abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 19:57:43 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90138650
Reintji, wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90138690
Wauw Linda! Gefeliciteerd! *O*

En Reintji, jij ook gefeliciteerd met de tweeling! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90138774
Reintji gefeliciteerd
pi_90138827
Ik ben niet bijgelezen, maar zie ik nu goed dat ik onze Linda mag feliciteren? Wat gaaf!

Ik mag een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik heb van Ivan buikgriep overgenomen die ineens veel erger is geworden. Ik heb verhoging en een verhoogd hartslag, de hartslag van de baby is ook verhoogd en ik viel haar bijna niet. Ik heb ook een blaasontsteking waar ik antibiotica tegen krijg en ik krijg een infuus omdat ik vanwege het vele overgeven ben uitgedroogd.

Ik lig hier alleen, want vriendlief is ook ziek en de eg
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90138933
*O* Reintji, gefeliciteerd met jullie twee prachtige kinderen! Wat een mooie namen! O+
  zondag 19 december 2010 @ 20:02:19 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90138946
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef danic het volgende:
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
Dat is hier niet het geval. Een eisprong waarbij 2 eitjes tegelijk vrijkomen, dat is erfelijk.
Daaruit komen-het woord zegt het al- twee-eiige tweelingen uit voort.
Een eeneiige tweeling krijg je als het al bevruchte eitje zich in twee splitst. Dat is een toevalstreffer!
pi_90138968
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Linda
pi_90139005
Linda en Reintji gefeliciteerd *O*

Claudia, het zit je niet mee zeg. Hopelijk knap je snel op en ook sterkte voor de ziekenboeg thuis :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 19 december 2010 @ 20:03:30 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90139007
Claudia, sterkte. Klinkt niet al te best.

Reintji en Linda van harte!
pi_90139027
dat dacht ik ook Aventura... :) maar zoals met zoveel waar ik nog niet zelf mee te maken heb gehad, wist ik het niet zeker... ;)

:o Claudia, beterschap hoor, ik hoop dat je gauw van je klachten af bent, zodat je weer lekker naar huis kan... :*
pi_90139035
Oh bah Claudia wat vervelend! Beterschap voor het hele gezin hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90139082
He gatver Claudia wat een rotnieuws :{ sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat je snel aansterkt. :*

Reintji gefeliciteerd met de tweeling!! *O* *O* mooie namen O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90139129
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90139136
Claudia sterkte meis, het zit niet mee hè. Hoop dat je gauw weer aangesterkt naar huis mag :*
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 20:07:03 #135
5428 crew  miss_sly
pi_90139230
Claudia, wat ontzettend naar. Hoop dat je gauw opknapt en je meisje weer goed gaat voelen! Wel goed dat je in het ziekenhuis bent.

Linda gefeliciteerd *O* wat leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90139260
Sterkte Claudia. Hopelijk mag je snel opgeknapt weer naar huis.
pi_90139324
Claudia wat ontzettend naar zeg :* Hopelijk gaat het snel beter met jou en jullie meisje
pi_90139363
gefeliciteerd Reintji, idd leuke namen :P
Claudia, beterschap en sterkte :* en Linda, gefeliciteerd..en succes met wennen :P
pi_90139459
Reintji, gefeliciteerd *O* . Leuke namen :Y .

Linda, wat cool O+ . Gefeliciteerd *O* .

Claudia, wat naar. Hopelijk voel je je niet al te eenzaam en ellendig daar en mag je snel weer naar huis. Het zit je allemaal niet mee. :*
pi_90139521
Och Claudia, wat vervelend!! Sterkte!

Linda2205 gefeliciteerd!!!
En Reintji, van harte met je 2 mannen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90139562
2 mannen?? Ik dacht dat Elin een meisje was???
pi_90139563
Linda!! Gefeliciteerd!!

Claudia, jeetje wat kut allemaal. Hopelijk helpt het nachtje ziekenhuis. :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90139575
uuuhhh

zijn t 2 jongens dan ? :o
pi_90139868
ik dacht eigenlijk ook een jongen en een meisje... Elin lijkt me geen jongensnaam... :)
pi_90140201
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
*O* gefeliciteerd Linda!
Vanwaar de PI? :o

Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?

Claudia, sterkte ;( Hopelijk ben je snel weer beter en thuis! :*

Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Lotte!
Noah!
pi_90140346
Dank allen,

Elin is een meisje idd. Naar omstandigheden aardig. Vrouw inmiddels weer thuis op de bank!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90140772
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90140936
Hahaha het is u vergeven!;-)
  zondag 19 december 2010 @ 20:38:44 #149
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90140953
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
Jeetje, in het ziekenhuis, wat vervelend.
Ik hoop dat je snel wat opknapt, infuus zal wel helpen je wat beter te voelen en helpt in ieder geval je blaasontsteking te verdwijnen, je zal er vast van moeten plassen.
Verhoging is te verklaren, komt de snelle hartslag ook door de uitdroging/blaasontsteking of heeft dat een andere oorzaak?

Ik hoop dat je snel opknapt en lekker thuis kerst kan gaan vieren. :*
  zondag 19 december 2010 @ 20:40:14 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90141056
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Vanwaar de PI? :o

Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?

Claudia, sterkte ;( Hopelijk ben je snel weer beter en thuis! :*

Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious :P
pi_90141262
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
En hoe komt dàt zo? :+
  zondag 19 december 2010 @ 20:44:07 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90141287
Gefeliciteerd Reintji!

Beterschap Claudia! Wat rot zeg! -O-
pi_90141296
Shit, Claudia, wat rot! Ik hoop dat de medicijnen hun werk doen en dat je je snel beter gaat voelen. En dat je ook je meisje weer goed gaat voelen. Sterkte! :*

Rentjil, gefeliciteerd! Wel vroeg zo he, maar klinkt goed, samen negen pond.

:o Mijn buik is ontploft. Of, nou ja, ik was in de stad vandaag met zuslief en had wel een positiebroek aan, maar dezelfde als gisteren, dus dat ding bleef van mijn kont zakken. We schoten even een positiemodezaak binnen en ik daar een broek gepast en een shirt met vestje erbij. Ik ging er voor mijn gevoel 'plat' de kleedkamer in en toen ik eruit kwam had ik een buik. Aha, goede kleding doet dus ook heel wat. Het wordt gewoon fototijd.
En ik ben de sneeuw beu, mijn banden doen zeer van het overeind houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90141392
Reintji gefeliciteerd met je dochter en zoon! Fijn dat het naar omstandigheden goed met ze gaat. Sterkte voor de komende tijd

Claudia, bah zeg! Wel goed dat je in het ziekenhuis bent zodat je even kunt aansterken van alles. Beterschap voor jou en hopelijk ben je snel weer op de been en weer thuis
pi_90141650
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious :P
Nouja..gewoon niet verwacht. We waren niet echt aan het proberen ofzo. Voor Lotte "planden" we onze tijd samen, zal ik maar zeggen ;) En nu was het meer van, als het komt dan komt het en anders niet, we zien wel. Het was een echte toevalstreffer :') Verder voel ik ook niks ofzo, terwijl ik bij Lotte vanaf dag 1 na NOD misselijk was.
Lotte!
Noah!
pi_90141718
Claudia, vervelend zeg! Sterkte in het ziekenhuis, en hopen dat je je snel beter voelt..
  zondag 19 december 2010 @ 20:55:41 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90142084
Reintji gefeliciteerd met de dame en heer! En wat een mooie namen!

Claudia veel beterschap hoor! Snel weer bij je mannetje(s) thuis zijn!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90142459
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90142559
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef mefke79 het volgende:
Linda, als ik 1 ding geleerd hebt is dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met die van Driekus. En ik herken je ' shocking ' wel hoor...het duurde hier ook even.
Ja, dat is het natuurlijk ook niet. Maar je gaat toch onbewust "zoeken" naar dingetjes. Ben wel bang voor mn bekken. Einde van de zwangerschap van Lotte kon ik amper nog lopen... eens zien hoe lang het nu duurt ;(
Lotte!
Noah!
pi_90142799
Linda gefeliciteerd *O* Wat leuk zeg!

Enneh het hoeft natuurlijk niet zo te gaan als bij je vorige zwangerschap he? Ik heb bij de zwangerschap van Linde mega-bekkenklachten gehad en bij de zwangerschap van Esmee he-le-maal niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')