Overigens de beste uitvinding sinds het gesneden brood. Wc's die je kont en zichzelf reinigenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik weg ga wou ik deze even hier achterlaten.
Ik weet dat Marijke ea fan van deze beestjes zijn.
[ afbeelding ]
Puffin Nihilisme.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
* Trevland kan er weer even tegen aan
Ik wil veel liever in huis blijven luieren, maar ik ben de laatste tijd een slechte vriend geweest qua meegaan naar dingen.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef Muck het volgende:
Zo, de boerenkool was heerlijk en na de brownies van gisteren kan ik helemaal niet meer stuk bij mijn zwager![]()
heb je er achteraf spijt van dat je bent meegegaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil veel liever in huis blijven luieren, maar ik ben de laatste tijd een slechte vriend geweest qua meegaan naar dingen.
Dat ligt er maar net aan wat er draait, wie er is en hoe het sfeertje is. Ik gok belabberd, want vorige week hebben we te horen gekregen dat de tent failliet gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je er achteraf spijt van dat je bent meegegaan?
En ze nappen goedquote:
ach ja, soms moet je je opofferen voor de medemensquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat er draait, wie er is en hoe het sfeertje is. Ik gok belabberd, want vorige week hebben we te horen gekregen dat de tent failliet gaat.
Puffinsquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik weg ga wou ik deze even hier achterlaten.
Ik weet dat Marijke ea fan van deze beestjes zijn.
[ afbeelding ]
Puffin Nihilisme.
Dat word ook het mom van vanavond, zo even douchen, want ik meur een uur in de wind, baardje eraf scheren, mooie kleren aan en dit heertje is klaar voor het feestje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ach ja, soms moet je je opofferen voor de medemens
Veel plezier, zover dat mogelijk is , toegewenst in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat word ook het mom van vanavond, zo even douchen, want ik meur een uur in de wind, baardje eraf scheren, mooie kleren aan en dit heertje is klaar voor het feestje.
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel plezier, zover dat mogelijk is , toegewenst in ieder geval
Sorry, is te ver weg voor mequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Iedereen die vanavond in Fred en Douwe Enschede is krijgt een gratis drankje.
Sorry, ga nu naar Doetinchemquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Iedereen die vanavond in Fred en Douwe Enschede is krijgt een gratis drankje.
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, is te ver weg voor meMaar veel plezier!
Naar de bios zeker!quote:
Alles okeequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijke!![]()
Hoe ist met jou meis?
Ik heb je nog nooit gezien, dus dan durf ik niet alleen te komen logerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heulemaal niet.1 uur reizen vanuit Zwolle en je kan hier wel slapen. Bovendien hebben ze daar goeie cocktails.
quote:
Ik lijk op Trev volgens hem, dus zo erg kan ik toch niet zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, dus dan durf ik niet alleen te komen logerenEn vanavond even niet
Gezellig ouderwets met de familie naar HP?quote:
Mooiiiquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okeeMet jou dan?
Al wat minder last van spieren en lijf enzo?
Dat staat voor morgen op de planningquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
ik heb zo nog zelfgemaakte zuurkool
Nope, naar Turboquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig ouderwets met de familie naar HP?
Nee, maar straks vinden we elkaar in het echt vreselijk ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lijk op Trev volgens hem, dus zo erg kan ik toch niet zijn?
Ja, maar die tent is bijna dicht dus dan zul je nooit weten hoe een cocktail daar smaakt.
en nu is het klaar, dus tot vannacht!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat staat voor morgen op de planning
Ah, doe Peter de groeten dan.quote:
Ik voel me enigszins beledigd dat je uberhaupt nog in overweging neemt dat ik een verschrikkelijke vent kan zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar straks vinden we elkaar in het echt vreselijk ofzoZit ik daar
Nee, ik kom wel een keertje gewoon langs ja?
ligt eraan hoe laat ik er weer benquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en nu is het klaar, dus tot vannacht!
ben rond 3 uur terug van 'n feest bij een vriend van me, dus dan kijk ik wel wie er nog zijn, iig NB!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooiii![]()
Jahoor, wel oké. HahaGrapjas! Pas als ik 40 ben is mn lijf denk ik een beetje aan het inbinden, voorlopig zijn mn spieren/pezen/gewrichten nog goed aan het feestvieren
![]()
XD
Heb nog wat meer last van mn pees in mn linkerschouder (waar ik vorig jaar ook last van had), komt nog van die val van vorige week. Heb deze week ook maar niet mn oefeningen gedaan bij de fysio (ja, ook door de hevige sneeuwval donderdag XD) maar ga daar volgende week wel weer mee verder
Ben allang blij dat ik niet meer hoef te dokken voor de fysio
Jij nog plannen voor dit weekend?
Zal ik doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, doe Peter de groeten dan.
[..]
Ik voel me enigszins beledigd dat je uberhaupt nog in overweging neemt dat ik een verschrikkelijke vent kan zijn.
je hebt kachel kankerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer strekken van de spierpijn en ik heb helemaal niets raars gedaan gisteren.wtf
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, doe Peter de groeten dan.
[..]
Ik voel me enigszins beledigd dat je uberhaupt nog in overweging neemt dat ik een verschrikkelijke vent kan zijn.
Ik wist wel dat hij mee ging.quote:
Verkeerd gelegen misschien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer strekken van de spierpijn en ik heb helemaal niets raars gedaan gisteren.wtf
Nee, subtiel was dat wel de strekking! Dit gaat een pijnlijke eerste meet opleveren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat zei ik niet, want dat kan ook andersom zijn he?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |