en een glas water.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt om
na een paar uur strijken![]()
strijken is rotwerkquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt om
een echte gentlemanquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vangt suikerbeeeeb op, zet haar op de bank en brengt en kop cappuccino en een glas water.
Even wat suiker nemen dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt om
Stroganoff pleasequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Stroganoff of quiche?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:16 schreef MPG het volgende:
* MPG vangt suikerbeeeeb op, zet haar op de bank en brengt en kop cappuccino en een glas water.
daarom stel ik het ook altijd uitquote:
quote:
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stroganoff pleaseAardappelpuree zat weet je nog?
![]()
Stroganoff it isquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lief!
[..]
daarom stel ik het ook altijd uit
[..]
ik neem wel een hapje van mezelf
[..]
Ja, ik ook
Jaaa, vanavond lekker de tv daar opquote:
Ik ga denk ik nog ff wowen, was on a roll vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, vanavond lekker de tv daar op
jaaa dat volg ik ieder jaarquote:
Die kun je natuurlijk niet vroeg genoeg in huis halenquote:
scaryquote:
ik keek net ook een stukjequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net Rail Away gekekenHeb wel weer zin om eens in België te gaan treinen. Ben ik precies 1 keer geweest dit jaar
ik zei als mijn oma er ooit een nodig heeft mag ze die van mij wel hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kun je natuurlijk niet vroeg genoeg in huis halen
Ik heb maar 1 keer in m'n hele leven getreind in Belgiequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net Rail Away gekekenHeb wel weer zin om eens in België te gaan treinen. Ben ik precies 1 keer geweest dit jaar
vorig jaar had ik nog 101 tv, dat was non stop 24/7 SRquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, vanavond lekker de tv daar op
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zei als mijn oma er ooit een nodig heeft mag ze die van mij wel hebben
hoeft hier niet hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh trouwens, ik had een keer een pizza besteld bij Domino's en daar krijg je een code bij voor een maand gratis eredivisie live, iemand belang?
dan heeft ze teminste wel een hippe rollatorquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, kun je haar de jouwe lenen
Nou ja, ik dacht misschien ook Fles ofzo, die is dol op voetbal immersquote:
Doe er dan vrolijke bloemetjes opquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heeft ze teminste wel een hippe rollator
Ik hoef ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh trouwens, ik had een keer een pizza besteld bij Domino's en daar krijg je een code bij voor een maand gratis eredivisie live, iemand belang?
Treinen is altijd overal leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer in m'n hele leven getreind in BelgieOp doorreis naar Luxemburg
Maar is dat leuk dan, treinen in Belgie?
Keequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet
en nu ook maar eens wat eten
heb je dat niet meer dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vorig jaar had ik nog 101 tv, dat was non stop 24/7 SR
Als het niet heel duur is wil ik wel een keertje meequote:
lijkt me een leuk cadeautje jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht misschien ook Fles ofzo, die is dol op voetbal immers
nee, ook geen MTV meer, ik had eerst digitale TV, 5000 zenders enzo, maar nu alleen nog maar de standaard zendersquote:
JOAA PRORAILKWARTETquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het niet heel duur is wil ik wel een keertje meeKunnen we kaartspelletjes doen in de trein
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JOAA PRORAILKWARTET![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oma goes metalquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe er dan vrolijke bloemetjes opDit is niet echt geschikt voor een oma zo
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JOAA PRORAILKWARTET![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuhquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben voor
Enneh, eredivisie live code hebben?
Is gratisquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeuhIk heb al teletekst
Dank je
aaaahquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ook geen MTV meer, ik had eerst digitale TV, 5000 zenders enzo, maar nu alleen nog maar de standaard zenders
Heb even gelezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
hoe werkt zo'n code dan?
moet je die op een site invullen ofzow?
hoeft niet heurr, ik kijk maar een uurtje tv in de week ongeveer...quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaaah![]()
zal ik je even adopteren dan voor komende week?
dan had je er ook niet veel aan toen je nog wel 101 tv had, of wel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
hoeft niet heurr, ik kijk maar een uurtje tv in de week ongeveer...
toen keek ik iets meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan had je er ook niet veel aan toen je nog wel 101 tv had, of wel?
meeeeeeeeeeeeeeeeer, eerder twee uur per dag, in de avond had ik nog geen mobiel om op de msn-en of te Fok! en, en las ik ook veel minderquote:
nou, maar dan..dan..dan..dan niet hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeer, eerder twee uur per dag, in de avond had ik nog geen mobiel om op de msn-en of te Fok! en, en las ik ook veel minder
Totoquote:
Kindproppenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, maar dan..dan..dan..dan niet hoor!
even eten in kind stoppen en daarna snel nog even douchen![]()
Overigens de beste uitvinding sinds het gesneden brood. Wc's die je kont en zichzelf reinigenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik weg ga wou ik deze even hier achterlaten.
Ik weet dat Marijke ea fan van deze beestjes zijn.
[ afbeelding ]
Puffin Nihilisme.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
* Trevland kan er weer even tegen aan
Ik wil veel liever in huis blijven luieren, maar ik ben de laatste tijd een slechte vriend geweest qua meegaan naar dingen.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef Muck het volgende:
Zo, de boerenkool was heerlijk en na de brownies van gisteren kan ik helemaal niet meer stuk bij mijn zwager![]()
heb je er achteraf spijt van dat je bent meegegaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil veel liever in huis blijven luieren, maar ik ben de laatste tijd een slechte vriend geweest qua meegaan naar dingen.
Dat ligt er maar net aan wat er draait, wie er is en hoe het sfeertje is. Ik gok belabberd, want vorige week hebben we te horen gekregen dat de tent failliet gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je er achteraf spijt van dat je bent meegegaan?
En ze nappen goedquote:
ach ja, soms moet je je opofferen voor de medemensquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat er draait, wie er is en hoe het sfeertje is. Ik gok belabberd, want vorige week hebben we te horen gekregen dat de tent failliet gaat.
Puffinsquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik weg ga wou ik deze even hier achterlaten.
Ik weet dat Marijke ea fan van deze beestjes zijn.
[ afbeelding ]
Puffin Nihilisme.
Dat word ook het mom van vanavond, zo even douchen, want ik meur een uur in de wind, baardje eraf scheren, mooie kleren aan en dit heertje is klaar voor het feestje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ach ja, soms moet je je opofferen voor de medemens
Veel plezier, zover dat mogelijk is , toegewenst in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat word ook het mom van vanavond, zo even douchen, want ik meur een uur in de wind, baardje eraf scheren, mooie kleren aan en dit heertje is klaar voor het feestje.
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel plezier, zover dat mogelijk is , toegewenst in ieder geval
Sorry, is te ver weg voor mequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Iedereen die vanavond in Fred en Douwe Enschede is krijgt een gratis drankje.
Sorry, ga nu naar Doetinchemquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Iedereen die vanavond in Fred en Douwe Enschede is krijgt een gratis drankje.
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, is te ver weg voor meMaar veel plezier!
Naar de bios zeker!quote:
Alles okeequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijke!![]()
Hoe ist met jou meis?
Ik heb je nog nooit gezien, dus dan durf ik niet alleen te komen logerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heulemaal niet.1 uur reizen vanuit Zwolle en je kan hier wel slapen. Bovendien hebben ze daar goeie cocktails.
quote:
Ik lijk op Trev volgens hem, dus zo erg kan ik toch niet zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, dus dan durf ik niet alleen te komen logerenEn vanavond even niet
Gezellig ouderwets met de familie naar HP?quote:
Mooiiiquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okeeMet jou dan?
Al wat minder last van spieren en lijf enzo?
Dat staat voor morgen op de planningquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
ik heb zo nog zelfgemaakte zuurkool
Nope, naar Turboquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig ouderwets met de familie naar HP?
Nee, maar straks vinden we elkaar in het echt vreselijk ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lijk op Trev volgens hem, dus zo erg kan ik toch niet zijn?
Ja, maar die tent is bijna dicht dus dan zul je nooit weten hoe een cocktail daar smaakt.
en nu is het klaar, dus tot vannacht!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat staat voor morgen op de planning
Ah, doe Peter de groeten dan.quote:
Ik voel me enigszins beledigd dat je uberhaupt nog in overweging neemt dat ik een verschrikkelijke vent kan zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar straks vinden we elkaar in het echt vreselijk ofzoZit ik daar
Nee, ik kom wel een keertje gewoon langs ja?
ligt eraan hoe laat ik er weer benquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en nu is het klaar, dus tot vannacht!
ben rond 3 uur terug van 'n feest bij een vriend van me, dus dan kijk ik wel wie er nog zijn, iig NB!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooiii![]()
Jahoor, wel oké. HahaGrapjas! Pas als ik 40 ben is mn lijf denk ik een beetje aan het inbinden, voorlopig zijn mn spieren/pezen/gewrichten nog goed aan het feestvieren
![]()
XD
Heb nog wat meer last van mn pees in mn linkerschouder (waar ik vorig jaar ook last van had), komt nog van die val van vorige week. Heb deze week ook maar niet mn oefeningen gedaan bij de fysio (ja, ook door de hevige sneeuwval donderdag XD) maar ga daar volgende week wel weer mee verder
Ben allang blij dat ik niet meer hoef te dokken voor de fysio
Jij nog plannen voor dit weekend?
Zal ik doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, doe Peter de groeten dan.
[..]
Ik voel me enigszins beledigd dat je uberhaupt nog in overweging neemt dat ik een verschrikkelijke vent kan zijn.
je hebt kachel kankerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer strekken van de spierpijn en ik heb helemaal niets raars gedaan gisteren.wtf
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, doe Peter de groeten dan.
[..]
Ik voel me enigszins beledigd dat je uberhaupt nog in overweging neemt dat ik een verschrikkelijke vent kan zijn.
Ik wist wel dat hij mee ging.quote:
Verkeerd gelegen misschien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer strekken van de spierpijn en ik heb helemaal niets raars gedaan gisteren.wtf
Nee, subtiel was dat wel de strekking! Dit gaat een pijnlijke eerste meet opleveren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat zei ik niet, want dat kan ook andersom zijn he?
![]()
Balenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:04 schreef Pheno het volgende:
Nou, er komt dus niemand op de verjaardag. Handig die sneeuw en de angst die er bij wordt gemaakt. Dan maar zelf op pad geweest met de auto en een cadeautje gehaald. Dat mocht ze zelf uitzoeken.
je doet aan extreme SM?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, subtiel was dat wel de strekking! Dit gaat een pijnlijke eerste meet opleveren.
Oh een digitale TV heb ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb even gelezenEn ja, maar je hebt er wel digitale tv voor nodig en dan krijg je 2 maanden gratis. Als je na die periode niet meer wilt moet je opzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |