Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ga slapen ben ik bang. Welterusten alvast GFquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doen![]()
en dat is nogal wat werk zie ik net
trusten kerelquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga slapen ben ik bang. Welterusten alvast GF![]()
dat heb ik altijdquote:
Haha ok dan .quote:
vrijwillig werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha ok dan .![]()
Vrijwillig of werken ?
psstt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doen![]()
en dat is nogal wat werk zie ik net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
honden
LL.. hebben jullie een hond???Alleen als ze likken als Lassie zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Alleen wat miezer toen ik wegging, ook wel motregen genaamd. Maar hier is er niets. Dat is dan ook het halve land verder!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik blijk toch wel heul ver van mijn werk te wonen![]()
gisteren ging met regen weg en kwam met sneeuw thuis en nu ging ik droog weg en kom in een halve sneeuwstorm aan
tja, en je hebt minder last van randstad mongolenquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen wat miezer toen ik wegging, ook wel motregen genaamd. Maar hier is er niets. Dat is dan ook het halve land verder!
ik kom beide soorten tegen, het ene moment moet je uitwijken omdat een over voorzichtige bijna stil staat op het liefst de middelste baan (waarom zou rechts rijden) en het volgende moment tol je in de rondte omdat iemand met 160 voorbij ploegtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, heel veel mensen kunnen helaas niet rijden. Of doen overvoorzichtig, of denken dat ze door al die snufjes geheel veilig zijn en blazen maar door. De combi van twee personen op de weg maakt het pas echt spannend.
Hoiquote:
van sander en koenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe![]()
Eerst maar eens even ontbijten en koffie zetten
jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet van Sander en KoenGewoon te laat naar bed gegaan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawelje bent DE moe van Sander en Koen
wokquote:
Ook dat!quote:
Eens... dat is echt geen leuk programma...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
De Coen en Sander show
En alle andere radioprogramma's met hyper-niet-grappige-DJ's
word maar eerst rustig wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we eerst even een bakkie doen?
en het groei nog steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het is wel weer erg wit buiten nu. Die millimeter sneeuw die gisterenavond een deel van de straat bedekte is behoorlijk gegroeid.
Hier niets. En het zou me ook niet uitkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het is wel weer erg wit buiten nu. Die millimeter sneeuw die gisterenavond een deel van de straat bedekte is behoorlijk gegroeid.
Vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
ze komen de erasmusbrug niet meer op hier! foto maken lukt niet door de sneeuw!
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niets. En het zou me ook niet uitkomen
Ik mag straks weer de snelweg op en ik wil niet te laat zijn, maar ook niet achterlijk te vroeg. Met sneeuw wordt dat lastig
Dat is de erIJSmusbrug geworden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |