abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90141262
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
En hoe komt dàt zo? :+
  zondag 19 december 2010 @ 20:44:07 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90141287
Gefeliciteerd Reintji!

Beterschap Claudia! Wat rot zeg! -O-
pi_90141296
Shit, Claudia, wat rot! Ik hoop dat de medicijnen hun werk doen en dat je je snel beter gaat voelen. En dat je ook je meisje weer goed gaat voelen. Sterkte! :*

Rentjil, gefeliciteerd! Wel vroeg zo he, maar klinkt goed, samen negen pond.

:o Mijn buik is ontploft. Of, nou ja, ik was in de stad vandaag met zuslief en had wel een positiebroek aan, maar dezelfde als gisteren, dus dat ding bleef van mijn kont zakken. We schoten even een positiemodezaak binnen en ik daar een broek gepast en een shirt met vestje erbij. Ik ging er voor mijn gevoel 'plat' de kleedkamer in en toen ik eruit kwam had ik een buik. Aha, goede kleding doet dus ook heel wat. Het wordt gewoon fototijd.
En ik ben de sneeuw beu, mijn banden doen zeer van het overeind houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90141392
Reintji gefeliciteerd met je dochter en zoon! Fijn dat het naar omstandigheden goed met ze gaat. Sterkte voor de komende tijd

Claudia, bah zeg! Wel goed dat je in het ziekenhuis bent zodat je even kunt aansterken van alles. Beterschap voor jou en hopelijk ben je snel weer op de been en weer thuis
pi_90141650
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious :P
Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggen ;) En nu was het meer van, als het komt dan komt het en anders niet, we zien wel. Het was een echte toevalstreffer :') Verder voel ik ook niks ofzo, terwijl ik bij Lotte vanaf dag 1 na NOD misselijk was.
Lotte!
Noah!
pi_90141718
Claudia, vervelend zeg! Sterkte in het ziekenhuis, en hopen dat je je snel beter voelt..
  zondag 19 december 2010 @ 20:55:41 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90142084
Reintji gefeliciteerd met de dame en heer! En wat een mooie namen!

Claudia veel beterschap hoor! Snel weer bij je mannetje(s) thuis zijn!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90142459
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
pi_90142559
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef mefke79 het volgende:
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
Ja, dat is het natuurlijk ook niet. Maar je gaat toch onbewust "zoeken" naar dingetjes. Ben wel bang voor mn bekken. Einde van de zwangerschap van Lotte kon ik amper nog lopen... eens zien hoe lang het nu duurt ;(
Lotte!
Noah!
pi_90142799
Linda gefeliciteerd *O* Wat leuk zeg!

Enneh het hoeft natuurlijk niet zo te gaan als bij je vorige zwangerschap he? Ik heb bij de zwangerschap van Linde mega-bekkenklachten gehad en bij de zwangerschap van Esmee he-le-maal niks.
pi_90143830
Ik wou het net zeggen Linda, ik nu wel last, maar het is anders en veel minder hinderlijk dan de vorige keer. Ik denk dat ik nu ook beter weet wat ik wel en niet moet doen.
pi_90143986
weet je wat wel een voordeel is van dit weer? Ik durf zelf niet echt te rijden en de McDonalds is toch al gauw een kwartier, dus daar kom ik nu niet terwijl ik al een week zin heb in een hamburger.
pi_90144608
Reintji, gefeliciteerd met Elin en Spencer *O*

Linda gefeliciteerd met je zwangerschap!

PMgirl, fijn dat de termijnecho goed was en dat je nu een weekje naar voren bent geschoven. Nu sluit jij de rij van juni af ;)

Claudia, beterschap! Dat zal wel even schrikken zijn geweest! Ik hoop dat jullie allemaal weer snel opknappen en dat je de kleine weer snel voelt... :*

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef mefke79 het volgende:
weet je wat wel een voordeel is van dit weer? Ik durf zelf niet echt te rijden en de McDonalds is toch al gauw een kwartier, dus daar kom ik nu niet terwijl ik al een week zin heb in een hamburger.
Haha :) ... tja, elk nadeel heeft z'n voordeel! :D Wij hadden vandaag alvast onze beste vrienden op visite voor Bassies verjaardag en de mannen zijn even naar de Mac gereden voor een McFlurry! Hhhm... was zolang geleden... Morgen moet ik wel weer naar de diëtiste... daar heb ik niet zoveel zin in;)...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 19 december 2010 @ 21:31:24 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90144887
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggen ;) En nu was het meer van, als het komt dan komt het en anders niet, we zien wel. Het was een echte toevalstreffer :') Verder voel ik ook niks ofzo, terwijl ik bij Lotte vanaf dag 1 na NOD misselijk was.
Leuk hoor :) Heerlijk om er zo ontspannen mee om te gaan.
Geniet ervan!
  zondag 19 december 2010 @ 21:46:31 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90146052
Reintji, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_90146327
Hier begint de spanning toch wel een beetje toe te nemen.
Gisteravond echt zo'n onrustig gevoel in m'n hoofd, dus voor ik naar bed ging heb ik nog de was gevouwen en gestreken, de keuken opgeruimd en schoongemaakt.
Ook nu merk ik dat ik alles toch een beetje aan kant wil hebben en bij wil zijn met bijvoorbeeld de was, nja het zal een vorm van nesteldrang zijn denk ik dan maar ;)
pi_90146490
aaah Claudia, wat naar toch... zo alleen in het ziekenhuis. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. En dat je snel weer naar huis kan, lekker bij je man en lieve Ivan.
en natuurlijk dat het met je buikmeisje goed gaat :*
pi_90146588
Showkloon, sta je open voor raden via pm?! Ik ben erg benieuwd of ik gelijk heb!
pi_90146720
nou kom maar op met die PM mefke ;) ben benieuwd
pi_90147065
done!

Ik heb net even gekeken naar mijn oude buikfoto's. Conclusie: ik loop een week of twee achter op de vorige keer. Goed voor mijn ego: mijn nieuwe spijkerbroek is een 32. 32! ik heb al jaren geen 32 meer aan, was al heel trots op mijn laatste normale spijkerbroek die 33 is.
pi_90147135
Claudia, wat naar! Fijn dat je wel nog in het ziekenhuis kon komen. Maar wel jammer dat je lief er niet bij kan blijven. En dat je Ivan een nachtje moet missen.
Maar daar houden ze jou en Ivans zusje goed in de gaten. Beterschap! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90147433
mijn raadskills worden niet beter in de zwangerschap, dat blijkt wel :N
pi_90148378
Claudia, wat een rotbericht! Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis! Wel fijn dat ze je meisje goed in de gaten houden :*

Reintji gefeliciteerd met je zoon en dochter!

Linda, gefeliciteerd!
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 19 december 2010 @ 22:27:50 #174
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90149309
Linda, wat gaaf joh, gefeliciteerd *O*
En heb je straks nou 2 kinderverjaardagen kort na elkaar, of zit ik verkeerd te tellen?

Claudia, hopelijk knap je gauw op en mag je weer lekker naar huis toe :*
.... met gevoel voor drama....
pi_90149743
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Kersjes het volgende:
Linda, wat gaaf joh, gefeliciteerd *O*
En heb je straks nou 2 kinderverjaardagen kort na elkaar, of zit ik verkeerd te tellen?

Claudia, hopelijk knap je gauw op en mag je weer lekker naar huis toe :*
Volgens mij zit er een maandje tussen...max.? Maar ik weet eigenlijk niet precies hoe ver ik ben.. Lotte is op eerste kerstdag verwekt en kwam met 40+3 op 20-09. Dat ga ik iig niet redden, dan is de baby er al

Mefke, wie dacht je? O-)
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')