Stroganoff pleasequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Stroganoff of quiche?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:16 schreef MPG het volgende:
* MPG vangt suikerbeeeeb op, zet haar op de bank en brengt en kop cappuccino en een glas water.
daarom stel ik het ook altijd uitquote:
quote:
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stroganoff pleaseAardappelpuree zat weet je nog?
![]()
Stroganoff it isquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lief!
[..]
daarom stel ik het ook altijd uit
[..]
ik neem wel een hapje van mezelf
[..]
Ja, ik ook
Jaaa, vanavond lekker de tv daar opquote:
Ik ga denk ik nog ff wowen, was on a roll vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, vanavond lekker de tv daar op
jaaa dat volg ik ieder jaarquote:
Die kun je natuurlijk niet vroeg genoeg in huis halenquote:
scaryquote:
ik keek net ook een stukjequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net Rail Away gekekenHeb wel weer zin om eens in België te gaan treinen. Ben ik precies 1 keer geweest dit jaar
ik zei als mijn oma er ooit een nodig heeft mag ze die van mij wel hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kun je natuurlijk niet vroeg genoeg in huis halen
Ik heb maar 1 keer in m'n hele leven getreind in Belgiequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net Rail Away gekekenHeb wel weer zin om eens in België te gaan treinen. Ben ik precies 1 keer geweest dit jaar
vorig jaar had ik nog 101 tv, dat was non stop 24/7 SRquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, vanavond lekker de tv daar op
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zei als mijn oma er ooit een nodig heeft mag ze die van mij wel hebben
hoeft hier niet hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh trouwens, ik had een keer een pizza besteld bij Domino's en daar krijg je een code bij voor een maand gratis eredivisie live, iemand belang?
dan heeft ze teminste wel een hippe rollatorquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, kun je haar de jouwe lenen
Nou ja, ik dacht misschien ook Fles ofzo, die is dol op voetbal immersquote:
Doe er dan vrolijke bloemetjes opquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heeft ze teminste wel een hippe rollator
Ik hoef ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh trouwens, ik had een keer een pizza besteld bij Domino's en daar krijg je een code bij voor een maand gratis eredivisie live, iemand belang?
Treinen is altijd overal leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer in m'n hele leven getreind in BelgieOp doorreis naar Luxemburg
Maar is dat leuk dan, treinen in Belgie?
Keequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet
en nu ook maar eens wat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |