uit het raam kijkend vanachter mijn pc heb ik er al 4 zien klappenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Heb nog maar 2 mensen zien vallen afgelopen half uur
Het is maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Heb nog maar 2 mensen zien vallen afgelopen half uur
Zet je cam aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit het raam kijkend vanachter mijn pc heb ik er al 4 zien klappen
denk niet dat mijn webcam nu nog iets gaat zien buitenquote:
Dat is waar, geen leuker vermaak dan leed vermaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang mensen weer netjes opstaan is het grappig
nein, de gentleman leavesquote:
Ik vond dat afgelopen week anders heul niet om voor te lachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
ach ja ik liep gisteren achter een meisje dat bij het stoplicht ook weg gleed, eerst grinnikte ik maar daarna heb ik haar heel galant overeind geholpen en helpen oversteken, ze was helemaal in de wolkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Met een JvH kun je ook weken bezig zijn, maar dan moet je er geen uren aan gaan zitten puzzelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mijn ma ook. Dus af en toe help ik wat mee als ik daar ben. Ik vind die dingen waar je een paar weken aan kan zitten leuker
Ik ruik een combi-rit. De E5 naar het noorden in de winter en dan zo'n beest in Hokkaidoquote:
Lag je ook op de grond?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat afgelopen week anders heul niet om voor te lachen
Ruslandquote:
goe dplan, beter zo snel mogelijk weg gieten, smaakt toch nergens naarquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ff een Dobbel Palm overachter gieten
Ik ben nog maar 1 keer onder uit gegaan maar dat was ook op een plek waar het niet anders kanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat afgelopen week anders heul niet om voor te lachen
Wel in je mond he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ff een Dobbel Palm overachter gieten
Whaha, kijk mij dom doenquote:
Ook in japan. Daar zijn ze verdomd streng als het op vertragingen aankomt. Sneeuw is geen reden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rusland
volgens mij hebben ze daar zo'n trein
Ik wil dat systeem hier ook, dan had ik nu een boek vol blaadjes met waarom ik te laat wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook in japan. Daar zijn ze verdomd streng als het op vertragingen aankomt. Sneeuw is geen reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |