abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 15:09:01 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90124988
quote:
Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Aventura, was je maar 4 pond bij de geboorte? jeetje, dat is licht... wel helemaal goedgekomen dus! :)

Huup O+ wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit nodig gaan hebben... ;)
Ik ben tweeling, samen wogen we 8 pond!

Over roze: ik vind het nu ook niet zo leuk. Ik ben van stoer en neutrale kleuren. Zeg ik nu. :P
pi_90124999
Balen he dat je je gewoon over moet geven aan je lichaam.
Voor mij is momenteel de was doen al weer genoeg om mijn grote vriend op te zoeken.
  zondag 19 december 2010 @ 15:11:28 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90125102
Wat rot Danic. Ik snap een beetje wat je bedoelt wb. wel willen/niet kunnen. En dan ben ik gelukkig niet al met verlof of heb ik al een kleine rondlopen.
pi_90125228
@aventura dat verklaard je gewicht idd wel.
Ik was ook niet heel zwaar maar goed en te vroeg geboren+een rokende moeder+een moeder die met dubbele longontsteking in z-huis lag. En dan was mijn gewicht eigenlijk nog hoog als ik dit zo typ (2900gram)
pi_90125411
Nee precies, ik moet nog 19 weken hè en das wel lang.
gelukkig had ik mijn lijf wel een beetje goed ingeschat en ga ik 6 weken van tevoren met verlof ipv 4.
Nou ben ik op zich best een kleinzerig typje, dus naar mijn omgeving baggetaliseer (god hoe schrijf je dat eigenlijk) ik het wel, maar stiekem ga ik door de grond van de pijn.

Sorry ff klaagmodus maar doet vandaag meer pijn dan anders :'(
  zondag 19 december 2010 @ 15:36:34 #106
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90126252
Huup, ik heb hem ook opgeslagen hoor! Ben totaal niet handig met zoiets, maar het moet toch wel te doen zijn....
Ga gewoon aan de oefen denk ik!
Danic, wat vervelend dat het zo moeizaam gaat! Let je er wel op dat de stoel op je werk goed staat, dat kan ook al een boel schelen natuurlijk!

En ik vind het sowieso moeilijk om nu al leuke kleertjes te vinden voor een lente kindje!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90126285
@danic al ik het zo lees ben je niet kleinzerig hoor.
De meeste proberen zich voor de buitenwereld staande te houden. Ik zeg ook altijd dat het wel gaat. Mijn vriend weet alleen wel beter. Die kan mij af en toe letterlijk van de grond plukken omdat ik geen kracht meer heb om op te staan.
  zondag 19 december 2010 @ 15:55:04 #108
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90127129
danic, ik heb bij de eerste ook lekker doorgelopen hoor ;) en zelfs nu baal ik van die ziektewet, maar ik merk het nu wel. En tja, zelfs als je 90% zit, is het kut hoor. Ik kon vorige week zelfs niet fatsoenlijk zitten............

Oh Alexa wakker sdaaaaag
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90129762
Linda gefeliciteerd!!! en welkom! :)
een broertje of zusje voor Lotte, wat leuk zeg!

Poppedein; heb je nog contact gehad met je collega? en ben je weer een beetje gerustgesteld? :*
pi_90134141
Danic, sterkte hoor meid!

Bedankt voor jullie tips wat betreft kleertjes, ik was zelf ook maar een ukje bij de geboorte...2 kilo en 45 cm, vriendlief was gemiddeld. Ik ga dus nu niet teveel meer in maat 50 kopen.
pi_90136492
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef twentemeisje het volgende:

Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Huup wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit zodat ik het snel terugvind wanneer wij het straks nodig hebben...

O+ :*

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou eigenlijk op schikkeldag geboren moeten worden. Volgens mij ben ik daarom ook niet helemaal goed in elkaar gezet.

@mijsje jullie gaan het gewoon nog nodig hebben. Hou de moed erin.
:*

Aventura, vandaar. dat verklaart het wel inderdaad... een-eiig of twee-eiig? :) als het twee-eiig is, heb je dan niet zelf ook meer kans op een meerling? (nou ja, dan zou je dat wel allang weten ondertussen...)
pi_90136879
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
pi_90137031
oh, zo zat het... ik wist wel dat er iets met die kansen was, maar wist niet meer precies hoe het nou zat...
:* dank je...
ik hoop trouwens dat je pijn gauw een heel stuk minder wordt... zo vervelend als je niet zo mobiel bent als je zou willen, en continu pijn voelt...
pi_90137100
Mits spontaan ontstaan natuurlijk.
Ik dacht atijd dat 1-eiige 2-lingen juist erfelijk waren en daarbij een generatie skipte.
  zondag 19 december 2010 @ 19:30:50 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90137168
Linda, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_90137860
Wow Linda wat een nieuws! Gefeliciteerd! al van de eerste schrik bekomen samen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90138071
Feli iedereen die een kindje heeft mogen ontvangen!

Succes aan degene die nog even 'moeten'.

Onze tweeling is er, beetje te vroeg, Elin en Spencer! #jeuj! Maar twee 'dikzakken' samen 9 pond.
pi_90138350
Gefeliciteerd Reintji! En samen 9 pond is volgens mij best netjes toch?

Geniet ervan!
pi_90138434
Reintji gefeliciteerd! Leuke namen ook zeg!
Maar ik zie net in de OP dat je pas 01-02 was uitgerekend. Gaat alles goed met 2 'dikzakken'?
  zondag 19 december 2010 @ 19:56:33 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90138573
*O* gefeliciteerd Linda!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 december 2010 @ 19:57:43 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90138650
Reintji, wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90138690
Wauw Linda! Gefeliciteerd! *O*

En Reintji, jij ook gefeliciteerd met de tweeling! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90138774
Reintji gefeliciteerd
pi_90138827
Ik ben niet bijgelezen, maar zie ik nu goed dat ik onze Linda mag feliciteren? Wat gaaf!

Ik mag een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik heb van Ivan buikgriep overgenomen die ineens veel erger is geworden. Ik heb verhoging en een verhoogd hartslag, de hartslag van de baby is ook verhoogd en ik viel haar bijna niet. Ik heb ook een blaasontsteking waar ik antibiotica tegen krijg en ik krijg een infuus omdat ik vanwege het vele overgeven ben uitgedroogd.

Ik lig hier alleen, want vriendlief is ook ziek en de eg
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90138933
*O* Reintji, gefeliciteerd met jullie twee prachtige kinderen! Wat een mooie namen! O+
  zondag 19 december 2010 @ 20:02:19 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90138946
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef danic het volgende:
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
Dat is hier niet het geval. Een eisprong waarbij 2 eitjes tegelijk vrijkomen, dat is erfelijk.
Daaruit komen-het woord zegt het al- twee-eiige tweelingen uit voort.
Een eeneiige tweeling krijg je als het al bevruchte eitje zich in twee splitst. Dat is een toevalstreffer!
pi_90138968
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Linda
pi_90139005
Linda en Reintji gefeliciteerd *O*

Claudia, het zit je niet mee zeg. Hopelijk knap je snel op en ook sterkte voor de ziekenboeg thuis :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 19 december 2010 @ 20:03:30 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90139007
Claudia, sterkte. Klinkt niet al te best.

Reintji en Linda van harte!
pi_90139027
dat dacht ik ook Aventura... :) maar zoals met zoveel waar ik nog niet zelf mee te maken heb gehad, wist ik het niet zeker... ;)

:o Claudia, beterschap hoor, ik hoop dat je gauw van je klachten af bent, zodat je weer lekker naar huis kan... :*
pi_90139035
Oh bah Claudia wat vervelend! Beterschap voor het hele gezin hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90139082
He gatver Claudia wat een rotnieuws :{ sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat je snel aansterkt. :*

Reintji gefeliciteerd met de tweeling!! *O* *O* mooie namen O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90139129
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
pi_90139136
Claudia sterkte meis, het zit niet mee hè. Hoop dat je gauw weer aangesterkt naar huis mag :*
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 20:07:03 #135
5428 crew  miss_sly
pi_90139230
Claudia, wat ontzettend naar. Hoop dat je gauw opknapt en je meisje weer goed gaat voelen! Wel goed dat je in het ziekenhuis bent.

Linda gefeliciteerd *O* wat leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90139260
Sterkte Claudia. Hopelijk mag je snel opgeknapt weer naar huis.
pi_90139324
Claudia wat ontzettend naar zeg :* Hopelijk gaat het snel beter met jou en jullie meisje
pi_90139363
gefeliciteerd Reintji, idd leuke namen :P
Claudia, beterschap en sterkte :* en Linda, gefeliciteerd..en succes met wennen :P
pi_90139459
Reintji, gefeliciteerd *O* . Leuke namen :Y .

Linda, wat cool O+ . Gefeliciteerd *O* .

Claudia, wat naar. Hopelijk voel je je niet al te eenzaam en ellendig daar en mag je snel weer naar huis. Het zit je allemaal niet mee. :*
pi_90139521
Och Claudia, wat vervelend!! Sterkte!

Linda2205 gefeliciteerd!!!
En Reintji, van harte met je 2 mannen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90139562
2 mannen?? Ik dacht dat Elin een meisje was???
pi_90139563
Linda!! Gefeliciteerd!!

Claudia, jeetje wat kut allemaal. Hopelijk helpt het nachtje ziekenhuis. :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90139575
uuuhhh

zijn t 2 jongens dan ? :o
pi_90139868
ik dacht eigenlijk ook een jongen en een meisje... Elin lijkt me geen jongensnaam... :)
pi_90140201
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
*O* gefeliciteerd Linda!
Vanwaar de PI? :o

Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?

Claudia, sterkte ;( Hopelijk ben je snel weer beter en thuis! :*

Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Lotte!
Noah!
pi_90140346
Dank allen,

Elin is een meisje idd. Naar omstandigheden aardig. Vrouw inmiddels weer thuis op de bank!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90140772
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90140936
Hahaha het is u vergeven!;-)
  zondag 19 december 2010 @ 20:38:44 #149
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90140953
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
Jeetje, in het ziekenhuis, wat vervelend.
Ik hoop dat je snel wat opknapt, infuus zal wel helpen je wat beter te voelen en helpt in ieder geval je blaasontsteking te verdwijnen, je zal er vast van moeten plassen.
Verhoging is te verklaren, komt de snelle hartslag ook door de uitdroging/blaasontsteking of heeft dat een andere oorzaak?

Ik hoop dat je snel opknapt en lekker thuis kerst kan gaan vieren. :*
  zondag 19 december 2010 @ 20:40:14 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90141056
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Vanwaar de PI? :o

Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?

Claudia, sterkte ;( Hopelijk ben je snel weer beter en thuis! :*

Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious :P
pi_90141262
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
En hoe komt dàt zo? :+
  zondag 19 december 2010 @ 20:44:07 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90141287
Gefeliciteerd Reintji!

Beterschap Claudia! Wat rot zeg! -O-
pi_90141296
Shit, Claudia, wat rot! Ik hoop dat de medicijnen hun werk doen en dat je je snel beter gaat voelen. En dat je ook je meisje weer goed gaat voelen. Sterkte! :*

Rentjil, gefeliciteerd! Wel vroeg zo he, maar klinkt goed, samen negen pond.

:o Mijn buik is ontploft. Of, nou ja, ik was in de stad vandaag met zuslief en had wel een positiebroek aan, maar dezelfde als gisteren, dus dat ding bleef van mijn kont zakken. We schoten even een positiemodezaak binnen en ik daar een broek gepast en een shirt met vestje erbij. Ik ging er voor mijn gevoel 'plat' de kleedkamer in en toen ik eruit kwam had ik een buik. Aha, goede kleding doet dus ook heel wat. Het wordt gewoon fototijd.
En ik ben de sneeuw beu, mijn banden doen zeer van het overeind houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90141392
Reintji gefeliciteerd met je dochter en zoon! Fijn dat het naar omstandigheden goed met ze gaat. Sterkte voor de komende tijd

Claudia, bah zeg! Wel goed dat je in het ziekenhuis bent zodat je even kunt aansterken van alles. Beterschap voor jou en hopelijk ben je snel weer op de been en weer thuis
pi_90141650
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious :P
Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggen ;) En nu was het meer van, als het komt dan komt het en anders niet, we zien wel. Het was een echte toevalstreffer :') Verder voel ik ook niks ofzo, terwijl ik bij Lotte vanaf dag 1 na NOD misselijk was.
Lotte!
Noah!
pi_90141718
Claudia, vervelend zeg! Sterkte in het ziekenhuis, en hopen dat je je snel beter voelt..
  zondag 19 december 2010 @ 20:55:41 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90142084
Reintji gefeliciteerd met de dame en heer! En wat een mooie namen!

Claudia veel beterschap hoor! Snel weer bij je mannetje(s) thuis zijn!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90142459
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
pi_90142559
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef mefke79 het volgende:
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
Ja, dat is het natuurlijk ook niet. Maar je gaat toch onbewust "zoeken" naar dingetjes. Ben wel bang voor mn bekken. Einde van de zwangerschap van Lotte kon ik amper nog lopen... eens zien hoe lang het nu duurt ;(
Lotte!
Noah!
pi_90142799
Linda gefeliciteerd *O* Wat leuk zeg!

Enneh het hoeft natuurlijk niet zo te gaan als bij je vorige zwangerschap he? Ik heb bij de zwangerschap van Linde mega-bekkenklachten gehad en bij de zwangerschap van Esmee he-le-maal niks.
pi_90143830
Ik wou het net zeggen Linda, ik nu wel last, maar het is anders en veel minder hinderlijk dan de vorige keer. Ik denk dat ik nu ook beter weet wat ik wel en niet moet doen.
pi_90143986
weet je wat wel een voordeel is van dit weer? Ik durf zelf niet echt te rijden en de McDonalds is toch al gauw een kwartier, dus daar kom ik nu niet terwijl ik al een week zin heb in een hamburger.
pi_90144608
Reintji, gefeliciteerd met Elin en Spencer *O*

Linda gefeliciteerd met je zwangerschap!

PMgirl, fijn dat de termijnecho goed was en dat je nu een weekje naar voren bent geschoven. Nu sluit jij de rij van juni af ;)

Claudia, beterschap! Dat zal wel even schrikken zijn geweest! Ik hoop dat jullie allemaal weer snel opknappen en dat je de kleine weer snel voelt... :*

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef mefke79 het volgende:
weet je wat wel een voordeel is van dit weer? Ik durf zelf niet echt te rijden en de McDonalds is toch al gauw een kwartier, dus daar kom ik nu niet terwijl ik al een week zin heb in een hamburger.
Haha :) ... tja, elk nadeel heeft z'n voordeel! :D Wij hadden vandaag alvast onze beste vrienden op visite voor Bassies verjaardag en de mannen zijn even naar de Mac gereden voor een McFlurry! Hhhm... was zolang geleden... Morgen moet ik wel weer naar de diëtiste... daar heb ik niet zoveel zin in;)...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 19 december 2010 @ 21:31:24 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90144887
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggen ;) En nu was het meer van, als het komt dan komt het en anders niet, we zien wel. Het was een echte toevalstreffer :') Verder voel ik ook niks ofzo, terwijl ik bij Lotte vanaf dag 1 na NOD misselijk was.
Leuk hoor :) Heerlijk om er zo ontspannen mee om te gaan.
Geniet ervan!
  zondag 19 december 2010 @ 21:46:31 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90146052
Reintji, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_90146327
Hier begint de spanning toch wel een beetje toe te nemen.
Gisteravond echt zo'n onrustig gevoel in m'n hoofd, dus voor ik naar bed ging heb ik nog de was gevouwen en gestreken, de keuken opgeruimd en schoongemaakt.
Ook nu merk ik dat ik alles toch een beetje aan kant wil hebben en bij wil zijn met bijvoorbeeld de was, nja het zal een vorm van nesteldrang zijn denk ik dan maar ;)
pi_90146490
aaah Claudia, wat naar toch... zo alleen in het ziekenhuis. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. En dat je snel weer naar huis kan, lekker bij je man en lieve Ivan.
en natuurlijk dat het met je buikmeisje goed gaat :*
pi_90146588
Showkloon, sta je open voor raden via pm?! Ik ben erg benieuwd of ik gelijk heb!
pi_90146720
nou kom maar op met die PM mefke ;) ben benieuwd
pi_90147065
done!

Ik heb net even gekeken naar mijn oude buikfoto's. Conclusie: ik loop een week of twee achter op de vorige keer. Goed voor mijn ego: mijn nieuwe spijkerbroek is een 32. 32! ik heb al jaren geen 32 meer aan, was al heel trots op mijn laatste normale spijkerbroek die 33 is.
pi_90147135
Claudia, wat naar! Fijn dat je wel nog in het ziekenhuis kon komen. Maar wel jammer dat je lief er niet bij kan blijven. En dat je Ivan een nachtje moet missen.
Maar daar houden ze jou en Ivans zusje goed in de gaten. Beterschap! :*
pi_90147433
mijn raadskills worden niet beter in de zwangerschap, dat blijkt wel :N
pi_90148378
Claudia, wat een rotbericht! Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis! Wel fijn dat ze je meisje goed in de gaten houden :*

Reintji gefeliciteerd met je zoon en dochter!

Linda, gefeliciteerd!
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 19 december 2010 @ 22:27:50 #174
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90149309
Linda, wat gaaf joh, gefeliciteerd *O*
En heb je straks nou 2 kinderverjaardagen kort na elkaar, of zit ik verkeerd te tellen?

Claudia, hopelijk knap je gauw op en mag je weer lekker naar huis toe :*
.... met gevoel voor drama....
pi_90149743
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Kersjes het volgende:
Linda, wat gaaf joh, gefeliciteerd *O*
En heb je straks nou 2 kinderverjaardagen kort na elkaar, of zit ik verkeerd te tellen?

Claudia, hopelijk knap je gauw op en mag je weer lekker naar huis toe :*
Volgens mij zit er een maandje tussen...max.? Maar ik weet eigenlijk niet precies hoe ver ik ben.. Lotte is op eerste kerstdag verwekt en kwam met 40+3 op 20-09. Dat ga ik iig niet redden, dan is de baby er al

Mefke, wie dacht je? O-)
Lotte!
Noah!
pi_90151322
linda ik dacht zelfs nog even dat jij het was!
pi_90151817
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
pi_90151910
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
-O-

In het ziekenhuis liggen is ook stom en alleen al helemaal. Lig je alleen op een kamer? Ik lag iedere keer net zo lang tv te kijken ter afleiding tot ik in slaap viel. Hopelijk mag je snel weer weg en komt je lief morgen langs!

Mefke... ik doe toch niet mee met SS :D
Lotte!
Noah!
pi_90153151
quote:
Och Claudia. In het ziekenhuis liggen is sowieso niet leuk en al helemaal niet als je er zulke vervelende herinneringen aan hebt. Hopelijk gaat de nacht een beetje snel voorbij voor jou en kan je morgen lekker weer naar huis
pi_90153299
:* Claudia,
wat naar voor je meid... ik zou zo graag met je ruilen, dat je gewoon lekker naar huis kan en naar je mannen... :* Mag je morgen weer naar huis? of weet je dat nog niet? :* een dikke knuffel voor jou hoor!
pi_90153363
quote:
Oh bah. Kun je niet lekker lang met je lief bellen? of mag dat niet?
Hopelijk kun je zo lekker slapen, en is de nacht zo voorbij.
Ik ben niet letterlijk bij je, maar denk wel aan je! Sterkte. :*
pi_90153627
Claudia wat Oeke zegt, t is niks leuk zo. Hopelijk kun je een beetje slapen en is het snel morgen.
ik denk aan je :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90163081
Claudia, heb je een beetje lekker geslapen? Hoop dat je vandaag naar huis mag!
pi_90163143
Claudia hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen en voel je je beter.
Linda dat was dus het probleem, jij doet niet mee.
  maandag 20 december 2010 @ 07:50:06 #185
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90163419
quote:
He bah, wat ellendig Claudia. Hopelijk mag je snel weer naar huis schat :* .

Linda gefeliciteerd!

En Reintji van harte met je twee kleine 'spekkies', geniet!
pi_90163433
Hopelijk heb je een goede nacht gehad claudia en mag je weer naar huis vandaag

39 weken vandaag ? eigenlijk niets bijzonders te melden want het gaat gewoon goed hier
Niet echt gerommel ofzo, gewoon rustig!
pi_90163465
Lief van jullie! Julien berichtjes hebben me goed gedaan. Ik heb een aardige nacht gehad en hoop naar huis te mogen. Even de onderzoekjes afwachten.

Gister heeft de arts-assistent nog naar extra dingen gekeken om een longembolie uit te sluiten en dat heeft me erg gerustgesteld. Het duurde allemaal ook zo lang. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gekomen vraag niet hoe) waar ik om half zes was en tot middernacht heb ik op een onderzoekskamwr gelegen zonder tv of andere afleiding. Nou ja, het scheelde dat ik te beroerd was voor wat dan ook. Nu lig ik in een charmant operatiehemd omdat ik helemaal niks bij me heb. Ik hoop dat mijn lief de weg op kan om me te bezoeken en wat te brengen. Ik ga in ieder geval nooit meer naar het ziekenhuis zonder een logeertas!
  maandag 20 december 2010 @ 08:05:33 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90163524
claudia :* Ik duim voor je dat je snel naar huis mag!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 december 2010 @ 08:11:02 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90163573
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 07:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lief van jullie! Julien berichtjes hebben me goed gedaan. Ik heb een aardige nacht gehad en hoop naar huis te mogen. Even de onderzoekjes afwachten.

Gister heeft de arts-assistent nog naar extra dingen gekeken om een longembolie uit te sluiten en dat heeft me erg gerustgesteld. Het duurde allemaal ook zo lang. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gekomen vraag niet hoe) waar ik om half zes was en tot middernacht heb ik op een onderzoekskamwr gelegen zonder tv of andere afleiding. Nou ja, het scheelde dat ik te beroerd was voor wat dan ook. Nu lig ik in een charmant operatiehemd omdat ik helemaal niks bij me heb. Ik hoop dat mijn lief de weg op kan om me te bezoeken en wat te brengen. Ik ga in ieder geval nooit meer naar het ziekenhuis zonder een logeertas!
Gelukkig is de nacht aardig gegaan! Ik word echt een beetje verdrietig van je verhaal, je wilt daar dan ook helemaal niet alleen zijn. Dus gewoon nog een dikke kus voor jou!
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 08:28:25 #190
5428 crew  miss_sly
pi_90163726
Claudia, wat een verdrietig verhaal, helemaal alleen naar het ziekenhuis. Alsof naar het ziekenhuis moeten omdat je je niet goed gneoeg voelt niet al naar genoeg is.
Als je vriend niet kan komen, en je hebt iets nodig, kan ik misschien iets doen. Laat maar weten, ik zit vlakbij!
Ik hoop dat je straks gewoon naar huis kunt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90164722
Claudia wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest en ook moest blijven! Het weer werkt dan inderdaad helemaal niet mee! Ik hoop dat je vandaag gewoon weer lekker naar huis mag!

Linda wat leuk! Gefeliciteerd!

Reintji gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee wondertjes!
pi_90165204
Reintji en Linda, gefeliciteerd!

Och Claudia toch. :{
Wat naar dat je nu in het ziekenhuis ligt, en dan ook nog alleen en met nare herinneringen.
En daar bovenop ook nog dat stomme weer (die sneeuw mag van mij ook wel weg nu, niet fijn als je echt ergens (snel) moet kunnen zijn :N ), hopelijk lukt het je lief om wat spulletjes te brengen.
Ben je al wel wat opgeknapt?
Beterschap. :*
pi_90165206
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_90165252
Gefeliciteerd Cyntia, en welkom!
pi_90165631
Ah claudia toch z-huis zijn zo niet prettig he. Hopelijk mag je snel naar huis maar dan wel wat opgeknapt

@Cyntia welkom
pi_90165704
Reintji, gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling.
Cyntiaa, welkom en ook gefeliciteerd.

Claudia, beterschap meid, hopelijk mag je vandaag weer naar huis! Ik ga voor je duimen.

Ik word gek van de jeuk op mijn benen, sinds ik zwanger ben zijn mijn onderbenen uitgedroogd en bedekt met rode vlekken, lijkt haast wel een soort exceem. Die plekjes bloeden ook snel, iets te hard met de handdoek erover en het ligt open.
pi_90165960
Cynthia, gefeliciteerd en welkom hier!

Ik moet toch nog een nachtje blijven. Vriendlief is onderweg met spulletjes (dankjewel voor het aanbod, miss!) en Ivan gaat een nachtje uit logeren. De wegen zien er gelukkig iets beter uit.
pi_90166013
Claudia, jemig meid! Wel fijn dat ze je heel goed in de gaten houden... Knuffel! :*
pi_90166064
hè jeetje claudia wat rot allemaal :{ fijn dat ze je goed in de gaten houden maar t is toch mooi rot allemaal. -O-
Wel fijn dat je lief je spullen kan komen brengen, hopelijk kom je de dag een beetje door :*

Cynthia welkom en gefeliciteerd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90166460
Ik ga hier snel even bijlezen... Handig zo'n topic :s)

Heb helaas last van een hele droge, jeukerige huid dus veel vet houden. De 28e hebben we onze 2e echo *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyntiaa op 20-12-2010 10:49:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')