heb serieus gesolliciteerdquote:
ik gebruik de distortions nu ook niet meer, maar ze zijn niet eens zo slecht vind ik. De andere effecten zijn inderdaad gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja ben er erg blij mee, gebruik nu mijn andere pedalen niet eens meer...! mooi compact apparaatje waar alle denkbare effecten inzitten van goede kwaliteit. distortions gebruik ik niet, maar wel de volumeboosts ervan om zo de orange meer op zijn donder te geven.
Zeker! Is ideaal voor naast je studie én na je studiequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb serieus gesolliciteerd
was nog op zoek naar een bijbaan, en als ICT student is dit natuurlijk een mooie kans.. thanks!
Hipheid!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:00 schreef Muchachooo het volgende:
fontys ehv, en ik ga volgend jaar technische informatica doen op de uni
GAS voor een huis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wil geld uitgeven aan GAS maar kan maar niet kiezen wat ik wil kopen![]()
De keuzelijst;
- Basgitaar met doorlopende hals en humbuckers
- Nieuwe Gitaar b.v. Epiphone Cornet
- 2-de hands Gibson ( Mooie maar dure heb ik op het oog..)
- Nieuwe interface met Pro Tools 9 ( addertje onder het gras* )
- * Nieuwe PC omdat mijn huidige Pro Tools 9 niet trekt..
- Nieuw vrijstaand huis met ruimte voor een studio ( iets over budget ben ik bang![]()
)
quote:
Nee man, zit dan vlak op je buren en van binnen mag je ook nog eens alles verbouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wil zoiets;
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikenlaan-18/
Maar dan voor 2 ton max
Tja het blijft behelpen natuurlijk maar een kavel kopen en de perfecte woning laten bouwen duurt ook weer zo lang ...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, zit dan vlak op je buren en van binnen mag je ook nog eens alles verbouwen.
Alleen die wijnkelder heeft nog wel wat.
Gain boost niet meer inschakelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef DrD00m het volgende:
Heb bij een ingebouwde EMG ALX-F een soort ruis wanneer de gain-boost is ingeschakeld.
Bvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
What could it be?
Dat zou eventueel moeten kunnen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik een digitaal drumstel heb met een midi output, en een midi=>usb kabel, kan ik dan het midispoor direct op m'n computer opnemen ? Of is daar nog meer voor nodig?
Hoe bedoel je op 10 zettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zou eventueel moeten kunnen ja.
Wel je midispoor op 10 zetten dat is je drumspoor.
Cubase/Reason/Fruityloops/Reaper kunnen dat allemaal, Reason niet, daar die geen midi out heeft.
Midi kanaal 10 is de standaard voor het drum kanaalquote:
Er zit toch geen verschillen tussen midi kanalen? Je kan em toch in ieder kanaal proppen die je wil ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Midi kanaal 10 is de standaard voor het drum kanaal
Want is er geen andere oplossing?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gain boost niet meer inschakelen.
Nice!quote:
Dan heb je ergens een aardingsprobleem. Of een rammelende voeding van een pedaal ofzo. Ik heb ook een paar pedalen die storen met adapter, maar met batterij ruisvrij zijn. Dat komt pas echt naar voren met gain/distortion.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:27 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Want is er geen andere oplossing?
Heb ook een gain-switch op mn 81/85 set (niet met equalizer zoals de alx-f) maar die geeft geen enkele noise...
en zodra je het element of de plug van je kabel aanraakt (als hij al is ingeplugged) dan stopt het ook. Ik vind het een beetje vreemd..
Ik heb mezelf zo goed ingehouden door geen Spinal Tap grap te maken... kom jij met ditquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zo goed ingehouden door geen Spinal Tap grap te maken... kom jij met dit
Ik vind de bas nog teveel *whoemp* klinken voor deze muziek. Ik zou zeggen; beetje laag eruit nog en misschien wat grittier laten klinken, wat meer jaren '70 ampeg. En ik weet niet of het aan de aanslag klinkt of wat, maar hij klinkt heel lief. Waar is de attack? Als ik dit nummer in moest spelen zou ik op die bas rammen als hamer op een aambeeld. Raggen met die hap! Arrgghhhhh, yeah!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
En nu met echte bas erin ipv gesimuleerd en 2e gitaar er ook inIk vind hem al de goeie kant opgaan.
Laatste 3 stappen zijn de solo erin, de zelf opgenomen drums eronder en de zang erin uiteraard.
http://www13.speedyshare.(...)ady%20mixdownbas.mp3
Aanmerkingen ?
Okeequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind de bas nog teveel *whoemp* klinken voor deze muziek. Ik zou zeggen; beetje laag eruit nog en misschien wat grittier laten klinken, wat meer jaren '70 ampeg. En ik weet niet of het aan de aanslag klinkt of wat, maar hij klinkt heel lief. Waar is de attack? Als ik dit nummer in moest spelen zou ik op die bas rammen als hamer op een aambeeld. Raggen met die hap! Arrgghhhhh, yeah!!!
Nou, dat dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Easy on the Copper/Tin !!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
En nu met echte bas erin ipv gesimuleerd en 2e gitaar er ook inIk vind hem al de goeie kant opgaan.
Laatste 3 stappen zijn de solo erin, de zelf opgenomen drums eronder en de zang erin uiteraard.
http://www13.speedyshare.(...)ady%20mixdownbas.mp3
Aanmerkingen ?
Bedankt man! Ziet er allemaal piekfijn uit, maar 409 euro is met wat teveel van het goeie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik zou gaan voor iets met meerdere knoppen, niet een loopstation van boss, veels te omslachtig. zelf heb ik een looper in mijn line6 m9 zitten, en die werkt gewoon super simpel. een knop voor opnemen en een knop voor afspelen.
[ afbeelding ]
Die DD-7 ziet er goed uit en de functies ervan maken het apparaat des te aantrekkelijker! Ook kost deze maar 139 euro, wat zeer betaalbaar is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:28 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Boss Loopstation?
http://www.thomann.de/nl/(...)76171fc899b827eccb20
als je nog geen delaypedaal hebt zou je de Boss DD-7 kunnen proberen, die heeft ook een loopfunctie, heb je twee vliegen met een klap
Eerst weten wat je moet doen voordat je het gaat doenquote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef blckbb het volgende:
Wauw ik heb voor mijn doen mijn gitaar heel aardig afgesteld al. Laagst mogelijke actie zonder fretbuzz eruit gehaaldAlleen speelt ie nog wel wat stug met barré akkoorden enzo, je kan via je brug de snaar toch iets korter maken? (gaat alleen ten koste van octaaf zuiverheid toch? )
Ik zeg toch niet dat ik het zomaar in het wilde weg ga doenquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Eerst weten wat je moet doen voordat je het gaat doen![]()
gebruik de copulerende googel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |