Nee?quote:
Waarquote:
Uit zakquote:
Oehhhhhhquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kippenpootjes uit de oven met stokbrood, salade, olijfjes, tapenade en heul veul knoflooksaus![]()
Denk iets van een tostie of gebakken eiquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Afhaal dus?
![]()
[..]
Waar![]()
[..]
Uit zakpft. Zelf maken FTW
![]()
Fleshje![]()
[..]
Oehhhhhh
Ja wij moeten nog naar een verjaardag vanavond dus vandaar de shoarma morgen pas en niet vandaag![]()
Ah, simpel zaterdagvoedselquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk iets van een tostie of gebakken ei
Ik ben zuster Enfermerel, I rule, ja.quote:
Ik ga zo even een pizza in de oven doenquote:
Oh, niet gezien dat jij het was in dat clownspak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben zuster Enfermerel, I rule, ja.![]()
Oh, ja, dat snap ik danquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
Oehhhhhh
Ja wij moeten nog naar een verjaardag vanavond dus vandaar de shoarma morgen pas en niet vandaag![]()
Je kwam precies op tijdquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kippenpootjes uit de oven met stokbrood, salade, olijfjes, tapenade en heul veul knoflooksaus![]()
vind ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx babe
Hoi GF
Wordt tijd dat je kan multiquoten op de foon
Met onze Ggh dochter langskomen is niet zo'n strak plan, dan heb je een bulldozer in huisquote:
HOE IS HET MET JE TEEN NU??!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb me scheen gestoten aan een trap tree![]()
me scheen is nou helemaal bont en blauw
me teen is allang weer genezenquote:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop wel dat het vanavond niet sneeuwt![]()
het ziet er naar uit dat het hier niet gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
good luck.
Liefquote:
Dan kijk je niet hequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het hier niet gaat sneeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |