heb je dat niet meer dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vorig jaar had ik nog 101 tv, dat was non stop 24/7 SR
Als het niet heel duur is wil ik wel een keertje meequote:
lijkt me een leuk cadeautje jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht misschien ook Fles ofzo, die is dol op voetbal immers
nee, ook geen MTV meer, ik had eerst digitale TV, 5000 zenders enzo, maar nu alleen nog maar de standaard zendersquote:
JOAA PRORAILKWARTETquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het niet heel duur is wil ik wel een keertje meeKunnen we kaartspelletjes doen in de trein
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JOAA PRORAILKWARTET![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oma goes metalquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe er dan vrolijke bloemetjes opDit is niet echt geschikt voor een oma zo
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JOAA PRORAILKWARTET![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuhquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben voor
Enneh, eredivisie live code hebben?
Is gratisquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeuhIk heb al teletekst
Dank je
aaaahquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ook geen MTV meer, ik had eerst digitale TV, 5000 zenders enzo, maar nu alleen nog maar de standaard zenders
Heb even gelezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
hoe werkt zo'n code dan?
moet je die op een site invullen ofzow?
hoeft niet heurr, ik kijk maar een uurtje tv in de week ongeveer...quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaaah![]()
zal ik je even adopteren dan voor komende week?
dan had je er ook niet veel aan toen je nog wel 101 tv had, of wel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
hoeft niet heurr, ik kijk maar een uurtje tv in de week ongeveer...
toen keek ik iets meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan had je er ook niet veel aan toen je nog wel 101 tv had, of wel?
meeeeeeeeeeeeeeeeer, eerder twee uur per dag, in de avond had ik nog geen mobiel om op de msn-en of te Fok! en, en las ik ook veel minderquote:
nou, maar dan..dan..dan..dan niet hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeer, eerder twee uur per dag, in de avond had ik nog geen mobiel om op de msn-en of te Fok! en, en las ik ook veel minder
Totoquote:
Kindproppenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, maar dan..dan..dan..dan niet hoor!
even eten in kind stoppen en daarna snel nog even douchen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |