Hier doet hij het gewoon!quote:
idemquote:
SUKKEL! overdreven lapo hunten en dan nog het cijfer vergetenquote:
epische faal dat is!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SUKKEL! overdreven lapo hunten en dan nog het cijfer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dagoduck op 17-12-2010 19:55:28 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
wehehehehehehe. daar ging mn perzik-maracuja-yoghurtkwark!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef Timo20 het volgende:
!
[ afbeelding ]![]()
-edit- das weer eens wat anders dan Katy![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat klopt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
Klopt het topcnummer wel? moet het topicnummer niet 2403 zijn???
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
quote:
kom maar door met meer van dat soort picsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand is al toeterquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk moet hij UserIcon formaat zijn!
Taaaadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, allemaal een roel is baas icoon!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Taaaadaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Overdrijven is ook een vakquote:
Volgens mij klopt het idd niet!!!11.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
zo, hans is ook wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het idd niet!!!11.
Wat is er mis met je 11?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het idd niet!!!11.
quote:
De '11' toets?quote:
11 liter??? wowie!quote:
Bah 3rdrock, bah.quote:
tja, het zou kunnen...hans is tenslotte baas!quote:
Ik zie zo niet meer wie wie isquote:
kun je er niet een paar maken met verschillende achtergrondleuren? * 3rdRock kijkt liefquote:
quote:
quote:
chickpleaser!quote:
Zoja dan wil ik wel eentje met:quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je er niet een paar maken met verschillende achtergrondleuren? * 3rdRock kijkt lief
en ik met gifgroen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoja dan wil ik wel eentje met:
[ afbeelding ]
quote:
'zuln w n ander doen'quote:
Die LUCHT!quote:
Ik snap het ook niet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zoveel credits voor Roel. Zoveel vrouwen post hij toch niet meer?
Het wordt er niet mooier opquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoja dan wil ik wel eentje met:
[ afbeelding ]
Het werkt welquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het wordt er niet mooier op![]()
[ afbeelding ]
heb je voor mij een gifgroene? of roze, dat mag ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het wordt er niet mooier op![]()
[ afbeelding ]
Jij kan in je thuisland ONZ voor mij vast wel een 25.000 post felicitatie topic maken!quote:
31775 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kan in je thuisland ONZ voor mij vast wel een 25.000 post felicitatie topic maken!![]()
#post 24999
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je voor mij een gifgroene? of roze, dat mag ook!
dankjewel schat!quote:
die muts zal wel naar vis ruiken.....quote:
Melk, limonade en koffie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOERA! 25.000 Mijn leven is nu officieel weg!
die 1e foto is Dago zelf.....hij is eigenlijk een zij!quote:
Speesjaal voor Qunix!quote:
De linker of rechter?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die 1e foto is Dago zelf.....hij is eigenlijk een zij!
beide!quote:
Dagoduck geloof ik...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand enig idee wie er verbouwd is?
Ik ken genoeg 'bn-ers'quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand enig idee wie er verbouwd is?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dagoduck geloof ik...
en Kelly vd Veer
quote:
die moet online komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
Reactie van Michiel toen hij de deur open deed
Had het gemist, was het net zo epic als bij Rick Brandsteder?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
epischerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Had het gemist, was het net zo epic als bij Rick Brandsteder?
Deze was extreem... Zakte bijna door zijn knieën.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Had het gemist, was het net zo epic als bij Rick Brandsteder?
Ik had het beeld er toen even niet bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
dat is ter ere van jouw 25000e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze was extreem... Zakte bijna door zijn knieën.
hole is snel, het weerbericht van deze uitzending stond er 20:10 al op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik wil 't zien ik wil 't zien (ik moet zeker een dagje of zo daarop wachten)
quote:
The Script - For the First timequote:
The Script!quote:
NIET LIKKUHN!quote:
Jij hebt je FOK!account aangemaakt voor SR09quote:
quote:
Vroegah! bekertje>stemmetje>bekertje!quote:
quote:
ze hebben wel een promo over de prijzenalarm, maar wat het waard isquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat met de komst van Ron Brandsteder vanavond een afsluiting is van de voicelift en dat ze volgend jaar met nieuwe items komen. Zal wel goed komen denk ik
hele programma schrappen! vanaf volgend jaar ArendSchuur Weekend!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat met de komst van Ron Brandsteder vanavond een afsluiting is van de voicelift en dat ze volgend jaar met nieuwe items komen. Zal wel goed komen denk ik
Dan zou ik lekker blijven staan, dan kan je altijd weg!quote:
ehm....Ron is de kluts kwijtquote:
dat ken ik niet...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
Moordspel. Damn, ik had er slapeloze nachten van vroeger.
Oh wacht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Steven250 het volgende:
Voor wie Veenstra zijn reactie bij het openen van de deur met daar achter Rick Brandsteder nog een keer wil zien...
Vanaf 06:00
Ja ik ook en met Geef nooit opquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijne ook... Ik begon met Wie Ben Ik? En de Honeymoon Quiz
Pas 2 jaar oud..quote:
met peter jan rensquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik ook en met Geef nooit op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geef nooit op, dat was toch mette... ehm... met wie was dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met peter jan rensdie schijnt nog beroemd te zijn geweest in de oriënt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
+1quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat jon bakker die dat overenthousiaste hallooooo zegt?
Geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met peter jan rensDie ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die ook niet van de meneer cactusshow, of was dat weer 'n ander?
GEEEEEFFFF NOOOOOIIIIIT OOPP, GEEEEEFFFF NOOOOOIIIIIT OOPP, OOHHH GEEEF NOOIT OP!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja deed hij ook en later ook 5 tegen 5quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
kloptquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt je FOK!account aangemaakt voor SR09
dat is dezelfde!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
waarom kom je alleen tijdens SRquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd lekker druk tijdens de SR dagen/nachten hier, gezellig. Heb er weer zin in.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom kom je alleen tijdens SR
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd lekker druk tijdens de SR dagen/nachten hier, gezellig. Heb er weer zin in.
Ja, maar vanaf nu blijven ze zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Egnie!
Ze wisselden gewoon twee keer
die dagoduck is zo verguld van zn 25000e post dat ie niet goed opletquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Egnie!
Ze wisselden gewoon twee keer
Shandyquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dagoduck is zo verguld van zn 25000e post dat ie niet goed opletlam van de shandy die gozert!
quote:
Ik drink geen alcohol!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dagoduck is zo verguld van zn 25000e post dat ie niet goed opletlam van de shandy die gozert!
dan moet je zeker van Shandy afblijven. sterk spul man!quote:
COCA COLA IK ZEGT HET JE...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je zeker van Shandy afblijven. sterk spul man!
spelende vrouw, wat heb je nou geleerd???quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom kom je alleen tijdens SR
Dat dus, en ik kijk tijdens EW ook wel hier, maar heb dan geen behoefte iets te posten.quote:
wij ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, en ik kijk tijdens EW ook wel hier, maar heb dan geen behoefte iets te posten.
Maar we doen het wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |