juist niet, daar hebben de treinen dus bijna nooit vertragingquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil dat systeem hier ook, dan had ik nu een boek vol blaadjes met waarom ik te laat was
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook in japan. Daar zijn ze verdomd streng als het op vertragingen aankomt. Sneeuw is geen reden.
Marijkjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd van dat soort treinen
Dat zou wel vet zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Fles? Check de L0-series. Eind oktober aangekondigd. 500km per uur. Tokyo-Osaka is nu het snelst met 2,5 uur. Straks 1 uur
Holy shit. Alleen kun je er in als testpersoon vanaf 2013En dat zal niet goedkoop zijn
Maar hier wel, dus als ze het systeem van als wij 2 min te laat of meer zijn krijg je van ons een brief met uitleg waarom jij te laat bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist niet, daar hebben de treinen dus bijna nooit vertraging
Ferrariquote:
je snapt het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn
[..]
Maar hier wel, dus als ze het systeem van als wij 2 min te laat of meer zijn krijg je van ons een brief met uitleg waarom jij te laat bent
wat heb je gedaanquote:
Als het op Japanse treinen aankomt: ja. Ik heb de fetish om in elke bullet train te willen zitten. Lastig, dat wel. maar gelukkig heb ik de twee die uit dienst zijn gegaan nog op tijd gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd van dat soort treinen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze daar bijna niet te laat zijn, dat is natuurlijk veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |