Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil wel meer van je weten na de ene keer gezien te hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel spannend hoor. Vraag maar aan Marijke of Suikerbeeb![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
Ik wil wel meer van je weten na de ene keer gezien te hebben
whehehehehequote:
Ik ook want ze is spannend en ik hou van spannende activiteitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel meer van je weten na de ene keer gezien te hebben
@TT, ging vorig weekend niet zo goed
Ja wat wil je weten bedoel ikquote:
Ik ben geen activiteit voor jou hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook want ze is spannend en ik hou van spannende activiteiten
ik houd van hobbiesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietquote:
Dan weet jij meer als dat ik doequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. Maar wat maakt jou dan spannend als je geen spanennde activiteiten onderneemtquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet jij meer als dat ik doe
Ik van puzzelen en misschien ben jij wel het ontbrekende stukjequote:
Oh ik doe heel veel spannende activiteitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. Maar wat maakt jou dan spannend als je geen spanennde activiteiten onderneemt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Puzzelen? En nog op zoek naar het ontbrekende stukje?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Puzzelen? En nog op zoek naar het ontbrekende stukje?
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik van puzzelen en misschien ben jij wel het ontbrekende stukje
Ja, sensatiequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ik doe heel veel spannende activiteiten![]()
Zo heb ik vandaag de theorie boeken voor mijn motorrijbewijs opgehaalden dat was vet spannend want levensgevaarlijke weg met al dat ijs
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
ben jij ook zo lekker gek?
reageer dan snel
Trouwen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja
plus ik houd van strandwandelingen en spontane dingen
*snel reactie plaatstquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
ben jij ook zo lekker gek?
reageer dan snel
De piloot van jou durft het niet!quote:
Echtquote:
Ik hou heel veel dingen lang volquote:
Lijkt me wel mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, puzzelen, ik heb er nog een liggen die ik nog moet doen. Van de wereld met allemaal kleine fotootjes per stukje. Meer mooi dan lastig gok ik zo
Dat is wel zieligquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
EchtEen oma viel vet hard met dr hoofd op de stoep
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, puzzelen, ik heb er nog een liggen die ik nog moet doen. Van de wereld met allemaal kleine fotootjes per stukje. Meer mooi dan lastig gok ik zo
Werken, op FOK! posten, je hebt gelijk!quote:
Ja, onder meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken, op FOK! posten, je hebt gelijk!
Ohneeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
EchtEen oma viel vet hard met dr hoofd op de stoep
quote:
pezu groet steenbunnyquote:
ben jij die lieve, gekke spontane en trowue meid die ik zoek?quote:
ik zoek wel iemand die oprecht en eerlijk is en die ik kan vertrouwen du sik hoop dat jij dat bentquote:
waar danquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
He, de coca cola reclame heeft hun kerstmuziekje niet meer
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
WTF. The holidays are coming, the holidays are coming.....
Weg! NOOOOOOOOOOOOO!!!!
Het is een schande!quote:
Ik vind het ook balenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
WTF. The holidays are coming, the holidays are coming.....
Weg! NOOOOOOOOOOOOO!!!!
Eerst zien, dan gelovenquote:
Klopt. Ik zit hier op een kamp en ik moet mijn beurt afwachtenquote:
Wij hebben Jan van Haasteren puzzelsquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
kampquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit hier op een kamp en ik moet mijn beurt afwachten
Zieligertquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit hier op een kamp en ik moet mijn beurt afwachten
wasgijquote:
TFM TFM TFMquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Rockieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hoi
ja in japan mag je geen nee zeggen dus ze moeten welquote:
Die vind ik flauwquote:
Alleen een aardbeving telt als geldige reden jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in japan mag je geen nee zeggen dus ze moeten wel
nee, sorryquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
ben jij die lieve, gekke spontane en trowue meid die ik zoek?
bel snel en reageer op box nummer 2034
ik weet hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen een aardbeving telt als geldige reden ja
Shinkansenvertraging wordt in sec per jaar gemeten
En in Nepal geen ja?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in japan mag je geen nee zeggen dus ze moeten wel
jaquote:
'T komt wel goed schatjequote:
Ik moet toch ooit eens timen in zo'n ding bij sneeuw te rijden. Lijkt me zo gaaf, helemaal sneeuw om je heen en stug rijdenquote:
Dat heb ik vandaag te vaak gehoordquote:
quote:
Ja, mijn ma ook. Dus af en toe help ik wat mee als ik daar ben. Ik vind die dingen waar je een paar weken aan kan zitten leukerquote:
waarom dat?quote:
oooh, niet jouw omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
jamaar waren genoeg andere mensen bij dus ik ging maar niet stoppen
Alleen kleuters spelen met sneeuw. Wij, mannen, ergeren ons er slechts aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Welk een belevenis, een sneeuwballengevecht met 24 mensen
'T komt waarschijnlijk niet meer goed...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag te vaak gehoord
Nee mijn oma is veel te ziek om met dit weer naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, niet jouw oma![]()
wel fijn dat er veel mensen bij waren
Dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Misschien morgen wel thoughquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'T komt waarschijnlijk niet meer goed...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Alleen kleuters spelen met sneeuw. Wij, mannen, ergeren ons er slechts aan
Lijkt me echt tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet toch ooit eens timen in zo'n ding bij sneeuw te rijden. Lijkt me zo gaaf, helemaal sneeuw om je heen en stug rijden
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee mijn oma is veel te ziek om met dit weer naar buiten te gaan![]()
(gelukkig, ofzo
)
verzuurde mannen zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoere baas johquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eetsequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Vaarwel vrienden en tot over een uur ongeveer doe geen gekke dingen en speel niet met vuur en en en![]()
![]()
![]()
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Vaarwel vrienden en tot over een uur ongeveer doe geen gekke dingen en speel niet met vuur en en en![]()
![]()
![]()
geen idee, ik weet wel dat het bier goed smaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, hoopte dat jij dat zou weten
uit het raam kijkend vanachter mijn pc heb ik er al 4 zien klappenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Heb nog maar 2 mensen zien vallen afgelopen half uur
Het is maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Heb nog maar 2 mensen zien vallen afgelopen half uur
Zet je cam aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit het raam kijkend vanachter mijn pc heb ik er al 4 zien klappen
denk niet dat mijn webcam nu nog iets gaat zien buitenquote:
Dat is waar, geen leuker vermaak dan leed vermaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang mensen weer netjes opstaan is het grappig
nein, de gentleman leavesquote:
Ik vond dat afgelopen week anders heul niet om voor te lachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
ach ja ik liep gisteren achter een meisje dat bij het stoplicht ook weg gleed, eerst grinnikte ik maar daarna heb ik haar heel galant overeind geholpen en helpen oversteken, ze was helemaal in de wolkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Met een JvH kun je ook weken bezig zijn, maar dan moet je er geen uren aan gaan zitten puzzelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mijn ma ook. Dus af en toe help ik wat mee als ik daar ben. Ik vind die dingen waar je een paar weken aan kan zitten leuker
Ik ruik een combi-rit. De E5 naar het noorden in de winter en dan zo'n beest in Hokkaidoquote:
Lag je ook op de grond?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat afgelopen week anders heul niet om voor te lachen
Ruslandquote:
goe dplan, beter zo snel mogelijk weg gieten, smaakt toch nergens naarquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ff een Dobbel Palm overachter gieten
Ik ben nog maar 1 keer onder uit gegaan maar dat was ook op een plek waar het niet anders kanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat afgelopen week anders heul niet om voor te lachen
Wel in je mond he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ff een Dobbel Palm overachter gieten
Whaha, kijk mij dom doenquote:
Ook in japan. Daar zijn ze verdomd streng als het op vertragingen aankomt. Sneeuw is geen reden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rusland
volgens mij hebben ze daar zo'n trein
Ik wil dat systeem hier ook, dan had ik nu een boek vol blaadjes met waarom ik te laat wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook in japan. Daar zijn ze verdomd streng als het op vertragingen aankomt. Sneeuw is geen reden.
juist niet, daar hebben de treinen dus bijna nooit vertragingquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil dat systeem hier ook, dan had ik nu een boek vol blaadjes met waarom ik te laat was
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook in japan. Daar zijn ze verdomd streng als het op vertragingen aankomt. Sneeuw is geen reden.
Marijkjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd van dat soort treinen
Dat zou wel vet zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Fles? Check de L0-series. Eind oktober aangekondigd. 500km per uur. Tokyo-Osaka is nu het snelst met 2,5 uur. Straks 1 uur
Holy shit. Alleen kun je er in als testpersoon vanaf 2013En dat zal niet goedkoop zijn
Maar hier wel, dus als ze het systeem van als wij 2 min te laat of meer zijn krijg je van ons een brief met uitleg waarom jij te laat bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist niet, daar hebben de treinen dus bijna nooit vertraging
Ferrariquote:
je snapt het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn
[..]
Maar hier wel, dus als ze het systeem van als wij 2 min te laat of meer zijn krijg je van ons een brief met uitleg waarom jij te laat bent
wat heb je gedaanquote:
Als het op Japanse treinen aankomt: ja. Ik heb de fetish om in elke bullet train te willen zitten. Lastig, dat wel. maar gelukkig heb ik de twee die uit dienst zijn gegaan nog op tijd gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd van dat soort treinen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze daar bijna niet te laat zijn, dat is natuurlijk veel beter
ooh jeequote:
Als je het niet was dan werd je het hier welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het op Japanse treinen aankomt: ja. Ik heb de fetish om in elke bullet train te willen zitten. Lastig, dat wel. maar gelukkig heb ik de twee die uit dienst zijn gegaan nog op tijd gehad
De 0 series ging een jaar later er uit.
Sorry, ik ben gek.
Oh verdikke.quote:
Wat heb je gedoen?quote:
Oh nee, valde je!?quote:
ja tuuk wel maar niet letterlijk woord voor woord bovendien vond ik pv en zijn matties niet zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh verdikke.
Ken je Platvoet niet?
Wat heb jij toch met Platvoet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh verdikke.
Ken je Platvoet niet?
Vliegde ik vliegde ik?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuuk wel maar niet letterlijk woord voor woord bovendien vond ik pv en zijn matties niet zo![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuuk wel maar niet letterlijk woord voor woord bovendien vond ik pv en zijn matties niet zo![]()
Platvoet is super briljant!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Platvoet?![]()
Dit is de eerste keer dat ik er over begin hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Platvoet?![]()
watquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vliegde ik vliegde ik?
Nee je valde!
Oh! ik valde
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vliegde ik vliegde ik?
Nee je valde!
Oh! ik valde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
vliegte ik, vliegte ik?
neee, je valde!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ik VALDE!
Fladder en Bekkie
Nee dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh verdikke.
Ken je Platvoet niet?
Ja, de vorige keer was ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik er over begin hoor
who gives a flying rats ass of dat raar isquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Is het raar om nu met blote voeten in huis rond te lopen en ze dan ook nog warm hebben?
Nee, dat heb ik altijd. Vloerverwarming ftw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Is het raar om nu met blote voeten in huis rond te lopen en ze dan ook nog warm hebben?
Ik ruik...ik ruik....Bekkiequote:
Ikkequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
who gives a flying rats ass of dat raar is
Vind ik dus ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik altijd. Vloerverwarming ftw.
Ruik je mij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ruik...ik ruik....Bekkie
dus je vraagt aan ons of het ergs is of jij het raar vind?quote:
Een vliegende rattenreet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
who gives a flying rats ass of dat raar is
Nee of het raar is in het algemeenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus je vraagt aan ons of het ergs is of jij het raar vind?
Klinkt als een ingrediënt van Gargamel!quote:
ja nogmaals, doet dat er toe dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee of het raar is in het algemeen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ruik je zelfs hier vanuit het lage zuiden.
Gargamelquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als een ingrediënt van Gargamel!
wokkkquote:
ja en dat hij nu dus ook in het echt burgemeester isquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen week dat de burgemeester Plop is
Wokje!quote:
daword'middnietnee.quote:
Ja, dat ook, maar dat was nieuwsquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat hij nu dus ook in het echt burgemeester is
Waarom doe je zo gemeen?quote:
Nee, hij is echt burgemeester geworden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen week dat de burgemeester Plop is
ja dat hij nu echt burgemeester is ja, dat hij plop was wist mijn pantoffel 3 jaar terug ook alquote:
Hij kan zijn tong vanavond niet gebruiken bij zijn vriendin!quote:
MEISJESPLAGENISKUSJESVRAGENquote:
pantoffeldiertjes zijn dan ook slim!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hij nu echt burgemeester is ja, dat hij plop was wist mijn pantoffel 3 jaar terug ook al
een happy new year liedje op deze dagquote:
Ja, jij bent raar in het algemeenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee of het raar is in het algemeen
valt mee hoor, ik ging 21:00 pas wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje!![]()
Wat heb je er dan vet lang over gedaan
21:00 dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Hoe laat ben je dan weg gegaan?
Ik deed er op de terug weg wel de normale tijd over
quote:
ja wieso das?quote:
Owquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een happy new year liedje op deze dag
Ja, maar dat ie Plop was wist ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hij is echt burgemeester geworden.
Google maar.
Wat wil je er mee makenquote:
Oke, dan klop hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent raar in het algemeen
Hang zequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
valt mee hoor, ik ging 21:00 pas weg
[..]
21:00 dus
ik ga lekker bank hangen
heb garnalen gekregen van de buurvrouw, maar ik eet geen visquote:
Heb jij geluk, het is geen vis!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb garnalen gekregen van de buurvrouw, maar ik eet geen vis
Ik ben al wat ouder he, ik kijk al die programma's nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hij nu echt burgemeester is ja, dat hij plop was wist mijn pantoffel 3 jaar terug ook al
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat ie Plop was wist ik niet
Daar kan ik toch niets aan doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan zijn tong vanavond niet gebruiken bij zijn vriendin!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier
* Trevland geeft Marijke een knuffel
Is dat net als Was sich liebt das neckt zich?quote:
Jij jij jij gemenerdquote:
garnalen zijn schaaldierenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat dan?quote:
Aan het raam plakkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat ik lief heb wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niets aan doen
[..]![]()
[..]
Is dat net als Was sich liebt das neckt zich?
[..]
Jij jij jij gemenerd
oh, kan ook, dan eet ik het alsnog nietquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent raar in het algemeen
Jeutje, da;s laatquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
valt mee hoor, ik ging 21:00 pas weg
[..]
21:00 dus
ik ga lekker bank hangen
Zeker weer een les biologie geskipped...quote:
Schaaldierquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niets aan doen
[..]![]()
[..]
Is dat net als Was sich liebt das neckt zich?
[..]
Jij jij jij gemenerd
Wat is daar grappig aan? ik weet niet beterquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jeutje, da;s laatRustig aan dan maar
al wat ouderquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al wat ouder he, ik kijk al die programma's niet
ooh ja man, drop ze hier maar even danquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh, kan ook, dan eet ik het alsnog niet
Moet ik er nigiri mee makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja man, drop ze hier maar even dan
Waarom zou je gaan kaarten tijdens de seks?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan kaarten tijdens de seks?
Ghehequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaquote:
je hebt zeker nooit sexquote:
paper cuts ftwquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
en geen kinderen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch
nog steeds jong natuurlijk, maar ietsje minder jong
quote:
Yes pleasequote:
Jij leest niet goed maar dat lijkt me dus net zoiets als sex op TV, sinds die flatscreens flikker ik er steeds vanafquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
[..]
je hebt zeker nooit sex
[..]
paper cuts ftw
Ik wilde dat morgen doen, maar dan moet ik naar de toko kunnenquote:
Dat lijkt me toch wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ik gok dat als het wel zo was ik dat wel al geweten had
wjhahahahahahahahahahaahahhahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij leest niet goed maar dat lijkt me dus net zoiets als sex op TV, sinds die flatscreens flikker ik er steeds vanaf
nou uhm ermquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde dat morgen doen, maar dan moet ik naar de toko kunnenKudtweer moet dus wegblijven. Meteen een boel maken, voor de verjaardagsvisite.
Ah, toch kaarten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |