Dat valt best nog wel mee.quote:
Vergeleken met jou wel, ja.quote:
Daar zit ik volgende week ook opquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit op de boot naar Terschelling
Succes manquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag hele middag gitaar spelen, maandag jammen, dinsdag repeteren, woensdag jammen, donderdag studio in!
quote:
Ik schijn een soldeerunit te krijgen met alle nodige toebehoren (3d handje, tangetjes enzo) en een bijdrage voor mijn nieuwe cab van mijn moeder en omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Iemand91 het volgende:
Ik voelde me net Kevin van Home Alone vanmorgen: ik ging gisteravond (ok ok, vanochtend) slapen en toen lag er nauwelijks sneeuw, sta ik net op (vakantie hè) ligt er toch een laagje sneeuw.
Enne, gefeliciteerd Witch!
Wat zijn de cadeaus? Gitaren, amps, stickers, lego....?
Ik word vakkundig genegeerd. snik snotterquote:
als ik een strat zou willen zou ik die kopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Muchachooo het volgende:
GAS
http://www.thomann.de/nl/fender_american_standard_strat_rw_ow.htm
check ook deze, http://fender.com/products/search.php?partno=0119600805quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Muchachooo het volgende:
GAS
http://www.thomann.de/nl/fender_american_standard_strat_rw_ow.htm
Die externe geluidskaarten heb je, maar ik denk dat het probleem bij de rest van je computer ligt die het niet aan kan als je te veel muziek mixt. (maar dat weet ik niet zeker misschien heb je wel een heel serverpark staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen hier verstand van ?
Externe geluidskaart
ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die externe geluidskaarten heb je, maar ik denk dat het probleem bij de rest van je computer ligt die het niet aan kan als je te veel muziek mixt. (maar dat weet ik niet zeker misschien heb je wel een heel serverpark staan)
handymanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef blckbb het volgende:
Das nog flinke kak om die veren van de tremelo brug er weer op te zettenHeb me flink gesneden aan een veer
I7 processor zou toch wel redelijk wat aan moeten kunnen zou je zeggen maar misschien ligt het ook aan instellingen wat waarheen gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die externe geluidskaarten heb je, maar ik denk dat het probleem bij de rest van je computer ligt die het niet aan kan als je te veel muziek mixt. (maar dat weet ik niet zeker misschien heb je wel een heel serverpark staan)
SSD hardeschijf kan ook helpenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
I7 processor zou toch wel redelijk wat aan moeten kunnen zou je zeggen maar misschien ligt het ook aan instellingen wat waarheen gaat.
Het gaat bij het afspelen trouwens allemaal prima, maar als ik m'n monitoring aan zet, dus signaal via VST direct naar de output weer dat ie gelijk verwerkt wordt, dan gaat ie het soms lastig krijgen.
Die moet ik kopen? Wil ff een goede mic gaan halen zodat ik thuis ook wat meer kan doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:11 schreef guitarist het volgende:
GAS:
http://www.feedback.nl/recording-microfoons/akg/c-214
Klinkt lekker, alleen ik ben niet zo'n fan van je basgeluid in de mix. Hoe staat die?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Knopjes knopjes en nog meer knopjes
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu als mix, vind de gitaren wel tof klinkenTipsssss ??
http://www13.speedyshare.(...)ady%20mixdownmp3.mp3
Ja de bas moet er nog goed in, ik heb nu de Gitaar naar bas simulator van amplitube gebruiktquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klinkt lekker, alleen ik ben niet zo'n fan van je basgeluid in de mix. Hoe staat die?
En Witchfynder; gefeliciteerd!
Ja, je gitaar klinkt lekkor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de bas moet er nog goed in, ik heb nu de Gitaar naar bas simulator van amplitube gebruikt![]()
Maar het gaat me nu nog om het gitaar geluid
Alle 8quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee tof
Het zijn 8 over elkaar ofzo
maar die prijsquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
check ook deze, http://fender.com/products/search.php?partno=0119600805
The Jeff Beck Stratocaster features a soft C-shaped neck and has a contoured heel for easier access to the higher registers. Further, its Wired with Fender Special Design dual-coil ceramic Noiseless pickups and straight-ahead five-way switching.
lijkt me chill, dat dik gedrukte
Ik mark d'r hier in 't oasten ook wienig va.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Metalfreak het volgende:
Nog nooit zo snel naar huis gereden op een vrijdag als vandaag
IN het zuiden zijn de wegen perfect begaanbaar
Zit oe oak in't oasten joah? Woarzooo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik mark d'r hier in 't oasten ook wienig va.
'n beetien boam Zwolle. Nie echt 't oasten of weh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zit oe oak in't oasten joah? Woarzooo?
Als het Zwolle Gelderland was was 't wel aardig oostelijk hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
'n beetien boam Zwolle. Nie echt 't oasten of weh?
(plat-praten-fail)
Andere Zwolle.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als het Zwolle Gelderland was was 't wel aardig oostelijk hoor
Overigens ben ik ook een wannabe boer, m'n ouders komen uit Noord-Brabant (m'n achterburen hadden het een keer over "die leu uut 't west'n"
Haha ja dacht ik al welquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Andere Zwolle.![]()
(Ik heb helemaal niets tegen boeren, integendeel, maar dit moet de eerste keer zijn dat ik iemand 'Wannabe Boer' zie wezen.)
quote:
Dat soort dingen doen ertoe, ja! E-penis enzo!quote:
Het kutte is dat het onbereikbaar is met het ov als je uit wil gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef Iemand91 het volgende:
Ik woon in een dorp met veel boeren en gerelateerde zaken/beroepen. Niks mis mee verder.
Het mooiste is nog de RUIMTE. Elke keer als ik van de studie (Delft) terug kom ben ik blij met de ruimte.
True, maar dat neem ik op de koop toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het kutte is dat het onbereikbaar is met het ov als je uit wil gaan
Ik zou niet weten wat ik met die ruimte zou moeten, maarja ieder z'n ding hequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True, maar dat neem ik op de koop toe.
Wat denk je zelf wat voor kwaliteit je voor dat geld krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef blckbb het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-G(...)562b579#ht_582wt_905
Is dat een beetje betrouwbare shit denken jullie?
Als het echt van een squier is is het sowieso wel een upgrade van wat ik nu hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf wat voor kwaliteit je voor dat geld krijgt
Dat betwijfel ik, van de regen in de drupquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als het echt van een squier is is het sowieso wel een upgrade van wat ik nu heb
Beer. Lots of beer!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met die ruimte zou moeten, maarja ieder z'n ding he
Ik woon 10 meter naast de supermarktquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Beer. Lots of beer!
Ik woon zo'n 10km van de oude fabriek van Grolsch, heerlijk
maar als ik op de trekker pijpjes op ga halen heb ik nog een mooi uitzicht lekker puhquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik woon 10 meter naast de supermarkt
Maar ik ben blij als ik volgend jaar na 18 jaar eindelijk hier weg magquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
maar als ik op de trekker pijpjes op ga halen heb ik nog een mooi uitzicht lekker puh
Hier kan je bellen en dan komen ze bier bij je aan de deur brengen, hoef je met die kou n iet naar buitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
maar als ik op de trekker pijpjes op ga halen heb ik nog een mooi uitzicht lekker puh
Telefoon? Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier kan je bellen en dan komen ze bier bij je aan de deur brengen, hoef je met die kou n iet naar buiten
Ja, zondequote:
Ach, hij leeft nog wel even door!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
niemand heeft het eeuwige leven!
lijkt verdacht veel op de brug die in mijn oude squier zit. als dat zo is, NIET DOEN! als ik op die squier speel hoor je het rammelen van de brug boven de snaren uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef blckbb het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-G(...)562b579#ht_582wt_905
Is dat een beetje betrouwbare shit denken jullie?
Boss Loopstation?quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik wil een loop-pedaal gaan kopen, maar weet niet waar ik op moet letten... Geen professionele shit, iets eenvoudigs maar wel degelijk.
Advies graag!
Waaat ik kom bij jou werken! waar werk jij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, het kerstpakket van mijn werk is binnen. Gewoon een Gewoon een FullHD network media player.
ik zou gaan voor iets met meerdere knoppen, niet een loopstation van boss, veels te omslachtig. zelf heb ik een looper in mijn line6 m9 zitten, en die werkt gewoon super simpel. een knop voor opnemen en een knop voor afspelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik wil een loop-pedaal gaan kopen, maar weet niet waar ik op moet letten... Geen professionele shit, iets eenvoudigs maar wel degelijk.
Advies graag!
Meer bands/mensen hadden last van de sneeuw, gister op EMM zou Moonspell om half 11 spelen, werd uiteindelijk kwart voor 1 orsoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef brother52 het volgende:
Kutsneeuw.![]()
Vanavond een gig in Zaandam maar dat heb ik maar afgezegd. Als ik nu zou gaan rijden, ben ik er misschien net voor middernacht.
het mooie prachtige kut dorp nuenen... wat ben ik blij daar niet meer te wonen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Muchachooo het volgende:
ik woon ook in zo'n lekker gat.
nuenen
Mooie dingen die M serrie van line 6quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik zou gaan voor iets met meerdere knoppen, niet een loopstation van boss, veels te omslachtig. zelf heb ik een looper in mijn line6 m9 zitten, en die werkt gewoon super simpel. een knop voor opnemen en een knop voor afspelen.
[ afbeelding ]
www.ogd.nlquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Waaat ik kom bij jou werken! waar werk jij?
Wij kregen hier alleen zo'n schijt-tinteling.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, het kerstpakket van mijn werk is binnen. Gewoon een FullHD network media player.
ik 80 euro, brutoquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wij kregen hier alleen zo'n schijt-tinteling.
Vertegenwoordigd een waarde van ¤ 75,- en dan kun je pakketjes met een tosti-ijzer of twee badhanddoeken krijgen. Right!
ja ben er erg blij mee, gebruik nu mijn andere pedalen niet eens meer...! mooi compact apparaatje waar alle denkbare effecten inzitten van goede kwaliteit. distortions gebruik ik niet, maar wel de volumeboosts ervan om zo de orange meer op zijn donder te geven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
Mooie dingen die M serrie van line 6
heb serieus gesolliciteerdquote:
ik gebruik de distortions nu ook niet meer, maar ze zijn niet eens zo slecht vind ik. De andere effecten zijn inderdaad gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja ben er erg blij mee, gebruik nu mijn andere pedalen niet eens meer...! mooi compact apparaatje waar alle denkbare effecten inzitten van goede kwaliteit. distortions gebruik ik niet, maar wel de volumeboosts ervan om zo de orange meer op zijn donder te geven.
Zeker! Is ideaal voor naast je studie én na je studiequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb serieus gesolliciteerd
was nog op zoek naar een bijbaan, en als ICT student is dit natuurlijk een mooie kans.. thanks!
Hipheid!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:00 schreef Muchachooo het volgende:
fontys ehv, en ik ga volgend jaar technische informatica doen op de uni
GAS voor een huis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wil geld uitgeven aan GAS maar kan maar niet kiezen wat ik wil kopen![]()
De keuzelijst;
- Basgitaar met doorlopende hals en humbuckers
- Nieuwe Gitaar b.v. Epiphone Cornet
- 2-de hands Gibson ( Mooie maar dure heb ik op het oog..)
- Nieuwe interface met Pro Tools 9 ( addertje onder het gras* )
- * Nieuwe PC omdat mijn huidige Pro Tools 9 niet trekt..
- Nieuw vrijstaand huis met ruimte voor een studio ( iets over budget ben ik bang![]()
)
quote:
Nee man, zit dan vlak op je buren en van binnen mag je ook nog eens alles verbouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wil zoiets;
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikenlaan-18/
Maar dan voor 2 ton max
Tja het blijft behelpen natuurlijk maar een kavel kopen en de perfecte woning laten bouwen duurt ook weer zo lang ...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, zit dan vlak op je buren en van binnen mag je ook nog eens alles verbouwen.
Alleen die wijnkelder heeft nog wel wat.
Gain boost niet meer inschakelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef DrD00m het volgende:
Heb bij een ingebouwde EMG ALX-F een soort ruis wanneer de gain-boost is ingeschakeld.
Bvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
What could it be?
Dat zou eventueel moeten kunnen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik een digitaal drumstel heb met een midi output, en een midi=>usb kabel, kan ik dan het midispoor direct op m'n computer opnemen ? Of is daar nog meer voor nodig?
Hoe bedoel je op 10 zettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zou eventueel moeten kunnen ja.
Wel je midispoor op 10 zetten dat is je drumspoor.
Cubase/Reason/Fruityloops/Reaper kunnen dat allemaal, Reason niet, daar die geen midi out heeft.
Midi kanaal 10 is de standaard voor het drum kanaalquote:
Er zit toch geen verschillen tussen midi kanalen? Je kan em toch in ieder kanaal proppen die je wil ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Midi kanaal 10 is de standaard voor het drum kanaal
Want is er geen andere oplossing?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gain boost niet meer inschakelen.
Nice!quote:
Dan heb je ergens een aardingsprobleem. Of een rammelende voeding van een pedaal ofzo. Ik heb ook een paar pedalen die storen met adapter, maar met batterij ruisvrij zijn. Dat komt pas echt naar voren met gain/distortion.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:27 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Want is er geen andere oplossing?
Heb ook een gain-switch op mn 81/85 set (niet met equalizer zoals de alx-f) maar die geeft geen enkele noise...
en zodra je het element of de plug van je kabel aanraakt (als hij al is ingeplugged) dan stopt het ook. Ik vind het een beetje vreemd..
Ik heb mezelf zo goed ingehouden door geen Spinal Tap grap te maken... kom jij met ditquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zo goed ingehouden door geen Spinal Tap grap te maken... kom jij met dit
Ik vind de bas nog teveel *whoemp* klinken voor deze muziek. Ik zou zeggen; beetje laag eruit nog en misschien wat grittier laten klinken, wat meer jaren '70 ampeg. En ik weet niet of het aan de aanslag klinkt of wat, maar hij klinkt heel lief. Waar is de attack? Als ik dit nummer in moest spelen zou ik op die bas rammen als hamer op een aambeeld. Raggen met die hap! Arrgghhhhh, yeah!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
En nu met echte bas erin ipv gesimuleerd en 2e gitaar er ook inIk vind hem al de goeie kant opgaan.
Laatste 3 stappen zijn de solo erin, de zelf opgenomen drums eronder en de zang erin uiteraard.
http://www13.speedyshare.(...)ady%20mixdownbas.mp3
Aanmerkingen ?
Okeequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind de bas nog teveel *whoemp* klinken voor deze muziek. Ik zou zeggen; beetje laag eruit nog en misschien wat grittier laten klinken, wat meer jaren '70 ampeg. En ik weet niet of het aan de aanslag klinkt of wat, maar hij klinkt heel lief. Waar is de attack? Als ik dit nummer in moest spelen zou ik op die bas rammen als hamer op een aambeeld. Raggen met die hap! Arrgghhhhh, yeah!!!
Nou, dat dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Easy on the Copper/Tin !!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
En nu met echte bas erin ipv gesimuleerd en 2e gitaar er ook inIk vind hem al de goeie kant opgaan.
Laatste 3 stappen zijn de solo erin, de zelf opgenomen drums eronder en de zang erin uiteraard.
http://www13.speedyshare.(...)ady%20mixdownbas.mp3
Aanmerkingen ?
Bedankt man! Ziet er allemaal piekfijn uit, maar 409 euro is met wat teveel van het goeie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik zou gaan voor iets met meerdere knoppen, niet een loopstation van boss, veels te omslachtig. zelf heb ik een looper in mijn line6 m9 zitten, en die werkt gewoon super simpel. een knop voor opnemen en een knop voor afspelen.
[ afbeelding ]
Die DD-7 ziet er goed uit en de functies ervan maken het apparaat des te aantrekkelijker! Ook kost deze maar 139 euro, wat zeer betaalbaar is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:28 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Boss Loopstation?
http://www.thomann.de/nl/(...)76171fc899b827eccb20
als je nog geen delaypedaal hebt zou je de Boss DD-7 kunnen proberen, die heeft ook een loopfunctie, heb je twee vliegen met een klap
Eerst weten wat je moet doen voordat je het gaat doenquote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef blckbb het volgende:
Wauw ik heb voor mijn doen mijn gitaar heel aardig afgesteld al. Laagst mogelijke actie zonder fretbuzz eruit gehaaldAlleen speelt ie nog wel wat stug met barré akkoorden enzo, je kan via je brug de snaar toch iets korter maken? (gaat alleen ten koste van octaaf zuiverheid toch? )
Ik zeg toch niet dat ik het zomaar in het wilde weg ga doenquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Eerst weten wat je moet doen voordat je het gaat doen![]()
gebruik de copulerende googel
Brug/tuners/jackplate/zwarte stratknoppen zijn nog steeds welkomquote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef The_Dean het volgende:
Iemand gitarigheden nodig? Dikke kans dat ik het heb.
Geld nodig
Ach, houd het net zo spannend als het kerstpakket waar het in zatquote:
Pedalen?quote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef The_Dean het volgende:
Iemand gitarigheden nodig? Dikke kans dat ik het heb.
Geld nodig
Digitech Bad Monkey [50 euro] en een Snarling Dogs Very-Tone Dog [75 euro].quote:
Nouquote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef Muchachooo het volgende:
Same here, iemand interesse in een Epi Les Paul Custom?
Ebony, nieuwe elementen en inclusief epi koffer..
binnenkort ook terug te vinden op marktplaats...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd!
Nou, dat is persoonlijk, maar het geeft wat meer een buizen sound mee dan een gewone overdrive.quote:Op zondag 19 december 2010 02:15 schreef blckbb het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de Bad Monkey? Is een tube overdrive beter dan een ''gewone'' overdrive?
Oh oké ik zal d'r wel even over nadenken want ik zit er al een tijdje over na te denken langzamerhand een pedaal-collectie aan te schaffen. Mja, geld is voor mij ook altijd een dilemmaquote:Op zondag 19 december 2010 02:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat is persoonlijk, maar het geeft wat meer een buizen sound mee dan een gewone overdrive.
En de prijs is vraagprijs eh
Maar hij is in nieuwstaat, en die dingen houden wel een beetje hun waarde, dus ga er echt niet veel onder zitten, net als die sukkels die via MP elke keer 25 euro bieden.
PM met goed bod is altijd welkom
Vind 'm wel lekker klinken eigenlijk..quote:Op zondag 19 december 2010 02:15 schreef blckbb het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de Bad Monkey? Is een tube overdrive beter dan een ''gewone'' overdrive?
Ja, maar ik vind juist dat er te weinig een randje aan zit! Maar een term als 'een randje' is ook multi-interpretabel natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
OkeeMaar dat is denk ik ook een kwestie van smaak, vind zo'n bas juist altijd wel tof klinken met een beetje een randje eraan. Wat jij hebt bijvoorbeeld in dat nummer 42 days vind ik dan weer een stuk minder tmijn smaak
Maar bedankt
Kan je me een PM sturen met wat foto`s?quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef Muchachooo het volgende:
Same here, iemand interesse in een Epi Les Paul Custom?
Ebony, nieuwe elementen en inclusief epi koffer..
binnenkort ook terug te vinden op marktplaats...
zal zometeen eens wat foto's makenquote:Op zondag 19 december 2010 06:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan je me een PM sturen met wat foto`s?
hoeveel moet dat kosten dan ?quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ Flickr Photoset ]
ook voor de rest.
Niet meer foto's posten anders GASquote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ Flickr Photoset ]
ook voor de rest.
Dat beschermt ons wel vaak jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef brother52 het volgende:
Ik ben dan ook heel erg blij dat ik links ben
Volgende keer wat meer chromosomen meenemen aub.quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Pistol grip pump on my lap at all times
They can be fucking with other niggaz shit, but they cant be fucking with mine
RATMquote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef Gitaarmat het volgende:
They can be fucking with other niggaz shit, but they cant be fucking with mine
In '94quote:
Ik was toen al mensen uit aan het leggen waarom Megadeth toffer was dan Metallicaquote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik had nog geen muzieksmaak toen. Is later helemaal goedgekomen. Vind ik.
Kun je nagaan hoelang je al fout zit.quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was toen al mensen uit aan het leggen waarom Megadeth toffer was dan Metallica.
Wat ik kon vinden:quote:Op zondag 19 december 2010 10:14 schreef Muchachooo het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een fender 60s classic player strat en een standard strat?
Fender twin als in:?quote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, net even beschermhoezen voor de orange top en kast, de fender twin besteld bij musicstore! en ook maar gelijk flink aantal snaren aangezien het maar 5 euro per pakje is!
Die heeft hij al geloof ik.quote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat ik kon vinden:
Classic:
- Neck: C-shape- Pickups: Custom '69 Single-Coil Strat® Bridge/Middle/Neck Pickup
- Bridge: Vintage Style 2-Point Synchronized Tremolo with Stamped Steel Saddles
- Unique features: Aged Knobs and Switch Tip, Vintage Style Tuning Machines, Custom '69 Single-Coil Strat® Pickups, 21 Medium Jumbo Frets, "Custom Shop Designed" Neck Plate, Vintage Style 2-Point Synchronized Tremolo, 12" Fingerboard Radius, Synthetic Bone Nut
Standard:
- Neck: "modern" C-shape
- Pickups: Standard Single-Coil Strat® Bridge/Middle/Neck Pickup- Bridge: Vintage Style Synchronized Tremolo
- Unique features: Vintage Styling, Fender Transition Logo, Parchment Plastic Parts
En nog wel wat meer zaken.
[..]
Fender twin als in:?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Bijna, ik heb deze,quote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat ik kon vinden:
Classic:
- Neck: C-shape- Pickups: Custom '69 Single-Coil Strat® Bridge/Middle/Neck Pickup
- Bridge: Vintage Style 2-Point Synchronized Tremolo with Stamped Steel Saddles
- Unique features: Aged Knobs and Switch Tip, Vintage Style Tuning Machines, Custom '69 Single-Coil Strat® Pickups, 21 Medium Jumbo Frets, "Custom Shop Designed" Neck Plate, Vintage Style 2-Point Synchronized Tremolo, 12" Fingerboard Radius, Synthetic Bone Nut
Standard:
- Neck: "modern" C-shape
- Pickups: Standard Single-Coil Strat® Bridge/Middle/Neck Pickup- Bridge: Vintage Style Synchronized Tremolo
- Unique features: Vintage Styling, Fender Transition Logo, Parchment Plastic Parts
En nog wel wat meer zaken.
[..]
Fender twin als in:?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Tja, vraag mij niet de verschillen te kennen maar wat ik wel weet is dit:quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
Bijna, ik heb deze,
[ afbeelding ]
Fender Twin Amp, doorontwikkelde versie van de Twin reverb
Terecht. En nog steeds onbegrepen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was toen al mensen uit aan het leggen waarom Megadeth toffer was dan Metallica.
Precies!quote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terecht. En nog steeds onbegrepen.
gitaar gekocht in 2005 geloof ik, kan ook 2006 zijn trouwens. zou ik even na moeten kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef genakt het volgende:
[..]
hoeveel moet dat kosten dan ?
misschien wel interesse
en wat meer informatie aub
quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef Braddie het volgende:
Sweet Child O Mine deze keer.
Geluids kwaliteit is wat minder, en m`n versterker stond wat zacht..
goed hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef Braddie het volgende:
Sweet Child O Mine deze keer.
Geluids kwaliteit is wat minder, en m`n versterker stond wat zacht..
Dank.quote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef genakt het volgende:
[..]
goed hoor
2 solo weet je zelf ook weloefenen
metronomequote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dank.
Ja i know, Ik boek al wel vooruitgang, ik probeer nu 16e noten te picken up/down maar dat is nog wat moeilijk.
Ok dus toch!.quote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef genakt het volgende:
[..]
metronome
elke dag gewoon even 5 min achter elkaar doen. heb je het zo. of je doet paar keer per dag 5 min beter als 1 keer half uur
In Den Haag in het centrum, dus als je de stad in wil (Er is koopavond die woensdag ivm kerst) en het is in Den Haag dan kan je langskomenquote:
Lijkt op een Music Man!quote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef The_Dean het volgende:
Woensdag nieuwe gitaar
Hoor er goede dingen over, ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Kopen?
Het is wel echt midden in het centrum dus met de auto wel kut, en parkeergarage is meestal geen goedkope oplossingquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef The_Dean het volgende:
Den Haag zou wel kunnen, dat is dichtbij
Is een Cortquote:
Hoe dichtbij kan ik komen eventueel? Is alleen maar afgeven en oppikken uiteindelijk...quote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is wel echt midden in het centrum dus met de auto wel kut, en parkeergarage is meestal geen goedkope oplossing
Das stimmt.quote:
Pics or it isn't...quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die afgelopen zonder problemen >250 km heeft gereden.
De wadden zijn mooi in de sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een eilander?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pics or it isn't...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Nee hoor, ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die afgelopen zonder problemen >250 km heeft gereden.
De wadden zijn mooi in de sneeuw
Hier nog iemand. 500+quote:
Nee maar ik kom bijna elk jaar rond kerst/oud&nieuw op terschelling dus ik heb het daar wel eens wit meegemaaktquote:
quote:
Zo zie je maar! Als je de media moet geloven zit iedereen met zijn laatste stompje kaars onder de trap te hopen op betere tijden, maar er ligt gewoon een beetje sneeuw.quote:
Inderdaad, erg prijzig allemaal.quote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die maken erg leuk spul! Alleen wel altijd buiten mijn budget
Is het ook. Het is dat we die andere deal hadden, anders waren we naar hem gereden denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg prijzig allemaal.
Gister weer even naar de studio geweest voor een verjaardag.
Hij had weer allemaal nieuw spul in de racks hangen.
2 Avalons die hij gaat gebruiken om drums op te nemen, een Eden voor de bas.
Erg leuk spul.
Zal deze wel zijn danquote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef Witchfynder het volgende:
De geluidsman die onze laatste promo gedaan heeft zweert bij een Focusrite. Ik weet alleen het model niet. Ding was iig pas in de aanbieding bij Feedback. Is goed te betalen, ding was 150,- ofzo.
Ik zal eens informeren.
Het was de LiquidMix en schijnbaar vinden ze 289,- "supergoedkoop"quote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal deze wel zijn dan
http://www.feedback.nl/computer-audio/focusrite/saffire-6-usb
Ik ga dinsdag gewoon eens wat zaken af en ik laat me wel informeren
Ja ik lees er positieve reviews overquote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het was de LiquidMix en schijnbaar vinden ze 289,- "supergoedkoop".
Maar ik heb vaker gehoord dat die Focusrites iig tof zijn.
We hebben gister afgesproken dat we eens wat vaker de studio in gaan duiken. 1x per half jaar vinden we toch te weinig.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is het ook. Het is dat we die andere deal hadden, anders waren we naar hem gereden denk ik
dat is dan ook het enige..quote:Op maandag 20 december 2010 05:54 schreef The_Dean het volgende:
Je krijgt in ieder geval geen commentaar over de headstock.
Praat me er niet van.quote:Op maandag 20 december 2010 08:39 schreef wimjongil het volgende:
JIEHAAA! HET IS MAANDAGMORRRRRRRRGEN!
kijk eens naar buitenquote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik kan weer naar m'n sadistische werkSnowboards verkopen aan mensen die wél op wintersport mogen terwijl ik thuis kan blijven
Regel ff een mooie voor mij dan! Met korting natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik kan weer naar m'n sadistische werkSnowboards verkopen aan mensen die wél op wintersport mogen terwijl ik thuis kan blijven
Blessureshizzle nog steeds? Of geen dinero?quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
mijn favoriete hobbyquote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Zie het als divine intervention...quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn knie nog steeds bijna een jaar later nog steeds niet goed. Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Knieblessures blijven lastig. Daar kun je over 10 jaar nog last van hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn knie nog steeds bijna een jaar later nog steeds niet goed. Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Haha ja die heb je ook in basversie, volgens mij speelt de bassist van whitesnake op zo'n ding....quote:Op maandag 20 december 2010 02:19 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt er mooie muziek mee maken/geluid uit halen, maar o dear wat zijn ze lelijk...
[ afbeelding ]
of wanneer mijn wekker níet om 7u af gaat...quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Iemand91 het volgende:
2 weken kerstvakantie en citytrip naar Londen morgen.
Een maandagochtend kán wel mooi zijn, getuige het feit dat ik eem goed uur wakker ben...
Wendy vraagt waar je hoofd is.quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef -Menn0- het volgende:
Testje met nederlandse zang:
Betere versie maken morgen of moet ik het maar bij engelse liedjes houden?
Hopelijk speelt hij dan wel iets beters dan de Dire Straits.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je keihard te chillen met Dire Straits op, begint je broertje er keihard doorheen te drummen.![]()
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=topkwaliteit+soldeer&meta=quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, wat is nou topkwaliteit soldeer?.
Hij speelt Golden Earring.quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij dan wel iets beters dan de Dire Straits.
Kan het gaver?quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je keihard te chillen met Dire Straits op, begint je broertje er keihard doorheen te drummen.![]()
![]()
Ken die zo niet, misschien maar 'ns een keer luisteren. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Makkelijk. Bijvoorbeeld alles waar Ronnie James Dio ooit voor op is komen dagen.
Hear 'n aid?quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Makkelijk. Bijvoorbeeld alles waar Ronnie James Dio ooit voor op is komen dagen.
En natuurlijk...quote:Op maandag 20 december 2010 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha ja die heb je ook in basversie, volgens mij speelt de bassist van whitesnake op zo'n ding....
Alles!quote:
Nou best wel. Ze pakken wel wat theatrale/dramatische van Queen. Verder spelen ze het dan wel op Dragonforce-tempo met een klavecimbel die NASCAR probeert te winnen, maar dat geeft verder nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef The_Dean het volgende:
Nee, Queen, daar word het beter van...
Dit vraagt gewoon om een Ter Land, Ter Zee-spinoff.quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
een klavecimbel die NASCAR probeert te winnen
Heb alleen de paar eerste Nederlandse gezienquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Er is een aflevering van Undercover Boss met de CMO van NASCAR die undercover gaat in de organisatie. Was best gaaf!.
Bier.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
Wat vinden jullie belangrijk bij een oefenruimte?
De ruimte moet groot genoeg zijn, zodat je niet constant met je headstock in je bassist of zanger staat te prikken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
De ruimte moet groot genoeg zijn, zodat je niet constant met je headstock in je bassist of zanger staat te prikken.
Dat de oefenruimte kan wanneer wij ook kunnen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |