Dat valt best nog wel mee.quote:
Vergeleken met jou wel, ja.quote:
Daar zit ik volgende week ook opquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit op de boot naar Terschelling
Succes manquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag hele middag gitaar spelen, maandag jammen, dinsdag repeteren, woensdag jammen, donderdag studio in!
quote:
Ik schijn een soldeerunit te krijgen met alle nodige toebehoren (3d handje, tangetjes enzo) en een bijdrage voor mijn nieuwe cab van mijn moeder en omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Iemand91 het volgende:
Ik voelde me net Kevin van Home Alone vanmorgen: ik ging gisteravond (ok ok, vanochtend) slapen en toen lag er nauwelijks sneeuw, sta ik net op (vakantie hè) ligt er toch een laagje sneeuw.
Enne, gefeliciteerd Witch!
Wat zijn de cadeaus? Gitaren, amps, stickers, lego....?
Ik word vakkundig genegeerd. snik snotterquote:
als ik een strat zou willen zou ik die kopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Muchachooo het volgende:
GAS
http://www.thomann.de/nl/fender_american_standard_strat_rw_ow.htm
check ook deze, http://fender.com/products/search.php?partno=0119600805quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Muchachooo het volgende:
GAS
http://www.thomann.de/nl/fender_american_standard_strat_rw_ow.htm
Die externe geluidskaarten heb je, maar ik denk dat het probleem bij de rest van je computer ligt die het niet aan kan als je te veel muziek mixt. (maar dat weet ik niet zeker misschien heb je wel een heel serverpark staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen hier verstand van ?
Externe geluidskaart
ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die externe geluidskaarten heb je, maar ik denk dat het probleem bij de rest van je computer ligt die het niet aan kan als je te veel muziek mixt. (maar dat weet ik niet zeker misschien heb je wel een heel serverpark staan)
handymanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef blckbb het volgende:
Das nog flinke kak om die veren van de tremelo brug er weer op te zettenHeb me flink gesneden aan een veer
I7 processor zou toch wel redelijk wat aan moeten kunnen zou je zeggen maar misschien ligt het ook aan instellingen wat waarheen gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die externe geluidskaarten heb je, maar ik denk dat het probleem bij de rest van je computer ligt die het niet aan kan als je te veel muziek mixt. (maar dat weet ik niet zeker misschien heb je wel een heel serverpark staan)
SSD hardeschijf kan ook helpenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
I7 processor zou toch wel redelijk wat aan moeten kunnen zou je zeggen maar misschien ligt het ook aan instellingen wat waarheen gaat.
Het gaat bij het afspelen trouwens allemaal prima, maar als ik m'n monitoring aan zet, dus signaal via VST direct naar de output weer dat ie gelijk verwerkt wordt, dan gaat ie het soms lastig krijgen.
Die moet ik kopen? Wil ff een goede mic gaan halen zodat ik thuis ook wat meer kan doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:11 schreef guitarist het volgende:
GAS:
http://www.feedback.nl/recording-microfoons/akg/c-214
Klinkt lekker, alleen ik ben niet zo'n fan van je basgeluid in de mix. Hoe staat die?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Knopjes knopjes en nog meer knopjes
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu als mix, vind de gitaren wel tof klinkenTipsssss ??
http://www13.speedyshare.(...)ady%20mixdownmp3.mp3
Ja de bas moet er nog goed in, ik heb nu de Gitaar naar bas simulator van amplitube gebruiktquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klinkt lekker, alleen ik ben niet zo'n fan van je basgeluid in de mix. Hoe staat die?
En Witchfynder; gefeliciteerd!
Ja, je gitaar klinkt lekkor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de bas moet er nog goed in, ik heb nu de Gitaar naar bas simulator van amplitube gebruikt![]()
Maar het gaat me nu nog om het gitaar geluid
Alle 8quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee tof
Het zijn 8 over elkaar ofzo
maar die prijsquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
check ook deze, http://fender.com/products/search.php?partno=0119600805
The Jeff Beck Stratocaster features a soft C-shaped neck and has a contoured heel for easier access to the higher registers. Further, its Wired with Fender Special Design dual-coil ceramic Noiseless pickups and straight-ahead five-way switching.
lijkt me chill, dat dik gedrukte
Ik mark d'r hier in 't oasten ook wienig va.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Metalfreak het volgende:
Nog nooit zo snel naar huis gereden op een vrijdag als vandaag
IN het zuiden zijn de wegen perfect begaanbaar
Zit oe oak in't oasten joah? Woarzooo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik mark d'r hier in 't oasten ook wienig va.
'n beetien boam Zwolle. Nie echt 't oasten of weh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zit oe oak in't oasten joah? Woarzooo?
Als het Zwolle Gelderland was was 't wel aardig oostelijk hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
'n beetien boam Zwolle. Nie echt 't oasten of weh?
(plat-praten-fail)
Andere Zwolle.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als het Zwolle Gelderland was was 't wel aardig oostelijk hoor
Overigens ben ik ook een wannabe boer, m'n ouders komen uit Noord-Brabant (m'n achterburen hadden het een keer over "die leu uut 't west'n"
Haha ja dacht ik al welquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Andere Zwolle.![]()
(Ik heb helemaal niets tegen boeren, integendeel, maar dit moet de eerste keer zijn dat ik iemand 'Wannabe Boer' zie wezen.)
quote:
Dat soort dingen doen ertoe, ja! E-penis enzo!quote:
Het kutte is dat het onbereikbaar is met het ov als je uit wil gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef Iemand91 het volgende:
Ik woon in een dorp met veel boeren en gerelateerde zaken/beroepen. Niks mis mee verder.
Het mooiste is nog de RUIMTE. Elke keer als ik van de studie (Delft) terug kom ben ik blij met de ruimte.
True, maar dat neem ik op de koop toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het kutte is dat het onbereikbaar is met het ov als je uit wil gaan
Ik zou niet weten wat ik met die ruimte zou moeten, maarja ieder z'n ding hequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True, maar dat neem ik op de koop toe.
Wat denk je zelf wat voor kwaliteit je voor dat geld krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef blckbb het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-G(...)562b579#ht_582wt_905
Is dat een beetje betrouwbare shit denken jullie?
Als het echt van een squier is is het sowieso wel een upgrade van wat ik nu hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf wat voor kwaliteit je voor dat geld krijgt
Dat betwijfel ik, van de regen in de drupquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als het echt van een squier is is het sowieso wel een upgrade van wat ik nu heb
Beer. Lots of beer!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met die ruimte zou moeten, maarja ieder z'n ding he
Ik woon 10 meter naast de supermarktquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Beer. Lots of beer!
Ik woon zo'n 10km van de oude fabriek van Grolsch, heerlijk
maar als ik op de trekker pijpjes op ga halen heb ik nog een mooi uitzicht lekker puhquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik woon 10 meter naast de supermarkt
Maar ik ben blij als ik volgend jaar na 18 jaar eindelijk hier weg magquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
maar als ik op de trekker pijpjes op ga halen heb ik nog een mooi uitzicht lekker puh
Hier kan je bellen en dan komen ze bier bij je aan de deur brengen, hoef je met die kou n iet naar buitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
maar als ik op de trekker pijpjes op ga halen heb ik nog een mooi uitzicht lekker puh
Telefoon? Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier kan je bellen en dan komen ze bier bij je aan de deur brengen, hoef je met die kou n iet naar buiten
Ja, zondequote:
Ach, hij leeft nog wel even door!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
niemand heeft het eeuwige leven!
lijkt verdacht veel op de brug die in mijn oude squier zit. als dat zo is, NIET DOEN! als ik op die squier speel hoor je het rammelen van de brug boven de snaren uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef blckbb het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-G(...)562b579#ht_582wt_905
Is dat een beetje betrouwbare shit denken jullie?
Boss Loopstation?quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik wil een loop-pedaal gaan kopen, maar weet niet waar ik op moet letten... Geen professionele shit, iets eenvoudigs maar wel degelijk.
Advies graag!
Waaat ik kom bij jou werken! waar werk jij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, het kerstpakket van mijn werk is binnen. Gewoon een Gewoon een FullHD network media player.
ik zou gaan voor iets met meerdere knoppen, niet een loopstation van boss, veels te omslachtig. zelf heb ik een looper in mijn line6 m9 zitten, en die werkt gewoon super simpel. een knop voor opnemen en een knop voor afspelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik wil een loop-pedaal gaan kopen, maar weet niet waar ik op moet letten... Geen professionele shit, iets eenvoudigs maar wel degelijk.
Advies graag!
Meer bands/mensen hadden last van de sneeuw, gister op EMM zou Moonspell om half 11 spelen, werd uiteindelijk kwart voor 1 orsoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef brother52 het volgende:
Kutsneeuw.![]()
Vanavond een gig in Zaandam maar dat heb ik maar afgezegd. Als ik nu zou gaan rijden, ben ik er misschien net voor middernacht.
het mooie prachtige kut dorp nuenen... wat ben ik blij daar niet meer te wonen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Muchachooo het volgende:
ik woon ook in zo'n lekker gat.
nuenen
Mooie dingen die M serrie van line 6quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik zou gaan voor iets met meerdere knoppen, niet een loopstation van boss, veels te omslachtig. zelf heb ik een looper in mijn line6 m9 zitten, en die werkt gewoon super simpel. een knop voor opnemen en een knop voor afspelen.
[ afbeelding ]
www.ogd.nlquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Waaat ik kom bij jou werken! waar werk jij?
Wij kregen hier alleen zo'n schijt-tinteling.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, het kerstpakket van mijn werk is binnen. Gewoon een FullHD network media player.
ik 80 euro, brutoquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wij kregen hier alleen zo'n schijt-tinteling.
Vertegenwoordigd een waarde van ¤ 75,- en dan kun je pakketjes met een tosti-ijzer of twee badhanddoeken krijgen. Right!
ja ben er erg blij mee, gebruik nu mijn andere pedalen niet eens meer...! mooi compact apparaatje waar alle denkbare effecten inzitten van goede kwaliteit. distortions gebruik ik niet, maar wel de volumeboosts ervan om zo de orange meer op zijn donder te geven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
Mooie dingen die M serrie van line 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |