Wat sluit je hierop aan? Kan niet veel wijzer worden van de linkquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef Gummibeer79 het volgende:
Dit is een toppertje
http://www.esi-audio.com/products/maya44usb/
Will fit all your needs![]()
(gebruik 'm zelf ook icm cubase en reason)
Playback functie is geen probleem, het gaat fout als je jezelf direct wil monitoren. Maarja dat inspelen lukt zo blind ook wel dat is het probleem niet. Maar het is wel relaxter als je alles gelijk hoortquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef devl1nsect het volgende:
Heb hier ook een toneport. Een UX1.
Bij gebruik van de zwaardere VST's heb ik eigenlijk hetzelfde probleem. Heb een mindere snellere pc dan de jouwe. Dacht dat het aan het interne geheugen zou liggen. Als jij het ook hebt, dan is het dat niet
Hou mij ook aanbevolen voor tips. Wil dus de latency en die kraak geluiden voorkomen.
Ik heb een Athlon XP 2500+ uit 2003 met 1,5 gig ddr1 geheugen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wat sluit je hierop aan? Kan niet veel wijzer worden van de link![]()
@dribbel: hoeveel ram geheugen heeft je pc. En hoe record jij je gitaar? Wat is je setup?
Ik wil de VST die ik aan heb staan (GuitarRig) gebruiken en wat ik inspeel direct horen via uitgangen op Toneport of het geluid via de PC. Dat lukt alleen met vertraging. Ondanks de ingebouwde ASIO in combi met de juiste driver van Toneport.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Playback functie is geen probleem, het gaat fout als je jezelf direct wil monitoren. Maarja dat inspelen lukt zo blind ook wel dat is het probleem niet. Maar het is wel relaxter als je alles gelijk hoort
Dat is duidelijker. Mis dus die mengtafel om de audio door te sturen. Wat voor mengtafel heb je en welk keyboard gebruik je? Jij kan je gitaar dus niet aansturen met een VST als Guitar Rig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ik heb een Athlon XP 2500+ uit 2003 met 1,5 gig ddr1 geheugen.
Dus ouwe meuk.
Ik heb een mengtafeltje op de analoge ingangen waarmee ik direkt (via effectenpedaal) bass of gitaar kan aansluiten. Of mic voor de gitaarversterker (Fender)
Toetsen speel ik in op Reason en drums knip en plak ik daar ook inelkaar.
Dit als wavje in (momenteel) cooledit, en multitrack de andere instrumenten erbij.
En draait als een zonnetje!
Heb een Xlab-meuk-mixertje een een Roland XP10 (beetje vintage) die ik met een Yamaha UX16 mijn computer instuur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:21 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik wil de VST die ik aan heb staan (GuitarRig) gebruiken en wat ik inspeel direct horen via uitgangen op Toneport of het geluid via de PC. Dat lukt alleen met vertraging. Ondanks de ingebouwde ASIO in combi met de juiste driver van Toneport.
En op de Toneport aansluiten op een net nieuwe laptop is helemaal een drama. Nog meer kraakgeluiden en vertraging.
Volgens mij is het een externe geluidskaart idd.
[..]
Dat is duidelijker. Mis dus die mengtafel om de audio door te sturen. Wat voor mengtafel heb je en welk keyboard gebruik je? Jij kan je gitaar dus niet aansturen met een VST als Guitar Rig?
Gebruik zelf ook Reason en Cubase. Wil een nieuwe set up halen die wél eindelijk werkt. Dus een keyboard en iets waarmee ik mijn toneport kan gebruiken voor gitaar en bas.
Wie heeft advies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |