quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
Och Claudia. In het ziekenhuis liggen is sowieso niet leuk en al helemaal niet als je er zulke vervelende herinneringen aan hebt. Hopelijk gaat de nacht een beetje snel voorbij voor jou en kan je morgen lekker weer naar huisquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een dip. Ik voel me zo slecht, ben alleen, en het hele gedoe doet me net iets te veel aan m'n vader denken toen hij overleed. Gelukkig is de verpleegkundige heel lief, en de gynaecoloog ook.
Oh bah. Kun je niet lekker lang met je lief bellen? of mag dat niet?quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
He bah, wat ellendig Claudia. Hopelijk mag je snel weer naar huis schatquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig is de nacht aardig gegaan! Ik word echt een beetje verdrietig van je verhaal, je wilt daar dan ook helemaal niet alleen zijn. Dus gewoon nog een dikke kus voor jou!quote:Op maandag 20 december 2010 07:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lief van jullie! Julien berichtjes hebben me goed gedaan. Ik heb een aardige nacht gehad en hoop naar huis te mogen. Even de onderzoekjes afwachten.
Gister heeft de arts-assistent nog naar extra dingen gekeken om een longembolie uit te sluiten en dat heeft me erg gerustgesteld. Het duurde allemaal ook zo lang. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gekomen vraag niet hoe) waar ik om half zes was en tot middernacht heb ik op een onderzoekskamwr gelegen zonder tv of andere afleiding. Nou ja, het scheelde dat ik te beroerd was voor wat dan ook. Nu lig ik in een charmant operatiehemd omdat ik helemaal niks bij me heb. Ik hoop dat mijn lief de weg op kan om me te bezoeken en wat te brengen. Ik ga in ieder geval nooit meer naar het ziekenhuis zonder een logeertas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |