Ja, mijn ma ook. Dus af en toe help ik wat mee als ik daar ben. Ik vind die dingen waar je een paar weken aan kan zitten leukerquote:
waarom dat?quote:
oooh, niet jouw omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
jamaar waren genoeg andere mensen bij dus ik ging maar niet stoppen
Alleen kleuters spelen met sneeuw. Wij, mannen, ergeren ons er slechts aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Welk een belevenis, een sneeuwballengevecht met 24 mensen
'T komt waarschijnlijk niet meer goed...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag te vaak gehoord
Nee mijn oma is veel te ziek om met dit weer naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, niet jouw oma![]()
wel fijn dat er veel mensen bij waren
Dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Misschien morgen wel thoughquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'T komt waarschijnlijk niet meer goed...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Alleen kleuters spelen met sneeuw. Wij, mannen, ergeren ons er slechts aan
Lijkt me echt tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet toch ooit eens timen in zo'n ding bij sneeuw te rijden. Lijkt me zo gaaf, helemaal sneeuw om je heen en stug rijden
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee mijn oma is veel te ziek om met dit weer naar buiten te gaan![]()
(gelukkig, ofzo
)
verzuurde mannen zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoere baas johquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eetsequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Vaarwel vrienden en tot over een uur ongeveer doe geen gekke dingen en speel niet met vuur en en en![]()
![]()
![]()
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Vaarwel vrienden en tot over een uur ongeveer doe geen gekke dingen en speel niet met vuur en en en![]()
![]()
![]()
geen idee, ik weet wel dat het bier goed smaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, hoopte dat jij dat zou weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |