Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ga slapen ben ik bang. Welterusten alvast GFquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doen![]()
en dat is nogal wat werk zie ik net
trusten kerelquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga slapen ben ik bang. Welterusten alvast GF![]()
dat heb ik altijdquote:
Haha ok dan .quote:
vrijwillig werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha ok dan .![]()
Vrijwillig of werken ?
psstt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doen![]()
en dat is nogal wat werk zie ik net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
honden
LL.. hebben jullie een hond???Alleen als ze likken als Lassie zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Alleen wat miezer toen ik wegging, ook wel motregen genaamd. Maar hier is er niets. Dat is dan ook het halve land verder!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik blijk toch wel heul ver van mijn werk te wonen![]()
gisteren ging met regen weg en kwam met sneeuw thuis en nu ging ik droog weg en kom in een halve sneeuwstorm aan
tja, en je hebt minder last van randstad mongolenquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen wat miezer toen ik wegging, ook wel motregen genaamd. Maar hier is er niets. Dat is dan ook het halve land verder!
ik kom beide soorten tegen, het ene moment moet je uitwijken omdat een over voorzichtige bijna stil staat op het liefst de middelste baan (waarom zou rechts rijden) en het volgende moment tol je in de rondte omdat iemand met 160 voorbij ploegtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, heel veel mensen kunnen helaas niet rijden. Of doen overvoorzichtig, of denken dat ze door al die snufjes geheel veilig zijn en blazen maar door. De combi van twee personen op de weg maakt het pas echt spannend.
Hoiquote:
van sander en koenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe![]()
Eerst maar eens even ontbijten en koffie zetten
jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet van Sander en KoenGewoon te laat naar bed gegaan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawelje bent DE moe van Sander en Koen
wokquote:
Ook dat!quote:
Eens... dat is echt geen leuk programma...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
De Coen en Sander show
En alle andere radioprogramma's met hyper-niet-grappige-DJ's
word maar eerst rustig wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we eerst even een bakkie doen?
en het groei nog steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het is wel weer erg wit buiten nu. Die millimeter sneeuw die gisterenavond een deel van de straat bedekte is behoorlijk gegroeid.
Hier niets. En het zou me ook niet uitkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het is wel weer erg wit buiten nu. Die millimeter sneeuw die gisterenavond een deel van de straat bedekte is behoorlijk gegroeid.
Vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
ze komen de erasmusbrug niet meer op hier! foto maken lukt niet door de sneeuw!
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niets. En het zou me ook niet uitkomen
Ik mag straks weer de snelweg op en ik wil niet te laat zijn, maar ook niet achterlijk te vroeg. Met sneeuw wordt dat lastig
Dat is de erIJSmusbrug geworden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
sympquote:
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WOK slaap lekker, ow en moet ik me scheren volgende week?
ik hoop dat ik dat vandaag weetquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat vandaag weet![]()
ik wacht al een week op bericht of ik volgende week moet werken of niet, maar het is vandaag pas vrijdag
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je voor dat ze zoiets op tijd laten weten
barquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Al een uur bezig om de stad uit te komen... Zo maar eens bellen dat ik er iets later ben..
Wel voorzichtig doen hequote:Op vrijdag 17 december 2010 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Al een uur bezig om de stad uit te komen... Zo maar eens bellen dat ik er iets later ben..
Ik vertrek al naar de keukenquote:
Is die volgende week nog wel goed dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel voorzichtig doen he
[..]
Ik vertrek al naar de keuken![]()
Taart bakken
Heb 1 foto, helaas geen kabel voor foon bij!quote:
muckiequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:07 schreef Muck het volgende:
het bloed prikken ging wonderbaarlijk goed
Daarna wel drie kwartier op de bus gewacht, die nu stapvoets rijdt
friempiequote:
Nee die taartjes zijn voor morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is die volgende week nog wel goed dan?.
Precies, heb ik even de tijd om op te warmenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
ach, je zit droog en hij rijdt tenminste
[..]
friempie
O, ik dacht dat de meet volgende week pas wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die taartjes zijn voor morgen
Rooster gewoon een ijsvrije dag voor iedereen, inclusief jezelf, inquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier regent het telefoontjes van docenten die later komen.
De schoo, is echt uitgestorven
Is het ook, maar het is een lunch-meet geen taart-meetquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de meet volgende week pas was.
Ja maar met taart kun je ook lunchen. We lunchen toch ook met suikertaartje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook, maar het is een lunch-meet geen taart-meet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar met taart kun je ook lunchen. We lunchen toch ook met suikertaartje?
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier regent het telefoontjes van docenten die later komen.
De schoo, is echt uitgestorven
Is er al bekend hoeveel mensen er komen? Anders wil ik best een appeltaart oid bakkenquote:
pandaquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef Panda72 het volgende:
goedemorgen 1,5 uur gedaan maar ik ben op het werk.
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenOf ga door de gangen rennen en roep hoe beroerd het werk soms is
Maak in elk geval misbruik van een uitgestorven school
![]()
En goedemorgen allemaal
He friemel!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef friemelaar het volgende:
Morge Beertje![]()
![]()
Morge Marijke![]()
![]()
morge Outootje
Wokjequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
panda
[..]
[..]
marijkje
linuxbabe
![]()
wat een vervelend en ellendig werk heb ik toch
goed, wel heel druk gehadquote:
hou op schei uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He friemel!![]()
Hoe ist?
[..]
WokjeLekkere hacker
Hahaha, nou eigenlijk wel, want ik las iets van nog steeds niet weten of je volgende week moet werken of niet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenOf ga door de gangen rennen en roep hoe beroerd het werk soms is
Maak in elk geval misbruik van een uitgestorven school
![]()
En goedemorgen allemaal
quote:Stroomstoring Utrecht
Van en naar Utrecht Centraal moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. Door een stroomstoring rijden er van en naar Utrecht Centraal geen treinen.
Ik ben toch blij dat ik vandaag thuis werk. Vanochtend lag Leiden-Alphen er al uit door een defecte trein, en dan had ik dus moeten omreizen via... Utrechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed dat ik niet op het OV vertrouw in iedergval, zoals Fles me aanraadde:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein? Wel op onze bestemming?
Ja dat werkte goed he die wintertest. Helegaar geen storingen met dit weer bij de NS.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed dat ik niet op het OV vertrouw in iedergval, zoals Fles me aanraadde:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein? Wel op onze bestemming?
Ze hadden ook echt geen last van de sneeuw tijdens die test. Geen wonder ook, als het ruim tien graden boven nul en zonnig isquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat werkte goed he die wintertest. Helegaar geen storingen met dit weer bij de NS.
Ja dat klopt maar dat is typisch de NSquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hadden ook echt geen last van de sneeuw tijdens die test. Geen wonder ook, als het ruim tien graden boven nul en zonnig is.
Ik heb er ook 5 min langer over gedaan als normaal. Stomme fiets waar versnellingen zaten vast gevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. op werk aangekomen.. 2 uur gedaan over een stukkie van 12 km ( normale reistijd : 15 min)
waarom rijden er nou andere mensen op de weg!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. op werk aangekomen.. 2 uur gedaan over een stukkie van 12 km ( normale reistijd : 15 min)
waarom rijden er nou andere mensen op de weg!
ik had nergens last vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 min langer over gedaan als normaal. Stomme fiets waar versnellingen zaten vast gevroren
Fietsen durf ik niet met dit weer.. om over de scootah (quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 min langer over gedaan als normaal. Stomme fiets waar versnellingen zaten vast gevroren
Fietsen ging hier wel prima... alleen, die gruwelijk irritante opspattende sneeuw/smurrie...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het nog van gisteren avomdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik had nergens last van![]()
het begon te sneeuwen toen ik er bijna was, goede timing dus
Ik heb geen zin om te lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fietsen durf ik niet met dit weer.. om over de scootah () maar te zwijgen
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de eerste taart staat in de oven
moonboots aan en gaan!quote:
Zijn mijn thermo laarzen die ik nu aan heb ook goed, maar als nog geen zin in lopen want dan veel eerder wegquote:
Waarom zijn jullie gestopt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
Typisch... toen ik een sms-bundel van 25 per maand had, kwam ik daar ruim overheen de laatste maanden. Toen stopte ik met sms'en met één persoon, precies op het moment dat mijn bundel naar 100 sms'jes per maand ging, en nu zit ik weer onder die 25.
Jep, en hier in de straat is niet gestrooid nogquote:
cm of 3 hier, denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ligt echt maar een wit laagje... Helemaal niet zoveel
Ik wil wel met je smsen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
Typisch... toen ik een sms-bundel van 25 per maand had, kwam ik daar ruim overheen de laatste maanden. Toen stopte ik met sms'en met één persoon, precies op het moment dat mijn bundel naar 100 sms'jes per maand ging, en nu zit ik weer onder die 25.
lekker dan... kan ik wel parkeren voor de deur?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie gestopt?![]()
[..]
Jep, en hier in de straat is niet gestrooid nog
Aan de overkant wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker dan... kan ik wel parkeren voor de deur?
Heb jij een nieuw nummer dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef Pien85 het volgende:
Oh, dat doet me er aan denken... Mart, heb je mijn nieuwe nummer al?
Juhquote:
Wtf? E? En waarom gestopt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
zitten er leuek bij?quote:
Dat hadden mijn ouders op hun vaste nummer. Klacht ingediend bij KPN en sindsdien zijn ze niet meer gebeld...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JuhNieuwe foon gekocht, wilde nummer laten overzetten, maar toen werd ik opeens op mijn oude nummer constant door een anoniem nummer gebeld, en als ik dan opneem hoor ik niks... En dan werd nogal vervelend 30 keer per dag
hahahaha kwartje valt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
zitten er leuek bij?
zo ja dan kun je ze verkopen op marktplaats
Vodafone kán er iets aan doen, maar "dat heeft geen prioriteit mevrouw".quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hadden mijn ouders op hun vaste nummer. Klacht ingediend bij KPN en sindsdien zijn ze niet meer gebeld...
ooh zulke telefoontjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hahahaha kwartje valt.
Nee geen leuke bellers alleen maar erg vervelende mensen.
Dat kan helaas niet want anders verlies wij klanten en dan verlies ik mijn baan.quote:
iemand ander sop laten nemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet want anders verlies wij klanten en dan verlies ik mijn baan.
Ja 1 staat in de oven, die wordt wel mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooooi LLHoe is hettt?
En met je taarten?
quote:
ik ben scheel en half wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan waarom jij geen hoi tegen mij zegt?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
* Giertje zet gebak neer voor iedereen
buuh blerg mijn hoofd en zulksquote:
ligt ergens, weet niet waar te brak om te zoeken en die is voor veraf niet dichtbijquote:
Feliiiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
Weinig slaap, voel me soms beetje eenzaamquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
buuh blerg mijn hoofd en zulks![]()
hoesie met jou
[..]
ligt ergens, weet niet waar te brak om te zoeken en die is voor veraf niet dichtbij
Feliquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
griet gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
eenzaamquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig slaap, voel me soms beetje eenzaamverder goed.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
griet?quote:
ja zo lees en typ ik je naam al 2 jaarquote:
de derde jarige op een rij!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
ik wil mijn naam veranderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo lees en typ ik je naam al 2 jaar
Jaquote:
maar je bent juist zo'n sociale flapuit hier op fok, hoe kan dat danquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaGewoon alsof ik niemand heb zeg maar
![]()
en dan bedoel ik nog niet eens in de zin van relatie etc.
feliquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
Dat is FOK! hequote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je bent juist zo'n sociale flapuit hier op fok, hoe kan dat dan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig slaap, voel me soms beetje eenzaamverder goed.
hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]eenzaam... dan had je dinsdag maar niet voorbij moeten laten gaan
ja maar ik bedoel ook dat je overkomt als zo iemand komt als zo iemandquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is FOK! heirl is het altijd anders
mwah... wat later dan gepland... vrouwlief was ziek en moest dus nog even voor haar zorgen... dus was pas om half 11 in Almelo...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaNog beetje goed kunnen reizen?
Ik zit helaas alleen tot 14:00quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand ander sop laten nemen![]()
gewoon lief vragen en panda schattig ogen opzetten
Ik ben wel sociaal enzo, alleen nooit het gevoel dat ik echt ergens bij hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel ook dat je overkomt als zo iemand komt als zo iemand
dat is stomzquote:
oohw das minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wel sociaal enzo, alleen nooit het gevoel dat ik echt ergens bij hoor
3 verschillende uitgaansgroepen, verschillende vriendengroepen etc.
o verrek jaquote:
ja het is glahadquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o verrek ja![]()
en ik moet straks door dat pokke weer heen
ga je huis uit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is FOK! heirl is het altijd anders
Wees blij dat je het zo verdeeld hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
*edit vorige post *quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hier ligt al 15 cm!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
het begint opeens freaking hard te sneeuwen, zie niks dan sneeuw buiten
Ja mja maar ik hoor er nooit echt bij. Op vakantie gaan word ik niet meegevraagd, uitgaan moet ik zelf vaak naar vragen van gohquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat je het zo verdeeld heb![]()
het kan ook zijn dat mensen denken dat je het al druk genoeg hebt ( met de 3 vrienden groepen) en je niet uit (durfen) te vragen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mja maar ik hoor er nooit echt bij. Op vakantie gaan word ik niet meegevraagd, uitgaan moet ik zelf vaak naar vragen van gohNiet dat ik daarvoor beroerd ben, maar om eens meegevraagd te worden
hier lag al een pak, nu nog meerquote:
Hierr is nog heul weinigquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
het begint opeens freaking hard te sneeuwen, zie niks dan sneeuw buiten
Ohja heel herkenbaar ... ik ben daar mee gestopt op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mja maar ik hoor er nooit echt bij. Op vakantie gaan word ik niet meegevraagd, uitgaan moet ik zelf vaak naar vragen van gohNiet dat ik daarvoor beroerd ben, maar om eens meegevraagd te worden
ik wou gisteren nog snowboots kopen, ik baal dat ik dat niet heb gedaan, nu heb ik alleen maar glijschoenenquote:
en jah hoor..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
OHnee!!
Het wisselverwarmkastje is bevroren..
*voorspelt geen trein verkeer tussen A'dam en Den haag/r'dam*
ik wou vandaag naar adam of wat kleren schoeneen te scoren maar dat plan valt inde sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
OHnee!!
Het wisselverwarmkastje is bevroren..
*voorspelt geen trein verkeer tussen A'dam en Den haag/r'dam*
Dat werkt ook zo voor mannen hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*edit vorige post *
Zie het zo: verschillende mensen vinden het heel leuk om bij je in de omgeving te zijn..
en een tip:
ik heb gemerkt dat als je een beetje geeft ( iets persoonlijks deelt met iemand) dat je daar heeeeel veel voor terug krijgt.. je haalt een oppervlakkige band meteen op naar een goede band...
( maar ikweet niet hoe dat voor mannen werkt)
12 uur?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe laat eigk? Want dan kan ik daar rekening mee houden
Mogguh caviagirlquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer, vriendinnetje kwam onverwacht langs voor thee
Morgen PeZu en Prik!![]()
ik zie ook geen hand voor ogen, ze liggen dan ook op het keyboardquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik zie hier geen hand voor ogen. Ik ga nu maar, misschien kom ik dan op tijd...not.
helleuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer, vriendinnetje kwam onverwacht langs voor thee
Morgen PeZu en Prik!![]()
Zoveel mogelijk afleiding zoeken, is toch het beste.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef RealZeus het volgende:
Pfff, ik ben zooo moe in mijn hoofd. Gelukkig belt de huisarts straks en krijg ik hopelijk een doorverwijzing voor de psycholoog, want dit gaat niet langer zo.
Ik heb van de week nog pumps gekochtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou gisteren nog snowboots kopen, ik baal dat ik dat niet heb gedaan, nu heb ik alleen maar glijschoenen
Ja, ik weet het. Maar ik kan het malen en piekeren niet uitzetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk afleiding zoeken, is toch het beste.
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexyquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog pumps gekocht
Ja geen, maar thanks voor je advies enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat mensen denken dat je het al druk genoeg hebt ( met de 3 vrienden groepen) en je niet uit (durfen) te vragen..
Hier nietquote:
quote:
Goed zo! Hopelijk kan je snel ergens terechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef RealZeus het volgende:
Pfff, ik ben zooo moe in mijn hoofd. Gelukkig belt de huisarts straks en krijg ik hopelijk een doorverwijzing voor de psycholoog, want dit gaat niet langer zo.
Is alles goed daar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie ook geen hand voor ogen, ze liggen dan ook op het keyboard
[..]
helleuw
Ik kom d'r aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gratis af te halen: irritant kind, 6 jaar, heel boos,
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexy
Daar heb je ook de afleiding voor, dat je wel aan iets anders moet denken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik kan het malen en piekeren niet uitzetten.
nope dus vandaar de stiltequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier niet
[..]Helaas zijn dat mijn ex-cavia's
Heb nu alleen nog 2 poessies
![]()
[..]
Goed zo! Hopelijk kan je snel ergens terecht
[..]
Is alles goed daar?Je was zo stil
[..]
Ik kom d'r aan
Veel leukerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Helaas zijn dat mijn ex-cavia's
Heb nu alleen nog 2 poessies
![]()
rode kaplaarzen in de sneeuw vind ik niet sexy hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
De combi wit met rood is ook wel erg
halloquote:
Goedemorgen plompe loriquote:
Ja, of dat je een kast hebt met laatjes en deurtjes en dat je in ieder laatje of achter ieder deurtje een bepaald probleem stoptquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb je ook de afleiding voor, dat je wel aan iets anders moet denken.
Of probeer te visualiseren, visualiseer dat je het gemaal in een kist stopt en die kist dicht doet.
Ik was van de week aan het werk en zelfs toen stopt het malen en piekeren niet. Bovendien moet ik er echt even met iemand over praten, anders ga ik het posten en dat gaat zeker tegen me werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb je ook de afleiding voor, dat je wel aan iets anders moet denken.
Of probeer te visualiseren, visualiseer dat je het gemaal in een kist stopt en die kist dicht doet.
quote:
Ja, in sommige opzichten wel jaquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
rode kaplaarzen in de sneeuw vind ik niet sexy hoor
[..]
hallo
Je mag PMen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was van de week aan het werk en zelfs toen stopt het malen en piekeren niet. Bovendien moet ik er echt even met iemand over praten, anders ga ik het posten en dat gaat zeker tegen me werken.
Wauw! Die is gaaf zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze gister tegen
Er schijnt in de brede Randstad nu een aangepaste dienstregeling te rijden. Dus minder treinen in de Randstad, om de boel nog enigszins op gang te houden. Dat wordt nog wat als dat tot in de avondspits zo blijft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en jah hoor..
http://www.ns.nl/storingen/index.form
ook een beetje mar maakt niet uit komt goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer je lijf?
[..]
Ja, in sommige opzichten wel jaAlleen waren mijn caafjes speciaal voor me
Dus mis ze soms wel een beetje nog
Nee, ik heb in een ander topic al de naam een zeikerd te zijn, die naam wil ik hier niet,quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag PMen hoorLuisteren kan ik wel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexy
Ik vind je geen zeikerd dat weet je hopelijk best welquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb in een ander topic al de naam een zeikerd te zijn, die naam wil ik hier niet,
Ik snapquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gratis af te halen: irritant kind, 6 jaar, heel boos,
oehquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vd rest niks aan hehquote:
muts en sjaal mag welquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood staat mij helemaal nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapIk vind rood normaal niet zo mooi
Maar deze is echt gaaf
hoiquote:
Prikquote:
Liefje! Hoe is het met je hoofdje?quote:
wokkeltjequote:
Het is een prachtige jurkquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rood staat mij helemaal nieten wit ook niet maar ik vond deze combi wel heel gaaf
Ik geloof dat ik half wat onder de leden hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi![]()
[..]
Prik![]()
[..]
Liefje! Hoe is het met je hoofdje?![]()
[..]
wokkeltje![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rood staat mij helemaal nieten wit ook niet maar ik vond deze combi wel heel gaaf
Volgens mij heerst het. Hier droge keel, stem een paar octaven lager. Maar het zet vooralsnog niet doorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik half wat onder de leden hebklink nu ook verkouden enzo
Dus niet helemaal zoals gehoopt
Hoe is het met jou dan?
haha zulke gedachtes kunnen bijna altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha zo zo wat een gedachtes net voor de middagMaar het idee is wel sexy ja
hoi fles, alles goed?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
vervloekte hoerige tering sneeuw
vervloekte hoerige tering winter
vervloekte hoerige tering feestdagen
vervloekte hoerige tering NS
vervloekte hoerige tering alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, bij een man is dat gewoon geil, de stem wat octaven lagerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij heerst het. Hier droge keel, stem een paar octaven lager. Maar het zet vooralsnog niet door
Zullen we even bellen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij heerst het. Hier droge keel, stem een paar octaven lager. Maar het zet vooralsnog niet door
Ik eerstquote:
Vinnik ook, het is nooit te vroeg of te laat voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha zulke gedachtes kunnen bijna altijd
proef ik hier een trauma?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohneeequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik geloof dat ik half wat onder de leden hebklink nu ook verkouden enzo
Dus niet helemaal zoals gehoopt
Hoe is het met jou dan?
Was jij niet degene die gisteren de NS hier nog propageerde?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat wel redelijk hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Same hereEn ik ben het helemaal met je eens
![]()
Zeg, hoe is het met u vandaag mevrouw?Oh en was er al bekend hoeveel mensen er volgende week ongeveer komen?
Kusje op je vervloekte hoerige tering allesquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was jij niet degene die gisteren de NS hier nog propageerde?Bij voorkeur bij wintersweer?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneee![]()
Blijf dan lekker thuis vandaag![]()
En als mijn kussen er is bel ik wel, dan haal ik je wel even op
Hihihihihi, ik moest heulemaal glimlachen bij jouw omschrijving op mijn rekeningoverzichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat wel redelijk hoor![]()
Ik heb werkelijk geen idee
Ik wil ook niet dat je dat gaat vinden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind je geen zeikerd dat weet je hopelijk best welEn daarom ook PM, maar het hoeft natuurlijk niet was maar een aanbod
Wanneer zou je daar heen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ophalen?
Wat luxe
En fijn
Ik ga de mevrouw van de Gamecube ook afbellen, ophalen zie ik vandaag niet zitten
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ze vannacht om half 5 nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha zulke gedachtes kunnen bijna altijd
Maak je niet zo druk over wat iemand op het internet van je vindt johquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat je dat gaat vinden.En het is gewoon zo lastig en tegenstrijdig allemaal en jij hebt ook genoeg aan je hoofd. Maar wel lief van je.
Half 5, maar dat kan volgende week ook nog welquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer zou je daar heen dan?
volgende week dan zie ik jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn gebakje zit in de doos van het kerstpakket naar Nijntje te kijken
Het was in de buurt, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Half 5, maar dat kan volgende week ook nog wel
En vandaag ben jij jarig!quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi, ik moest heulemaal glimlachen bij jouw omschrijving op mijn rekeningoverzicht![]()
ik ook wel denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ze vannacht om half 5 nog
dank je en ja ik kom ook volgende weekquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vandaag ben jij jarig!![]()
Gefeliciteerd!
En kom je volgende week ook?
Kan, maar als het volgende gebeurd is dat ook prima, dus kijk maar of je het redt johquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was in de buurt, toch?
Dan gaan we toch even lekker samen met de ootooo?![]()
Neeneeneeneee, daar komt niets van in!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, kjoet
He he he, wil jij mijn shampoo van Rituals lenen?
Want jij vond em zo lekker, dus eigenlijk wil ik wel dat jij hem dan hebt
![]()
Wie is Merel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je en ja ik kom ook volgende week
samen met merel-
iets met een kusje voor suikersnoetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus?Ik weet niet eens meer wat ik heb neergezet
![]()
Deze week is mijn hoofd een beetje blur
Ja nee nou, vinnik toch welquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeneeneeneee, daar komt niets van in!
Daar moet JIJ van genieten![]()
Ik heb mijn herbal essences, dus ik sta al genoeg te kreunen onder de douche
Nou, vinnik niet, want het was voor jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, vinnik toch wel![]()
zij zit ook op fok in kpd ook en ik geloof ook in singles zij wou LL ook ontmoetenquote:
Oh hihi ja lief he? Moest toch wat neerzetten, dan maar beter de ruimte beter benuttenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met een kusje voor suikersnoetje
Komt wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan, maar als het volgende gebeurd is dat ook prima, dus kijk maar of je het redt joh
Ik heb nog 3 andere dingetjes en jij!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vinnik niet, want het was voor jou
Hoe heet ze dan op Fok!? Want in zowel KPD als Singles kijk ik eigenlijk bijna nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij zit ook op fok in kpd ook en ik geloof ook in singles zij wou LL ook ontmoeten
dus we komen samen
merel- dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan op Fok!? Want in zowel KPD als Singles kijk ik eigenlijk bijna nooit
dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan op Fok!? Want in zowel KPD als Singles kijk ik eigenlijk bijna nooit
inderdaadquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
anders gaan we opeens even heel hard met het topic
Ahquote:
Nou, sorry, maar het is echt zoquote:
Nou, maar dan nog verdien je er alsnog meer dan 4quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog 3 andere dingetjes en jij!!!
minimeet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor een minimeet, tot in het volgende topic(als ik lapo niet heb tenminste)
Veel plezier met Pien!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor een minimeet, tot in het volgende topic(als ik lapo niet heb tenminste)
daar staat merel dus ook inquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ahlol
Nee, ken ik niet van nickname
[..]
Nou, sorry, maar het is echt zoDoe maar dan maar gewone porno op het net
Heel af en toe kijk ik eens bij de dames met een maatje meer, maar dat is dan omdat er mensen instaan die ik ken
Ik ga echt niet zoeken hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
was het niet een KSC-meet ter ere van Stuart in Nederland dan?quote:
Ja, en ik neem haar weer mee terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je en ja ik kom ook volgende week
samen met merel-
Ja, maar dat is toch gek op een KSC meet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Merel die wilde mij ook eens ontmoeten dus komt ze met giertje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |