abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90151322
linda ik dacht zelfs nog even dat jij het was!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90151817
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90151910
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
-O-

In het ziekenhuis liggen is ook stom en alleen al helemaal. Lig je alleen op een kamer? Ik lag iedere keer net zo lang tv te kijken ter afleiding tot ik in slaap viel. Hopelijk mag je snel weer weg en komt je lief morgen langs!

Mefke... ik doe toch niet mee met SS :D
Lotte!
Noah!
pi_90153151
quote:
Och Claudia. In het ziekenhuis liggen is sowieso niet leuk en al helemaal niet als je er zulke vervelende herinneringen aan hebt. Hopelijk gaat de nacht een beetje snel voorbij voor jou en kan je morgen lekker weer naar huis
pi_90153299
:* Claudia,
wat naar voor je meid... ik zou zo graag met je ruilen, dat je gewoon lekker naar huis kan en naar je mannen... :* Mag je morgen weer naar huis? of weet je dat nog niet? :* een dikke knuffel voor jou hoor!
pi_90153363
quote:
Oh bah. Kun je niet lekker lang met je lief bellen? of mag dat niet?
Hopelijk kun je zo lekker slapen, en is de nacht zo voorbij.
Ik ben niet letterlijk bij je, maar denk wel aan je! Sterkte. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90153627
Claudia wat Oeke zegt, t is niks leuk zo. Hopelijk kun je een beetje slapen en is het snel morgen.
ik denk aan je :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90163081
Claudia, heb je een beetje lekker geslapen? Hoop dat je vandaag naar huis mag!
pi_90163143
Claudia hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen en voel je je beter.
Linda dat was dus het probleem, jij doet niet mee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 20 december 2010 @ 07:50:06 #185
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90163419
quote:
He bah, wat ellendig Claudia. Hopelijk mag je snel weer naar huis schat :* .

Linda gefeliciteerd!

En Reintji van harte met je twee kleine 'spekkies', geniet!
pi_90163433
Hopelijk heb je een goede nacht gehad claudia en mag je weer naar huis vandaag

39 weken vandaag ? eigenlijk niets bijzonders te melden want het gaat gewoon goed hier
Niet echt gerommel ofzo, gewoon rustig!
pi_90163465
Lief van jullie! Julien berichtjes hebben me goed gedaan. Ik heb een aardige nacht gehad en hoop naar huis te mogen. Even de onderzoekjes afwachten.

Gister heeft de arts-assistent nog naar extra dingen gekeken om een longembolie uit te sluiten en dat heeft me erg gerustgesteld. Het duurde allemaal ook zo lang. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gekomen vraag niet hoe) waar ik om half zes was en tot middernacht heb ik op een onderzoekskamwr gelegen zonder tv of andere afleiding. Nou ja, het scheelde dat ik te beroerd was voor wat dan ook. Nu lig ik in een charmant operatiehemd omdat ik helemaal niks bij me heb. Ik hoop dat mijn lief de weg op kan om me te bezoeken en wat te brengen. Ik ga in ieder geval nooit meer naar het ziekenhuis zonder een logeertas!
  maandag 20 december 2010 @ 08:05:33 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90163524
claudia :* Ik duim voor je dat je snel naar huis mag!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 december 2010 @ 08:11:02 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90163573
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 07:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lief van jullie! Julien berichtjes hebben me goed gedaan. Ik heb een aardige nacht gehad en hoop naar huis te mogen. Even de onderzoekjes afwachten.

Gister heeft de arts-assistent nog naar extra dingen gekeken om een longembolie uit te sluiten en dat heeft me erg gerustgesteld. Het duurde allemaal ook zo lang. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gekomen vraag niet hoe) waar ik om half zes was en tot middernacht heb ik op een onderzoekskamwr gelegen zonder tv of andere afleiding. Nou ja, het scheelde dat ik te beroerd was voor wat dan ook. Nu lig ik in een charmant operatiehemd omdat ik helemaal niks bij me heb. Ik hoop dat mijn lief de weg op kan om me te bezoeken en wat te brengen. Ik ga in ieder geval nooit meer naar het ziekenhuis zonder een logeertas!
Gelukkig is de nacht aardig gegaan! Ik word echt een beetje verdrietig van je verhaal, je wilt daar dan ook helemaal niet alleen zijn. Dus gewoon nog een dikke kus voor jou!
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 08:28:25 #190
5428 crew  miss_sly
pi_90163726
Claudia, wat een verdrietig verhaal, helemaal alleen naar het ziekenhuis. Alsof naar het ziekenhuis moeten omdat je je niet goed gneoeg voelt niet al naar genoeg is.
Als je vriend niet kan komen, en je hebt iets nodig, kan ik misschien iets doen. Laat maar weten, ik zit vlakbij!
Ik hoop dat je straks gewoon naar huis kunt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90164722
Claudia wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest en ook moest blijven! Het weer werkt dan inderdaad helemaal niet mee! Ik hoop dat je vandaag gewoon weer lekker naar huis mag!

Linda wat leuk! Gefeliciteerd!

Reintji gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee wondertjes!
pi_90165204
Reintji en Linda, gefeliciteerd!

Och Claudia toch. :{
Wat naar dat je nu in het ziekenhuis ligt, en dan ook nog alleen en met nare herinneringen.
En daar bovenop ook nog dat stomme weer (die sneeuw mag van mij ook wel weg nu, niet fijn als je echt ergens (snel) moet kunnen zijn :N ), hopelijk lukt het je lief om wat spulletjes te brengen.
Ben je al wel wat opgeknapt?
Beterschap. :*
pi_90165206
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_90165252
Gefeliciteerd Cyntia, en welkom!
pi_90165631
Ah claudia toch z-huis zijn zo niet prettig he. Hopelijk mag je snel naar huis maar dan wel wat opgeknapt

@Cyntia welkom
pi_90165704
Reintji, gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling.
Cyntiaa, welkom en ook gefeliciteerd.

Claudia, beterschap meid, hopelijk mag je vandaag weer naar huis! Ik ga voor je duimen.

Ik word gek van de jeuk op mijn benen, sinds ik zwanger ben zijn mijn onderbenen uitgedroogd en bedekt met rode vlekken, lijkt haast wel een soort exceem. Die plekjes bloeden ook snel, iets te hard met de handdoek erover en het ligt open.
pi_90165960
Cynthia, gefeliciteerd en welkom hier!

Ik moet toch nog een nachtje blijven. Vriendlief is onderweg met spulletjes (dankjewel voor het aanbod, miss!) en Ivan gaat een nachtje uit logeren. De wegen zien er gelukkig iets beter uit.
pi_90166013
Claudia, jemig meid! Wel fijn dat ze je heel goed in de gaten houden... Knuffel! :*
pi_90166064
hè jeetje claudia wat rot allemaal :{ fijn dat ze je goed in de gaten houden maar t is toch mooi rot allemaal. -O-
Wel fijn dat je lief je spullen kan komen brengen, hopelijk kom je de dag een beetje door :*

Cynthia welkom en gefeliciteerd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90166460
Ik ga hier snel even bijlezen... Handig zo'n topic :s)

Heb helaas last van een hele droge, jeukerige huid dus veel vet houden. De 28e hebben we onze 2e echo *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyntiaa op 20-12-2010 10:49:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')