Ik mark d'r hier in 't oasten ook wienig va.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Metalfreak het volgende:
Nog nooit zo snel naar huis gereden op een vrijdag als vandaag
IN het zuiden zijn de wegen perfect begaanbaar
Zit oe oak in't oasten joah? Woarzooo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik mark d'r hier in 't oasten ook wienig va.
'n beetien boam Zwolle. Nie echt 't oasten of weh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zit oe oak in't oasten joah? Woarzooo?
Als het Zwolle Gelderland was was 't wel aardig oostelijk hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
'n beetien boam Zwolle. Nie echt 't oasten of weh?
(plat-praten-fail)
Andere Zwolle.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als het Zwolle Gelderland was was 't wel aardig oostelijk hoor
Overigens ben ik ook een wannabe boer, m'n ouders komen uit Noord-Brabant (m'n achterburen hadden het een keer over "die leu uut 't west'n"
Haha ja dacht ik al welquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Andere Zwolle.![]()
(Ik heb helemaal niets tegen boeren, integendeel, maar dit moet de eerste keer zijn dat ik iemand 'Wannabe Boer' zie wezen.)
quote:
Dat soort dingen doen ertoe, ja! E-penis enzo!quote:
Het kutte is dat het onbereikbaar is met het ov als je uit wil gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef Iemand91 het volgende:
Ik woon in een dorp met veel boeren en gerelateerde zaken/beroepen. Niks mis mee verder.
Het mooiste is nog de RUIMTE. Elke keer als ik van de studie (Delft) terug kom ben ik blij met de ruimte.
True, maar dat neem ik op de koop toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het kutte is dat het onbereikbaar is met het ov als je uit wil gaan
Ik zou niet weten wat ik met die ruimte zou moeten, maarja ieder z'n ding hequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True, maar dat neem ik op de koop toe.
Wat denk je zelf wat voor kwaliteit je voor dat geld krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef blckbb het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-G(...)562b579#ht_582wt_905
Is dat een beetje betrouwbare shit denken jullie?
Als het echt van een squier is is het sowieso wel een upgrade van wat ik nu hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf wat voor kwaliteit je voor dat geld krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |