Joh Huup als jij zo handig bent om zo'n naamslinger te maken, dan knip je toch gewoon de lange mouwen van de rompers en stik je de zoom om? En klaar korte-mouwen romper haha.
Die naamslinger is echt gaaf zeg! Zelf ben ik helemaal niet handig met stof en naaimachines. Geef mij mijn kralen maar!
Nu het bekend is wat het gaat worden heb ik van 2 bevriende stellen een allerliefst setje gekregen. Van de 1 een wit linnen broekje met truitje en een donkerblauw bollerootje er op in maat 50, cute!! En van de ander een setje van roze sokjes met roze broek, wit shirtje en roze (trainings)vestje. Zo schattig! Zelf hebben we donderdag na de seo 1 setje gekocht in maat 56. Ik vind 50 toch wel een beetje eng om te kopen, straks past ze het niet! maar ja, heb wel wat nodig, dus zal dan wel 50-56 zijn wat we kopen.
Ons eigen gekochte setje is ook roze, dus ook ik ben de roze fase al in geschoten. Was er al bang voor dat dat ging gebeuren haha.
Van een vriendin heb ik een tas vol kleding gekregen, vooral de kleinste maatjes. Dat moet ik binnenkort maar eens goed gaan uitzoeken, want misschien hoef ik dan in die maat nog maar heel weinig te hebben. Wel allemaal vrij basic, dus dan kan ik met (roze) kleur gaan spelen