heb je voor mij een gifgroene? of roze, dat mag ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het wordt er niet mooier op![]()
[ afbeelding ]
Jij kan in je thuisland ONZ voor mij vast wel een 25.000 post felicitatie topic maken!quote:
31775 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kan in je thuisland ONZ voor mij vast wel een 25.000 post felicitatie topic maken!![]()
#post 24999
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je voor mij een gifgroene? of roze, dat mag ook!
dankjewel schat!quote:
die muts zal wel naar vis ruiken.....quote:
Melk, limonade en koffie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOERA! 25.000 Mijn leven is nu officieel weg!
die 1e foto is Dago zelf.....hij is eigenlijk een zij!quote:
Speesjaal voor Qunix!quote:
De linker of rechter?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die 1e foto is Dago zelf.....hij is eigenlijk een zij!
beide!quote:
Dagoduck geloof ik...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand enig idee wie er verbouwd is?
Ik ken genoeg 'bn-ers'quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand enig idee wie er verbouwd is?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dagoduck geloof ik...
en Kelly vd Veer
quote:
die moet online komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
Reactie van Michiel toen hij de deur open deed
Had het gemist, was het net zo epic als bij Rick Brandsteder?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
epischerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Had het gemist, was het net zo epic als bij Rick Brandsteder?
Deze was extreem... Zakte bijna door zijn knieën.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Had het gemist, was het net zo epic als bij Rick Brandsteder?
Ik had het beeld er toen even niet bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
dat is ter ere van jouw 25000e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze was extreem... Zakte bijna door zijn knieën.
hole is snel, het weerbericht van deze uitzending stond er 20:10 al op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik wil 't zien ik wil 't zien (ik moet zeker een dagje of zo daarop wachten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |