abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90116502
Linda, gefeliciteerd!

Wij hebben al wel wat gekocht, maar nog niet bijzonder veel. Deze kerstvakantie maar eens flink shoppen denk ik. Hoeveel kleertjes hadden jullie in maat 50 gekocht? Ik heb drie pakjes nu en volgens mijn beste vriendin hoef ik niet al te veel in die maat bij te kopen, maar drie lijkt me toch ook wel wat weinig...
pi_90116778
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef -Nienna- het volgende:
Linda, gefeliciteerd!

Wij hebben al wel wat gekocht, maar nog niet bijzonder veel. Deze kerstvakantie maar eens flink shoppen denk ik. Hoeveel kleertjes hadden jullie in maat 50 gekocht? Ik heb drie pakjes nu en volgens mijn beste vriendin hoef ik niet al te veel in die maat bij te kopen, maar drie lijkt me toch ook wel wat weinig...
Hmm echt maat 50 is een twijfelgeval vind ik, ik geef je vriendin gelijk, ik zou eerder bijkopen in maat 50-56 en eventueel in maat 56.

Amélie was heel gemiddeld bij de geboorte, ze was 51 cm, dus als je in je achterhoofd houdt dat de maten op lichaamslengte gaan dan zie je dat 50 niet heel lang zou passen. Ze heeft echt puur maat 50 een week of 2 hooguit gedragen. Daarna wel 2 maanden in 50-56 en maat 56.

En mocht je kindje 48 cm zijn bij de geboorte dan is maat 50 ook vrij rap bijgekocht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90117018
Linda! Gefeliciteerd!! Wat leuk zeg, jouw Lotte grote zus!
  zondag 19 december 2010 @ 12:09:58 #79
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90117258
linda gefeliciteerd *O*

nienna ik zou ook niet teveel halen. meestal krijg je ook wat en de maten gaan zo snel veranderen.. ik heb mijn ouders op een gegeven moment eruit gestuurd(mijn moeder hielp hier met de kraamweek) om kleren te halen(en ik rust). hier was het 4 weken maat 50 tot maat 68 en daarna ging het iets rustiger. :D
  zondag 19 december 2010 @ 12:13:04 #80
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90117345
Linda gefeliciteerd!!!!!!! Hopelijk ben je snel over de schock heen!

Ik zou ook inderdaad even wachten met al te veel 50 te kopen, meestal kun je ze na 2 weken ongedragen weggooien en je hebt mam, manlief, zus, vriendin, enz, enz snel genoeg naar de winkel gestuurd.....
(Ik wacht helemaal met eerste kleertjes te kopen omdat ik waarschijnlijk van te voren weet welke maat mijn mannetje ongeveer zal hebben) Ik denk dat ik los ga op de 50/56 en de 62. Maar wacht nog even totdat er wat meer voorjaarsspul te koop is....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 19 december 2010 @ 12:34:02 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90118092
Linda! Gefeliciteerd! *O*

Poppedein, kusje voor je moederzorgen. :*
  zondag 19 december 2010 @ 12:39:00 #82
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90118291
Linda *O* gefeliciteerd!

Wij wachten hier tot de SEO met een hoop kopen. Als het nl weer een meid is, heb ik niet veel nodig. Bij een jongen wel. Ik ben met Alexa acuut de roze fase ingeschoten :')....
En qua maat is het lastig, ook daarvoor wachten we de SEO af. Alexa was zo mini dat ze in 50 nog verzoop, dus die heeft twee weken prematuur aangehad.... We zullen zien....

NOG EEN WEEK WACHTEN TOT DE SEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AAAHGRRRR

teveel koffie op
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90120275
Linda, welkom!!! Leuk leuk leuk!

Takkembah, ik wacht ook op de SEO. Dat is pas 10 januari. Ik heb in 56 redelijk wat neutraal spul, maar daarna is alles jongens. En als ik nu dus een meisje krijg....
Driekus heeft 50 nooit aangehad. Wel 50-56 maar alleen van de v&d want die viel groot. En zo groot was ie nou ook weer niet bij geboorte (3900 gram en iets van 54 cm). Ik ga dus niet investeren in 50.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 19 december 2010 @ 13:26:45 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90120308
Linda, gefeliciteerd! *O*

Poppedein, ik kan me voorstellen dat het niet lekker zit, de groeigegevens van je echo. Ik hoop dat je snel gerustgesteld raakt, als moeder. :*

Hier gaat het redelijk goed, ik ben heel druk geweest en nog steeds moe en ook wel misselijk helaas. Vorige week heb ik de tweede echo gehad, de termijnecho. Het kindje bleek iets groter, dus de datum is verschoven naar 30 juni 2011. Als iemand dat aan zou willen passen, graag!

De echo was heel leuk, we hebben heel veel leuke plaatjes kunnen printen. Van de beentjes, een handje en het gezichtje. Dat maakt het weer wat wezenlijker, dus nu ook zin om met namen enzo aan de slag te gaan. Ook al lekker even geshopt voor nieuwe positiekleding, want wat ik nog had liggen van 4 jaar terug :') Dat trek ik niet meer aan geloof ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_90120503
Fijn zo'n echo he pm-girl

Ik merkte dan een echo het voor mij wat dragelijker maakte. Ik zag nu waarvoor ik het allemaal doe.
pi_90120567
Ik heb eigenlijk ook niks in 50 gekocht wel in 50-56 sowieso wordt het een zomerkindje dus veel kleding heeft het niet aan als het warm is.
Daarbij was vriend 52cm en ik met 2wk te vroeg 48cm.
  zondag 19 december 2010 @ 13:42:21 #87
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90121045
PM girl, fijn dat de echo mooi was :)

Poppedein, ik had even over je verhaal heen gelezen. Dikke :* voor jou. Ik kan het me helemaal voorstellen, die zorgen. Ikzelf merk nu bij de tweede dat ik er helemaal niet zo "vrij" insta als de eerste keer. En als moeder heb je toch andere zorgen, ook al ben je een vk.

Mef, tja. Hier heb ik wel wat witte rompers, maar het merendeel (zelfs de maten prematuur zijn rozewitgeelgebloemdgestreepthartjetwinkeltwinkeltweet.... dat geldt ook voor de omslagdoeken, dekbedden, etc.). Een meid kun je wellicht nog iets "jongensachtig" aandoen, maar andersom vind ik het not done. Terwijl die kids daar niet om geven :')... Maar toch. Laatst was een vriendin bij me op bezoek en was haar slaapzak vergeten. Haar zoon kreeg dus een oude van Alexa aan (rood-roze gestreept), dat was gewoon je reinste mishandeling';)....
Alexa en Seth zijn lief
pi_90122471
Wij hebben nog onwijs veel van Amélie aan kleertjes, schoentjes maar ook aan practische zaken zoals beddengoed en inderdaad slaapzakken enzo. T is wel een ander seizoen dus ik ben wel door de dozen gegaan en heb een lijstje gemaakt met wat we nog konden gebruiken voor deze baby en daar ben ik mee "los" gegaan. Het viel uiteindelijk wel mee hoor met wat ik gekocht heb haha maar dat wát ik gekocht heb, heb ik echt gekocht met dat lijstje in mn achterhoofd.
Warme truitjes/broekjes in 56 bijvoorbeeld, en juist kleine zomerdingen in 68.

Zo en dan ga ik nu stof knippen en spullen klaarzetten om vanavond mn gordijntje in elkaar te draaien en om een naamslinger te maken voor voor het raam op het slaapkamertje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 december 2010 @ 14:19:54 #89
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90122707
huup dát is een leuk idee zeg!!!

ik zou willen dat ik daar de knutselhanden en het geduld voor had :')

en shitzz, ik had nog niet eens aan het seizoen gedacht. Leuk, dat hergebruiken, maar Alexa is van okt en die tweede wordt van mei... Dus ik weet niet eens of veel te hergebruiken zal zijn, ook al is het een dame.
Alexa en Seth zijn lief
pi_90122997
Ik vond het best nog wel meevallen met hoeveel er her te gebruiken was. Amélie is van augustus en dit kindje van februari dus idd ook echt wel een groot verschil. Maar toch valt het mee. Wij hebben als voordeel dat over een hoop zomer shirtjes een vestje kan en een lange mouwen romper eronder enzo. Dan kan het best voor de winter.
Ik heb alleen in maat 68 geen enkele romper met korte mouwen, omdat we toen midden in de winter zaten en met deze baby zullen we waarschijnlijk midden in de zomer zitten.
Dus ik heb wel 22 rompers in 62-68 met lange mouwen maar geen met korte :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 december 2010 @ 14:30:41 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90123190
Ben helemaal nog niet into kleertjes en maten etc.! Begrijp dat mt. 50 de kleinste reguliere maat is. Weet ik dat ook weer! Wij verwachten geen 9-ponder. Ik was zelf 4 pond en vriend geloof ik 8. We zijn allebei niet lang. Ik heb laatst bij Hema wel al even bij de babyafdeling gekeken. Dat voelde haast nog een beetje illegaal :). Heb een allerliefst pakje gezien, wit met grijze poesjes. Unisex lijkt me! Misschien koop ik die alvast zometeen (we gaan even koopzondagen).
  zondag 19 december 2010 @ 14:33:21 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90123307
Oja, lange/korte mouwen moet ik natuurlijk ook op letten. Zomerbabytje betekent klein maatje/korte mouwen.
pi_90123614
Joh Huup als jij zo handig bent om zo'n naamslinger te maken, dan knip je toch gewoon de lange mouwen van de rompers en stik je de zoom om? En klaar korte-mouwen romper haha.
Die naamslinger is echt gaaf zeg! Zelf ben ik helemaal niet handig met stof en naaimachines. Geef mij mijn kralen maar!

Nu het bekend is wat het gaat worden heb ik van 2 bevriende stellen een allerliefst setje gekregen. Van de 1 een wit linnen broekje met truitje en een donkerblauw bollerootje er op in maat 50, cute!! En van de ander een setje van roze sokjes met roze broek, wit shirtje en roze (trainings)vestje. Zo schattig! Zelf hebben we donderdag na de seo 1 setje gekocht in maat 56. Ik vind 50 toch wel een beetje eng om te kopen, straks past ze het niet! maar ja, heb wel wat nodig, dus zal dan wel 50-56 zijn wat we kopen.
Ons eigen gekochte setje is ook roze, dus ook ik ben de roze fase al in geschoten. Was er al bang voor dat dat ging gebeuren haha.
Van een vriendin heb ik een tas vol kleding gekregen, vooral de kleinste maatjes. Dat moet ik binnenkort maar eens goed gaan uitzoeken, want misschien hoef ik dan in die maat nog maar heel weinig te hebben. Wel allemaal vrij basic, dus dan kan ik met (roze) kleur gaan spelen O+
pi_90123685
Klein detail: moet ik wel kunnen lopen, want op dit moment strompel ik door het huis grrrrr. Loop nu al 4 weken bij de fysio, 2x per week, maar heb het idee dat het alleen maar erger wordt. half uur/3 kwartier lopen (dus de gewone boodschappen) en ik kan weer opgeraapt worden.
Ikke krakkemikkig? Neuh helemáál niet, gewoon een maandagochtendproductie van mijn ouders pffff.
pi_90124103
Sterkte ermee Danic.

Wij willen dus niet weten wat het wordt maar ik merk wel dat veel kleding geslacht afhankelijk is. Ik vond het moeilijk neutrale dingen te vinden. En daarbij als het een meisje wordt ik hou helemaal niet van al dat roze.
pi_90124606
Aventura, was je maar 4 pond bij de geboorte? jeetje, dat is licht... wel helemaal goedgekomen dus! :)

Huup O+ wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit nodig gaan hebben... ;)
  zondag 19 december 2010 @ 15:01:19 #97
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90124622
maandagochtendproductie :D

maar oei, danic, dat klinkt niet goed. Ikzelf merk nu met 25% ziektewet + fysio wel echt een verschil. Juist de dagen met Alexa zijn nu zwaar....

quote:
En daarbij als het een meisje wordt ik hou helemaal niet van al dat roze.
Dat had ik van tevoren dus ook. Kuthormonen. :P
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 19 december 2010 @ 15:05:41 #98
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90124816
quote:
2s.gif Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Huup O+ wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit zodat ik het snel terugvind wanneer wij het straks nodig hebben... ;)
pi_90124933
Ik zou eigenlijk op schikkeldag geboren moeten worden. Volgens mij ben ik daarom ook niet helemaal goed in elkaar gezet.

@mijsje jullie gaan het gewoon nog nodig hebben. Hou de moed erin.
pi_90124953
Ik wil dus niet de ziektewet in. Nou werk ik als adviseur bij een bank en zit dus toch 90% van de tijd op mijn kont dus dat scheelt.

Maar ik baal ervan dat ik gewoon niets kan doen. Zit al sinds 11.00 achter de computer. Loop af en toe heen en weer met wat wasjes die gedraaid moeten worden en dan weer zitten. Ga nu de stapel achterstallige administratie doen, maar met een stoel bij de pak. Dit is gewoon frustrerend want ik ben geen stilzitter.
  zondag 19 december 2010 @ 15:09:01 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90124988
quote:
Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Aventura, was je maar 4 pond bij de geboorte? jeetje, dat is licht... wel helemaal goedgekomen dus! :)

Huup O+ wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit nodig gaan hebben... ;)
Ik ben tweeling, samen wogen we 8 pond!

Over roze: ik vind het nu ook niet zo leuk. Ik ben van stoer en neutrale kleuren. Zeg ik nu. :P
pi_90124999
Balen he dat je je gewoon over moet geven aan je lichaam.
Voor mij is momenteel de was doen al weer genoeg om mijn grote vriend op te zoeken.
  zondag 19 december 2010 @ 15:11:28 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90125102
Wat rot Danic. Ik snap een beetje wat je bedoelt wb. wel willen/niet kunnen. En dan ben ik gelukkig niet al met verlof of heb ik al een kleine rondlopen.
pi_90125228
@aventura dat verklaard je gewicht idd wel.
Ik was ook niet heel zwaar maar goed en te vroeg geboren+een rokende moeder+een moeder die met dubbele longontsteking in z-huis lag. En dan was mijn gewicht eigenlijk nog hoog als ik dit zo typ (2900gram)
pi_90125411
Nee precies, ik moet nog 19 weken hè en das wel lang.
gelukkig had ik mijn lijf wel een beetje goed ingeschat en ga ik 6 weken van tevoren met verlof ipv 4.
Nou ben ik op zich best een kleinzerig typje, dus naar mijn omgeving baggetaliseer (god hoe schrijf je dat eigenlijk) ik het wel, maar stiekem ga ik door de grond van de pijn.

Sorry ff klaagmodus maar doet vandaag meer pijn dan anders :'(
  zondag 19 december 2010 @ 15:36:34 #106
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90126252
Huup, ik heb hem ook opgeslagen hoor! Ben totaal niet handig met zoiets, maar het moet toch wel te doen zijn....
Ga gewoon aan de oefen denk ik!
Danic, wat vervelend dat het zo moeizaam gaat! Let je er wel op dat de stoel op je werk goed staat, dat kan ook al een boel schelen natuurlijk!

En ik vind het sowieso moeilijk om nu al leuke kleertjes te vinden voor een lente kindje!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90126285
@danic al ik het zo lees ben je niet kleinzerig hoor.
De meeste proberen zich voor de buitenwereld staande te houden. Ik zeg ook altijd dat het wel gaat. Mijn vriend weet alleen wel beter. Die kan mij af en toe letterlijk van de grond plukken omdat ik geen kracht meer heb om op te staan.
  zondag 19 december 2010 @ 15:55:04 #108
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90127129
danic, ik heb bij de eerste ook lekker doorgelopen hoor ;) en zelfs nu baal ik van die ziektewet, maar ik merk het nu wel. En tja, zelfs als je 90% zit, is het kut hoor. Ik kon vorige week zelfs niet fatsoenlijk zitten............

Oh Alexa wakker sdaaaaag
Alexa en Seth zijn lief
pi_90129762
Linda gefeliciteerd!!! en welkom! :)
een broertje of zusje voor Lotte, wat leuk zeg!

Poppedein; heb je nog contact gehad met je collega? en ben je weer een beetje gerustgesteld? :*
pi_90134141
Danic, sterkte hoor meid!

Bedankt voor jullie tips wat betreft kleertjes, ik was zelf ook maar een ukje bij de geboorte...2 kilo en 45 cm, vriendlief was gemiddeld. Ik ga dus nu niet teveel meer in maat 50 kopen.
pi_90136492
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef twentemeisje het volgende:

Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Huup wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit zodat ik het snel terugvind wanneer wij het straks nodig hebben...

O+ :*

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou eigenlijk op schikkeldag geboren moeten worden. Volgens mij ben ik daarom ook niet helemaal goed in elkaar gezet.

@mijsje jullie gaan het gewoon nog nodig hebben. Hou de moed erin.
:*

Aventura, vandaar. dat verklaart het wel inderdaad... een-eiig of twee-eiig? :) als het twee-eiig is, heb je dan niet zelf ook meer kans op een meerling? (nou ja, dan zou je dat wel allang weten ondertussen...)
pi_90136879
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
pi_90137031
oh, zo zat het... ik wist wel dat er iets met die kansen was, maar wist niet meer precies hoe het nou zat...
:* dank je...
ik hoop trouwens dat je pijn gauw een heel stuk minder wordt... zo vervelend als je niet zo mobiel bent als je zou willen, en continu pijn voelt...
pi_90137100
Mits spontaan ontstaan natuurlijk.
Ik dacht atijd dat 1-eiige 2-lingen juist erfelijk waren en daarbij een generatie skipte.
  zondag 19 december 2010 @ 19:30:50 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90137168
Linda, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_90137860
Wow Linda wat een nieuws! Gefeliciteerd! al van de eerste schrik bekomen samen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90138071
Feli iedereen die een kindje heeft mogen ontvangen!

Succes aan degene die nog even 'moeten'.

Onze tweeling is er, beetje te vroeg, Elin en Spencer! #jeuj! Maar twee 'dikzakken' samen 9 pond.
pi_90138350
Gefeliciteerd Reintji! En samen 9 pond is volgens mij best netjes toch?

Geniet ervan!
pi_90138434
Reintji gefeliciteerd! Leuke namen ook zeg!
Maar ik zie net in de OP dat je pas 01-02 was uitgerekend. Gaat alles goed met 2 'dikzakken'?
  zondag 19 december 2010 @ 19:56:33 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90138573
*O* gefeliciteerd Linda!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 december 2010 @ 19:57:43 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90138650
Reintji, wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90138690
Wauw Linda! Gefeliciteerd! *O*

En Reintji, jij ook gefeliciteerd met de tweeling! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90138774
Reintji gefeliciteerd
pi_90138827
Ik ben niet bijgelezen, maar zie ik nu goed dat ik onze Linda mag feliciteren? Wat gaaf!

Ik mag een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik heb van Ivan buikgriep overgenomen die ineens veel erger is geworden. Ik heb verhoging en een verhoogd hartslag, de hartslag van de baby is ook verhoogd en ik viel haar bijna niet. Ik heb ook een blaasontsteking waar ik antibiotica tegen krijg en ik krijg een infuus omdat ik vanwege het vele overgeven ben uitgedroogd.

Ik lig hier alleen, want vriendlief is ook ziek en de eg
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90138933
*O* Reintji, gefeliciteerd met jullie twee prachtige kinderen! Wat een mooie namen! O+
  zondag 19 december 2010 @ 20:02:19 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90138946
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef danic het volgende:
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
Dat is hier niet het geval. Een eisprong waarbij 2 eitjes tegelijk vrijkomen, dat is erfelijk.
Daaruit komen-het woord zegt het al- twee-eiige tweelingen uit voort.
Een eeneiige tweeling krijg je als het al bevruchte eitje zich in twee splitst. Dat is een toevalstreffer!
pi_90138968
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Linda
pi_90139005
Linda en Reintji gefeliciteerd *O*

Claudia, het zit je niet mee zeg. Hopelijk knap je snel op en ook sterkte voor de ziekenboeg thuis :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 19 december 2010 @ 20:03:30 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90139007
Claudia, sterkte. Klinkt niet al te best.

Reintji en Linda van harte!
pi_90139027
dat dacht ik ook Aventura... :) maar zoals met zoveel waar ik nog niet zelf mee te maken heb gehad, wist ik het niet zeker... ;)

:o Claudia, beterschap hoor, ik hoop dat je gauw van je klachten af bent, zodat je weer lekker naar huis kan... :*
pi_90139035
Oh bah Claudia wat vervelend! Beterschap voor het hele gezin hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90139082
He gatver Claudia wat een rotnieuws :{ sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat je snel aansterkt. :*

Reintji gefeliciteerd met de tweeling!! *O* *O* mooie namen O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90139129
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90139136
Claudia sterkte meis, het zit niet mee hè. Hoop dat je gauw weer aangesterkt naar huis mag :*
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 20:07:03 #135
5428 crew  miss_sly
pi_90139230
Claudia, wat ontzettend naar. Hoop dat je gauw opknapt en je meisje weer goed gaat voelen! Wel goed dat je in het ziekenhuis bent.

Linda gefeliciteerd *O* wat leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90139260
Sterkte Claudia. Hopelijk mag je snel opgeknapt weer naar huis.
pi_90139324
Claudia wat ontzettend naar zeg :* Hopelijk gaat het snel beter met jou en jullie meisje
pi_90139363
gefeliciteerd Reintji, idd leuke namen :P
Claudia, beterschap en sterkte :* en Linda, gefeliciteerd..en succes met wennen :P
pi_90139459
Reintji, gefeliciteerd *O* . Leuke namen :Y .

Linda, wat cool O+ . Gefeliciteerd *O* .

Claudia, wat naar. Hopelijk voel je je niet al te eenzaam en ellendig daar en mag je snel weer naar huis. Het zit je allemaal niet mee. :*
pi_90139521
Och Claudia, wat vervelend!! Sterkte!

Linda2205 gefeliciteerd!!!
En Reintji, van harte met je 2 mannen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90139562
2 mannen?? Ik dacht dat Elin een meisje was???
pi_90139563
Linda!! Gefeliciteerd!!

Claudia, jeetje wat kut allemaal. Hopelijk helpt het nachtje ziekenhuis. :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90139575
uuuhhh

zijn t 2 jongens dan ? :o
pi_90139868
ik dacht eigenlijk ook een jongen en een meisje... Elin lijkt me geen jongensnaam... :)
pi_90140201
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
*O* gefeliciteerd Linda!
Vanwaar de PI? :o

Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?

Claudia, sterkte ;( Hopelijk ben je snel weer beter en thuis! :*

Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Lotte!
Noah!
pi_90140346
Dank allen,

Elin is een meisje idd. Naar omstandigheden aardig. Vrouw inmiddels weer thuis op de bank!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90140772
Zo hee wat een mooie namen, scusa voor de typo, ik ben een beetje harry in de warry.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90140936
Hahaha het is u vergeven!;-)
  zondag 19 december 2010 @ 20:38:44 #149
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90140953
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
Jeetje, in het ziekenhuis, wat vervelend.
Ik hoop dat je snel wat opknapt, infuus zal wel helpen je wat beter te voelen en helpt in ieder geval je blaasontsteking te verdwijnen, je zal er vast van moeten plassen.
Verhoging is te verklaren, komt de snelle hartslag ook door de uitdroging/blaasontsteking of heeft dat een andere oorzaak?

Ik hoop dat je snel opknapt en lekker thuis kerst kan gaan vieren. :*
  zondag 19 december 2010 @ 20:40:14 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90141056
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Vanwaar de PI? :o

Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?

Claudia, sterkte ;( Hopelijk ben je snel weer beter en thuis! :*

Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curious :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')