Ik ben tweeling, samen wogen we 8 pond!quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Aventura, was je maar 4 pond bij de geboorte? jeetje, dat is licht... wel helemaal goedgekomen dus!
Huupwat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit nodig gaan hebben...
quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef twentemeisje het volgende:
Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Huup wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit zodat ik het snel terugvind wanneer wij het straks nodig hebben...
quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou eigenlijk op schikkeldag geboren moeten worden. Volgens mij ben ik daarom ook niet helemaal goed in elkaar gezet.
@mijsje jullie gaan het gewoon nog nodig hebben. Hou de moed erin.
Dat is hier niet het geval. Een eisprong waarbij 2 eitjes tegelijk vrijkomen, dat is erfelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef danic het volgende:
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
Vanwaar de PI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, in het ziekenhuis, wat vervelend.quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curiousquote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vanwaar de PI?![]()
Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?
Claudia, sterkteHopelijk ben je snel weer beter en thuis!
![]()
Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
En hoe komt dàt zo?quote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious
Ja, dat is het natuurlijk ook niet. Maar je gaat toch onbewust "zoeken" naar dingetjes. Ben wel bang voor mn bekken. Einde van de zwangerschap van Lotte kon ik amper nog lopen... eens zien hoe lang het nu duurtquote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef mefke79 het volgende:
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
Hahaquote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef mefke79 het volgende:
weet je wat wel een voordeel is van dit weer? Ik durf zelf niet echt te rijden en de McDonalds is toch al gauw een kwartier, dus daar kom ik nu niet terwijl ik al een week zin heb in een hamburger.
Leuk hoorquote:Op zondag 19 december 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggenEn nu was het meer van, als het komt dan komt het en anders niet, we zien wel. Het was een echte toevalstreffer
Verder voel ik ook niks ofzo, terwijl ik bij Lotte vanaf dag 1 na NOD misselijk was.
Volgens mij zit er een maandje tussen...max.? Maar ik weet eigenlijk niet precies hoe ver ik ben.. Lotte is op eerste kerstdag verwekt en kwam met 40+3 op 20-09. Dat ga ik iig niet redden, dan is de baby er alquote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Kersjes het volgende:
Linda, wat gaaf joh, gefeliciteerd![]()
En heb je straks nou 2 kinderverjaardagen kort na elkaar, of zit ik verkeerd te tellen?
Claudia, hopelijk knap je gauw op en mag je weer lekker naar huis toe
quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
Och Claudia. In het ziekenhuis liggen is sowieso niet leuk en al helemaal niet als je er zulke vervelende herinneringen aan hebt. Hopelijk gaat de nacht een beetje snel voorbij voor jou en kan je morgen lekker weer naar huisquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
Oh bah. Kun je niet lekker lang met je lief bellen? of mag dat niet?quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
He bah, wat ellendig Claudia. Hopelijk mag je snel weer naar huis schatquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig is de nacht aardig gegaan! Ik word echt een beetje verdrietig van je verhaal, je wilt daar dan ook helemaal niet alleen zijn. Dus gewoon nog een dikke kus voor jou!quote:Op maandag 20 december 2010 07:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lief van jullie! Julien berichtjes hebben me goed gedaan. Ik heb een aardige nacht gehad en hoop naar huis te mogen. Even de onderzoekjes afwachten.
Gister heeft de arts-assistent nog naar extra dingen gekeken om een longembolie uit te sluiten en dat heeft me erg gerustgesteld. Het duurde allemaal ook zo lang. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gekomen vraag niet hoe) waar ik om half zes was en tot middernacht heb ik op een onderzoekskamwr gelegen zonder tv of andere afleiding. Nou ja, het scheelde dat ik te beroerd was voor wat dan ook. Nu lig ik in een charmant operatiehemd omdat ik helemaal niks bij me heb. Ik hoop dat mijn lief de weg op kan om me te bezoeken en wat te brengen. Ik ga in ieder geval nooit meer naar het ziekenhuis zonder een logeertas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |