Overigens de beste uitvinding sinds het gesneden brood. Wc's die je kont en zichzelf reinigenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik weg ga wou ik deze even hier achterlaten.
Ik weet dat Marijke ea fan van deze beestjes zijn.
[ afbeelding ]
Puffin Nihilisme.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
* Trevland kan er weer even tegen aan
Ik wil veel liever in huis blijven luieren, maar ik ben de laatste tijd een slechte vriend geweest qua meegaan naar dingen.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef Muck het volgende:
Zo, de boerenkool was heerlijk en na de brownies van gisteren kan ik helemaal niet meer stuk bij mijn zwager![]()
heb je er achteraf spijt van dat je bent meegegaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil veel liever in huis blijven luieren, maar ik ben de laatste tijd een slechte vriend geweest qua meegaan naar dingen.
Dat ligt er maar net aan wat er draait, wie er is en hoe het sfeertje is. Ik gok belabberd, want vorige week hebben we te horen gekregen dat de tent failliet gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je er achteraf spijt van dat je bent meegegaan?
En ze nappen goedquote:
ach ja, soms moet je je opofferen voor de medemensquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat er draait, wie er is en hoe het sfeertje is. Ik gok belabberd, want vorige week hebben we te horen gekregen dat de tent failliet gaat.
Puffinsquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik weg ga wou ik deze even hier achterlaten.
Ik weet dat Marijke ea fan van deze beestjes zijn.
[ afbeelding ]
Puffin Nihilisme.
Dat word ook het mom van vanavond, zo even douchen, want ik meur een uur in de wind, baardje eraf scheren, mooie kleren aan en dit heertje is klaar voor het feestje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ach ja, soms moet je je opofferen voor de medemens
Veel plezier, zover dat mogelijk is , toegewenst in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat word ook het mom van vanavond, zo even douchen, want ik meur een uur in de wind, baardje eraf scheren, mooie kleren aan en dit heertje is klaar voor het feestje.
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel plezier, zover dat mogelijk is , toegewenst in ieder geval
Sorry, is te ver weg voor mequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Iedereen die vanavond in Fred en Douwe Enschede is krijgt een gratis drankje.
Sorry, ga nu naar Doetinchemquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Iedereen die vanavond in Fred en Douwe Enschede is krijgt een gratis drankje.
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, is te ver weg voor meMaar veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |