sympquote:
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WOK slaap lekker, ow en moet ik me scheren volgende week?
ik hoop dat ik dat vandaag weetquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat vandaag weet![]()
ik wacht al een week op bericht of ik volgende week moet werken of niet, maar het is vandaag pas vrijdag
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je voor dat ze zoiets op tijd laten weten
barquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Al een uur bezig om de stad uit te komen... Zo maar eens bellen dat ik er iets later ben..
Wel voorzichtig doen hequote:Op vrijdag 17 december 2010 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Al een uur bezig om de stad uit te komen... Zo maar eens bellen dat ik er iets later ben..
Ik vertrek al naar de keukenquote:
Is die volgende week nog wel goed dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel voorzichtig doen he
[..]
Ik vertrek al naar de keuken![]()
Taart bakken
Heb 1 foto, helaas geen kabel voor foon bij!quote:
muckiequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:07 schreef Muck het volgende:
het bloed prikken ging wonderbaarlijk goed
Daarna wel drie kwartier op de bus gewacht, die nu stapvoets rijdt
friempiequote:
Nee die taartjes zijn voor morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is die volgende week nog wel goed dan?.
Precies, heb ik even de tijd om op te warmenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
ach, je zit droog en hij rijdt tenminste
[..]
friempie
O, ik dacht dat de meet volgende week pas wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die taartjes zijn voor morgen
Rooster gewoon een ijsvrije dag voor iedereen, inclusief jezelf, inquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier regent het telefoontjes van docenten die later komen.
De schoo, is echt uitgestorven
Is het ook, maar het is een lunch-meet geen taart-meetquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de meet volgende week pas was.
Ja maar met taart kun je ook lunchen. We lunchen toch ook met suikertaartje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook, maar het is een lunch-meet geen taart-meet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar met taart kun je ook lunchen. We lunchen toch ook met suikertaartje?
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier regent het telefoontjes van docenten die later komen.
De schoo, is echt uitgestorven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |