Oh wacht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Steven250 het volgende:
Voor wie Veenstra zijn reactie bij het openen van de deur met daar achter Rick Brandsteder nog een keer wil zien...
Vanaf 06:00
Ja ik ook en met Geef nooit opquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijne ook... Ik begon met Wie Ben Ik? En de Honeymoon Quiz
Pas 2 jaar oud..quote:
met peter jan rensquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik ook en met Geef nooit op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geef nooit op, dat was toch mette... ehm... met wie was dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met peter jan rensdie schijnt nog beroemd te zijn geweest in de oriënt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
+1quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat jon bakker die dat overenthousiaste hallooooo zegt?
Geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met peter jan rensDie ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die ook niet van de meneer cactusshow, of was dat weer 'n ander?
GEEEEEFFFF NOOOOOIIIIIT OOPP, GEEEEEFFFF NOOOOOIIIIIT OOPP, OOHHH GEEEF NOOIT OP!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja deed hij ook en later ook 5 tegen 5quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
kloptquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt je FOK!account aangemaakt voor SR09
dat is dezelfde!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
waarom kom je alleen tijdens SRquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd lekker druk tijdens de SR dagen/nachten hier, gezellig. Heb er weer zin in.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom kom je alleen tijdens SR
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd lekker druk tijdens de SR dagen/nachten hier, gezellig. Heb er weer zin in.
Ja, maar vanaf nu blijven ze zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Egnie!
Ze wisselden gewoon twee keer
die dagoduck is zo verguld van zn 25000e post dat ie niet goed opletquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Egnie!
Ze wisselden gewoon twee keer
Shandyquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dagoduck is zo verguld van zn 25000e post dat ie niet goed opletlam van de shandy die gozert!
quote:
Ik drink geen alcohol!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dagoduck is zo verguld van zn 25000e post dat ie niet goed opletlam van de shandy die gozert!
dan moet je zeker van Shandy afblijven. sterk spul man!quote:
COCA COLA IK ZEGT HET JE...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je zeker van Shandy afblijven. sterk spul man!
spelende vrouw, wat heb je nou geleerd???quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom kom je alleen tijdens SR
Dat dus, en ik kijk tijdens EW ook wel hier, maar heb dan geen behoefte iets te posten.quote:
wij ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, en ik kijk tijdens EW ook wel hier, maar heb dan geen behoefte iets te posten.
Maar we doen het wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |