Hmm echt maat 50 is een twijfelgeval vind ik, ik geef je vriendin gelijk, ik zou eerder bijkopen in maat 50-56 en eventueel in maat 56.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef -Nienna- het volgende:
Linda, gefeliciteerd!
Wij hebben al wel wat gekocht, maar nog niet bijzonder veel. Deze kerstvakantie maar eens flink shoppen denk ik. Hoeveel kleertjes hadden jullie in maat 50 gekocht? Ik heb drie pakjes nu en volgens mijn beste vriendin hoef ik niet al te veel in die maat bij te kopen, maar drie lijkt me toch ook wel wat weinig...
Dat had ik van tevoren dus ook. Kuthormonen.quote:En daarbij als het een meisje wordt ik hou helemaal niet van al dat roze.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Huupwat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit zodat ik het snel terugvind wanneer wij het straks nodig hebben...
Ik ben tweeling, samen wogen we 8 pond!quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Aventura, was je maar 4 pond bij de geboorte? jeetje, dat is licht... wel helemaal goedgekomen dus!
Huupwat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit nodig gaan hebben...
quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef twentemeisje het volgende:
Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef mijsje het volgende:
Huup wat een prachtig idee! ik heb het ideetje gelijk even opgeslagen op de pc, mochten we het ooit zodat ik het snel terugvind wanneer wij het straks nodig hebben...
quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou eigenlijk op schikkeldag geboren moeten worden. Volgens mij ben ik daarom ook niet helemaal goed in elkaar gezet.
@mijsje jullie gaan het gewoon nog nodig hebben. Hou de moed erin.
Dat is hier niet het geval. Een eisprong waarbij 2 eitjes tegelijk vrijkomen, dat is erfelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef danic het volgende:
Mijsje, als Aventura een dochter krijgt, heeft die dochter een vergrootte kans op een tweeling. Het gaat van moeder op dochter en slaat altijd een generatie over.
Vanwaar de PI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, in het ziekenhuis, wat vervelend.quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een baggerbericht van me. Ik kan niet goed zien wat ik schrijf. Anyway, de wegen zijn onbegaanbaar; het is een wonder dat ik hier ben gekomen.
Misschien een stomme vraag (of ik heb wat gemist) maar waarom zou je precies in shock zijn dan? Just curiousquote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vanwaar de PI?![]()
Rein, van harte met de tweeling! Hoe gaat het met ze en met je vrouw?
Claudia, sterkteHopelijk ben je snel weer beter en thuis!
![]()
Hier ondertussen van de shock bekomen, maar echt "echt" is het ook nog niet. Aan de andere kant, bij Lotte vond ik het tijdens de bevalling nog moeilijk te geloven, dus ach. Vriendlief was ook wat in shock, maar blij! Het was niet geplanned, maar ook niet niet-geplanned. We hebben het gewoon op zn beloop gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |