Hier doet hij het gewoon!quote:
idemquote:
SUKKEL! overdreven lapo hunten en dan nog het cijfer vergetenquote:
epische faal dat is!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SUKKEL! overdreven lapo hunten en dan nog het cijfer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dagoduck op 17-12-2010 19:55:28 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
wehehehehehehe. daar ging mn perzik-maracuja-yoghurtkwark!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef Timo20 het volgende:
!
[ afbeelding ]![]()
-edit- das weer eens wat anders dan Katy![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat klopt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
Klopt het topcnummer wel? moet het topicnummer niet 2403 zijn???
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
quote:
kom maar door met meer van dat soort picsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand is al toeterquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk moet hij UserIcon formaat zijn!
Taaaadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, allemaal een roel is baas icoon!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Taaaadaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Overdrijven is ook een vakquote:
Volgens mij klopt het idd niet!!!11.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef MarijeH het volgende:
zo, hans is ook wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het idd niet!!!11.
Wat is er mis met je 11?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het idd niet!!!11.
quote:
De '11' toets?quote:
11 liter??? wowie!quote:
Bah 3rdrock, bah.quote:
tja, het zou kunnen...hans is tenslotte baas!quote:
Ik zie zo niet meer wie wie isquote:
kun je er niet een paar maken met verschillende achtergrondleuren? * 3rdRock kijkt liefquote:
quote:
quote:
chickpleaser!quote:
Zoja dan wil ik wel eentje met:quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je er niet een paar maken met verschillende achtergrondleuren? * 3rdRock kijkt lief
en ik met gifgroen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoja dan wil ik wel eentje met:
[ afbeelding ]
quote:
'zuln w n ander doen'quote:
Die LUCHT!quote:
Ik snap het ook niet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zoveel credits voor Roel. Zoveel vrouwen post hij toch niet meer?
Het wordt er niet mooier opquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoja dan wil ik wel eentje met:
[ afbeelding ]
Het werkt welquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het wordt er niet mooier op![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |