Brug/tuners/jackplate/zwarte stratknoppen zijn nog steeds welkomquote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef The_Dean het volgende:
Iemand gitarigheden nodig? Dikke kans dat ik het heb.
Geld nodig
Ach, houd het net zo spannend als het kerstpakket waar het in zatquote:
Pedalen?quote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef The_Dean het volgende:
Iemand gitarigheden nodig? Dikke kans dat ik het heb.
Geld nodig
Digitech Bad Monkey [50 euro] en een Snarling Dogs Very-Tone Dog [75 euro].quote:
Nouquote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef Muchachooo het volgende:
Same here, iemand interesse in een Epi Les Paul Custom?
Ebony, nieuwe elementen en inclusief epi koffer..
binnenkort ook terug te vinden op marktplaats...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd!
Nou, dat is persoonlijk, maar het geeft wat meer een buizen sound mee dan een gewone overdrive.quote:Op zondag 19 december 2010 02:15 schreef blckbb het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de Bad Monkey? Is een tube overdrive beter dan een ''gewone'' overdrive?
Oh oké ik zal d'r wel even over nadenken want ik zit er al een tijdje over na te denken langzamerhand een pedaal-collectie aan te schaffen. Mja, geld is voor mij ook altijd een dilemmaquote:Op zondag 19 december 2010 02:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat is persoonlijk, maar het geeft wat meer een buizen sound mee dan een gewone overdrive.
En de prijs is vraagprijs eh
Maar hij is in nieuwstaat, en die dingen houden wel een beetje hun waarde, dus ga er echt niet veel onder zitten, net als die sukkels die via MP elke keer 25 euro bieden.
PM met goed bod is altijd welkom
Vind 'm wel lekker klinken eigenlijk..quote:Op zondag 19 december 2010 02:15 schreef blckbb het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de Bad Monkey? Is een tube overdrive beter dan een ''gewone'' overdrive?
Ja, maar ik vind juist dat er te weinig een randje aan zit! Maar een term als 'een randje' is ook multi-interpretabel natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
OkeeMaar dat is denk ik ook een kwestie van smaak, vind zo'n bas juist altijd wel tof klinken met een beetje een randje eraan. Wat jij hebt bijvoorbeeld in dat nummer 42 days vind ik dan weer een stuk minder tmijn smaak
Maar bedankt
Kan je me een PM sturen met wat foto`s?quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef Muchachooo het volgende:
Same here, iemand interesse in een Epi Les Paul Custom?
Ebony, nieuwe elementen en inclusief epi koffer..
binnenkort ook terug te vinden op marktplaats...
zal zometeen eens wat foto's makenquote:Op zondag 19 december 2010 06:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan je me een PM sturen met wat foto`s?
hoeveel moet dat kosten dan ?quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ Flickr Photoset ]
ook voor de rest.
Niet meer foto's posten anders GASquote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ Flickr Photoset ]
ook voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |